Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 19, 2013, 11:44:21
Mä taidan olla koukussa 1/6-kokoisiin soittimiin... :naamakämmen: :rofl:

Todella upeita!!!!  :aplause:

Mistäs oot hankkinut niitä?  ::) Mäkin voisin haluta...  :jam:


Ninni-doll

Aurora, ehdottomasti mennään Lahteen! Ai se on niitä Gloria-kalusteita, empä olisi tunnistanut! Joskus katselin sitä Glorian takkasettiä, mutta päätin sitten kuitenkin tehdä takan kokonaan itse....

Louhi

Naisten karvahöyläpakkauksista saa pieniä kukkalaatikoita nukeille. Minulla oli sellainen pakkaus, jossa on vaihtoterät höylätelineen alla sellaisissa pienissä muovikoteloissa. Viimeisen muovikotelon kohdalla huomasin, että kukkalaatikko  :naamakämmen:.

Ninni-doll

#48
Oi! Miten siitä saa kukkalaatikon? Itse olen sellaisista teräjutuista tehnyt nukeille seinälle laitettavia lehtitelineitä

Tälleen:

Jennijee

Tarkoititko Louhi näitä Venuksen teräpakkauksia?

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi


Aliisa

Nuo soittimet on tosi hienoja.

Voi mahoton miten ootte kekseliäitä, tuo lehtitelinekin näyttää kuvassa ihan kuin olis tehty tuohon tarkoitukseen. :shock:

Satumaa

#53
Mä tilasin äitin mieheltä pianon nukeilleni, sanoi että tekeminen olis haaste, saapa nähdä kuinka onnistuu...  :D

Tällaiset ihanat metallisen lastenvaunut löysin nukeille, oli vähän tyyriit (9.90€) mutta otin silti.



ja siis pyörät pyörii oikeesti, että niitä pystyy lykkään.  :D
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Oi miten ihanat! Meillä tosin ei ole nyt kuin Caitlin jolla on tarvetta lastenvaunuille, eikä noin hienot oikein sovi naisen tyyliin  :tongue:

Satumaa

#55


Tokkopahka viissasi siitä Paperilohikäärme-kaupasta, niin minäpä heti tilasin sieltä satsin. Tässä osa tuotteista. Barbielle vähän lukkoja avaimineen ja korkkiruuvia sekä kellot.

Yks kello onkin tuolla takassa jo, "Nukketalon sisustusta"-ketjussa, ruokailuhuoneessa.
sometimes being invisible has it's advantage

DarkJedi

Tässä kun pääsiäinen lähestyy ja pääsiäismunat on ilmestyneet kauppoihin niin tottakai on pitänyt testata missä yllätysmunissa olisi  :barbie: taloon sopivia yllätyksiä.

Angry Birds munissa ainakin on ollut kynän päähän laitettavia lintuja ja possuja jotka tulee sellaisessa muovisessa pikku rasiassa joka on juuri sopiva  :barbie: talon keittiöön esim. jauhopurkiksi.  :D

Louhi

Kiitos vinkistä. Meillä on noita Angry Birds -munien hahmoja rasioissaan. Ajattelin niistä hahmoista, että ovat barbien lintuleluja.

Aliisa

Nuo metalliset lastenvaunut on tosi upeat. :palvoo:
Ja muitakin hyviä vinkkejä, ehkäpä ostan tuollaisen pääsiäismunan. :cuteyes:

Tipitii


Paikallisen cittarin alelaarista valkoinen ripustettava kynttilälyhty.
Ketjun otin pois ylhäältä.

Tipuja häkkiin ei löytynyt - orkideoja sen sijaan puutarhuri  :barbie: lle.