Odottelua, odottelua

Aloittaja Adalia, helmikuu 04, 2013, 17:44:38

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Onko se paljon halvempaa tilata niiden kautta? Nuo meidän City Shopperit tilattiin Jenkeistä ystävänpäivänä ja tulliinkin menivät matkalla mutta silti jo viime perjantaina saapuivat. Tosi nopsaa oli ja yhden nuken hinnaksi tuli posteineen 34€ + tullit 8€

Adalia

JESS! Verkkokaupan Barbie on postissa  :aplause:  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Jesh! Löysin kauan himiöimäni Green Lantern  Carole Ferris Barbien (http://www.barbiecollector.com/shop/doll/green-lantern-carol-ferris-barbie-doll-t7656) suht järkihintaan! Louboutin-kasvomuottikokoelmani saa siis täydennystä pikapuoliin!  :aplause:
If it makes you happy...

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

MarjaanaS

Tilasin Quick Curl Kelleyn ja yhden minulta puuttuvan vintage-Skipperin jostakin Georgian takamailta. Niillä kesti yli kaksi viikkoa matkata ensin Alabamassa ja Floridassa, ja nyt ovat ollet melkein kaksi viikkoa jossakin trackingin ulottumattomissa. First Classina ovat tulossa, ja toivottavasti ovat nyt vaikka jossakin Suomen tullin mammuttiläjässä.

Juuri viime viikolla sanottiin uutisissa, että tulli on pahasti ruuhkautunut, vaikka lisää väkeä on palkattu, ja uusi käsittelyhalli avattu.

Niin odotan, että saan pukea Kelleylle jotakin kivaa päälle. Se vihreä karjakon pyhäkolttu sille ei jää.  :smiley:

Ninni-doll

 :Look_Up: Se on aina parasta, kun saa vaatettaa uuden tulokkaan! Minä puolestani etsin sitä karjakon kolttua Quick Curl Skipperilleni  :cuteyes:

MarjaanaS

Tänne kannattaakin näköjään tulla valittamaan, tämä toimii kuin jokin käänteinen Murphyn laki.  :dance-to-the-groooowe: Heti tänään sain kaivatun paketin, ja vieläpä olin kotona, kun uusi postinkantaja toi sen minulle klo 8.05. Aika aikaisin jakaa postin meille!

Eikä tällä(kään) kertaa saanut valtion pohjaton verosäkki täytettä minulta, kiitos ystävällisen myyjän. Tullirikokseen minä ryhdyn mielelläni, ei tässä sentään mitään laittomia aineita kuljetella.

Ninni-doll

Olen malttamaton  :D Mulle on tulossa monta ihanaa nukkea mutten malta odottaa että ne saapuu! Tiedän että sekä äitini että TaruinenAave on tilanneet jotkut synttärinuket mulle ja vasta ebaysta sain 2 ihanaa muusaa ja yksi Integrityn nukkekin on tulossa. Tuntuu vaan että oon odottanut iäisyyden eikä ne vaan tuu!  :cuteno: Äsken selasin Adalminan myyntiketjua ja teki mieli alkaa haalimaan sieltä nukkeja (vaan sen takia kun on halavalla hyvää ja tuntuu että uusia pitäisi saada) eli näköjään taas unohdin että monta nukkea on jo tulossa  :tongue:

Vivi

 :Look_Up: Sitä taitaa olla liikkeellä!  :smiley: "Lupasin" itelleni, etten osta mitään nukkeja ennen kuin Herve Leger Barbie tulee ja kappas vaan, siellä mie Adalminan myyntiketjussa varasin taas yhden!  :naamakämmen: No, nyt pitää olla kiltisti seuraavan Haunted Beautyn ilmestymiseen asti! Aikuisten oikeesti! :D
If it makes you happy...

Ninni-doll

En siis jaksa YHTÄÄN venailla niitä uusia eukkoja, tarvisi pientä piristystä jo...  :-\ Ollut niin raskaita viikkoja ja hiton flunssa yrittää tulla muttei tule kunnolla kuitenkaan  :blaah:

Ninni-doll

Varokaa lenteleviä ruumiinosia, sillä ratkean kohta riemusta ja jännityksestä  :hyppely:
Löysin ebaysta ihan huipun lotin, 8 nukkea yhteishintaan jotain päälle 200€. Kaikki nuket on laatikoissaan ja ne on kauan unelmoituja 80-l barbeja, mm Dream Glow, Peaches N' Cream, Rockers, Day to Night jne  :aplause: Saan nuo ihanuudet äidiltäni joululahjaksi enkä malta odottaa. Samalla pelottaa, että ne hukkuu matkalle kuten kävi mun synttärinuken  :-\ Äiti tilasi mulle Halle Berryn ja pikku raukka pääsi Suomeen asti ja katosi sitten tullin ja postin välillä  :gonna-cry:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - marraskuu 24, 2013, 10:57:34
Äiti tilasi mulle Halle Berryn ja pikku raukka pääsi Suomeen asti ja katosi sitten tullin ja postin välillä

Eih, miten voi olla noin huono tuuri!? Mutta onnea unelmalaatikosta! \o/

Mulle on tulossa sellainen taustakuvakangas... en ole koskaan käyttänyt sellaista valokuvaamisessa, mutta ajattelin kokeilla.

Xelha

 :Look_Up: Voi harmi harmi Ninni-doll! Milloin tämä tapahtui? Pyysittekö postia selvittämään mitä sille tapahtui? Postilla on tehokas viivästyneen/kadonneen paketin metsästys ainakin Suomen sisällä, joten jos he alkavat sitä etsiä, heidän pitäisi tietää mitä sille tapahtui noin kahden viikon aikana...

Ninni-doll

Mun synttärit oli syyskuussa ja mutsi tilasi TaruisenAaveen kautta sen Hallen. Siitä maksettiin jo tullimaksukin mutta ikinä se raukka ei saapunut kotiin asti  :gonna-cry: TaruinenAave teki katoamisilmoituksen ja posti vastasi ettei korvaa mitään.

Milia C

 :Look_Up: Ai kamala, eikö se ollut seuratakoodin kanssa?

En tosiaan taida tilata mitään ilman seurantakoodia -> ihmettelen miksei minun Spooki Sooki The Return tullut (yli kuukausi odoteltu) niin sitten Intergrityltä piti kysellä jotka kyseli postista niin sieltä tuli vastaus että joo se tuli takas kun ei ollut osoite oikein. Jännä kun se ennen on ollut oikein kun on tulostettu siihen päälle ja muut on osannut aikaisemmin tulla ja vastasivat ensin että odota vielä että kyllä se sinne Ranskaan tulee ja mie älähin että toivottavasti ei kun asun Suomessa...  :chuckle: Tuskin Ranskassa on Pekantietä...  :-\
Nyt odotellaan hiemen lisää että saisiko ne nyt sen oikein kun laitoin osoitteen uudestaan.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-