Shipping buddy -asiaa

Aloittaja Vivi, helmikuu 26, 2013, 18:49:30

« edellinen - seuraava »

Milo

Tää on nyt enimmäkseen yksinpuhelua mulla tässä ketjussa  :D
Mutta, mutta, niin ne asiat tahtoo vaan järjestyä! Mä rohkaistuin kysymään mun amerikkalaiselta kaverilta, joka ei siis oo keräilijä, josko se vois olla mun shipping buddy tossa Barbie fan clubissa ja se suostu! Liityin clubiin samoin tein ja nyt odottelen et mun eka alennuskuponki aktivoituu (kestää kuulemma 3-5 päivää). Oon siis ihan täpinöissäni...  :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

#16
Barbie Fan Clubin jäsenyyden uusinta on ens viikolla!  :aplause: Onkos täällä muita, ketkä kuuluu siihen? Uudet jäsenyydet tulevat myyntiin varmaan tammikuun lopussa/helmikuun alussa. Ennenhän se meni niin, että uusi jäsenyysvuosi alkoi vanhoille jäsenille helmikuun alussa ja siitä parin viikon päästä tuli uudet jäsenyydet myyntiin. Jos jotakuta kiinnostaa liittyä, niin mie voin kyllä jelppiä shipping buddyn hommaamisessa.  :smiley:
If it makes you happy...

Adalia

Mää voisin kyllä liittyä! Vaikka sehän sitten tietää rahanmenoa  :whaddado:
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

 :Look_Up: Joo, siellä nettikaupassa saa kyllä Visan vingahtamaan ihan kiitettävästi. Itse teen yleensä niin, että "kerään" noita ostoksia useamman kuukauden sille kalifornialaiselle kaverilleni ja hän postittaa sitten muutaman kerran vuodessa isomman satsin. Tai sekin riippuu siitä, miten kova hinku miulla on saada nukkeni.  :D
If it makes you happy...

Vivi

If it makes you happy...

Milo

Hmm... näköjään enää ei siis pääse 2013 vuoden jäsen edes sinne foorumille.
Mä en taida uusia jäsenyyttä enää, foorumi olis melkein ainut hyvä juttu siinä - aika vähän on sellasia mebership nukkeja joita haluaisin ja muita saa sit muuta kautta. Plus mun shipping buddyn elämäntilanne muuttu hiukan syksyllä niin se on niin kiireinen. Harmi, olis voinut kysellä shipping buddya sieltä foorumilta...  :head-to-the-wall:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Joo, kaikki "heitetään pihalle" hetki ennen kuin uusi klubivuosi tulee myyntiin ja sit sen jäsenyyden joutuu ostamaan taas uudestaan. Tänä vuonna ei oo varsinaista klubinukkea niin kuin viime vuonna oli se Boater silkstone. Mie "roikun" siel lähinnä edullisten nukketarjousten takia.
If it makes you happy...

Marianne

Tässä taas näkee miten Integrity Toys on Mattelia valovuosia edellä. Shipping buddya ei tarvitse ja foorumilta ei lennä pois kuin vasta sitten kun seuraava klubivuosi alkaa, jos ei ole liittynyt takaisin.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Joo, tuo Mattelin systeemi on kyllä kivikautinen!  :-\
If it makes you happy...