Odottelua, odottelua

Aloittaja Adalia, helmikuu 04, 2013, 17:44:38

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Olen järkytynyt  :shock: Siis ihan aikuisen oikeasti!!!!!!!!!! Paketti lähti jenkeistä 23.5 ja on perillä tänään!!!!!!!!! Siis niinku HÄH? Mutta kiva yllätys  ^^
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milo

Toi on oikeesti jo joku ennätys  :Look_Up:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

whitney

 :Look_Up:
Tokkis mitä ihmettä  :tongue: ? Teleporttasivatko ne se paketin sulle valtameren yli? :)

ShoeCat

Tilasin vihdoin ja viimein Debbie Harryn!  :aplause: Nyt vain sitten odotellaan.... Heart of Glass   :cuteyes:

Milo

Onneks olkoon Shoecat! Debbie olis munkin listalla, en vaan oo koskaan saanu ostettua...laita villauskuvia, niin saan ehkä minäkin aikaiseksi.  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Aliyah82

Nostan ylös hyvän ketjun :)

Onko muilla tällä hetkellä mualimalla odoteltavia paketteja, mitä?

Itsellä on tuloss ebayn kautta vaatteita ja yksi pää, suomen postissa nukke ja ulkomaisesta nettikaupasta kroppa  :cuteyes:

Alice

Tänään hain yhden nukkepaketin postista, nyt ei ole muuta tulossa. En kyllä kauheasti nykyään edes ostele nukkeja tai nukketavaraa, on tällainen suvantovaihe päällä  :D

Jussi

#67
täälläkin on pari paketti tulollaan, toisen sain lahjaksi ja pitäis tulla huomenna. Toisessa on muutama vaate jotka ostin täältä kirpparilta. Kauhee himo ois tilata vaikka mitä mutta oon pistäny itteni kieltoon :D

Enkä ees muistanut että oottelenhan mä paria kenkäpakettia ebaysta.

Aliyah82

Huomenna pitäisi yksi uusi nukke tulla, ainakin Amazonin mukaan :cuteyes: Yksi kroppa on mualimalla matkalla mutta jää varmaan tulliin. Ja odottelen yhtä nukkea tilattavaksi kunhan rahaa tulee :smiley:

Merineiti

Eilen kun tarkistin amazonia niin paketti oli "koottavana" mutta tänään aamulla olikin jo tullissa!

Siis munhan piti olla ostamatta nukkeja kunnes saan karsittujen nukkejen pinon myytyä mutta, no, näin käy joskus...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

harakka

Pitkästä aikaa on kaksi Barbie-pakettia tulossa. Olen kauan pähkäillyt ostaako Cherry Pie Picnic Barbie vai ei. Nukke on perusblondi, mutta niin soma ja se ihana paita kirsikkakuvioilla ja piknik-kori!No, nyt se on tulossa kaunistamaan Suomen syksyä. Toinen mitä odotan on Barbie Look -sarjan nivelletty curvy-kroppainen nukke. Saa nähdä pitääkö päänsä.

Aliyah82

#71
Muutama nukke ois tulossa ulkomailta, mutta se eniten odotettu, jonka tilasin jo edellisellä viikolla, ei ole lähetetty vieläkään :naamakämmen: Tää myyjä on tunnettu hitaana lähettäjänä, olen kerran häneltä ostanut ja tuotteen postituksessa meni pari viikkoa. Ja tilasin tuon nuken juuri häneltä siksi, kun oletin että noinkin läheltä kuin Venäjältä tuote tulee nopeammin. Tulisi varmaan, jos myyjä lähettäisi :blaah: Tää on vielä vielä vanhempi nukke, niin ei ihan helposti mistä tahansa saa.