Odottelua, odottelua

Aloittaja Adalia, helmikuu 04, 2013, 17:44:38

« edellinen - seuraava »

Adalia

Entinen "tule jo, tule jo" -ketju eli mitäs nukketilauksia teillä on auki?

Tilasin verkkokauppa.comista jo kolmisen viikkoa sitten Pantone Barbien piristykseksi - no, piristystä on saanut odotella  ::) Onneksi kauppa informoi tilauksen etenemistä säännöllisesti. Varasto miinuksella  :-\

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9035/dghrd/Barbie-Collector-Pink-in-Pantone-Barbie-Collector
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Mulle on tulossa Kreikasta Ebayn kautta kolme Superstarsia, ja varmaan kestää kuukauden vähintään tulla ku oli noita "free shipping"-tuotteita. Edellisistä kokemuksista päätellen ne tulee jonkun kamelikaravaanin kyydissä, tai joku tuo ne kävellen sieltä tänne. Tuolta aasiastapäin kun tuli reilun kuukaudenkin!  :-\
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Mulle on tulossa yksi 70-luvun ratsastaja-Barbie jota odotan kovasti, jostain syystä nuo 70-luvun nuket viehättää kovin.
Ja me TaruisenAaveen kanssa ostettiin toisillemme ystävänpäivälahjaksi City Shopper nuket (AA) ja hän kertoi niiden juuri tulleen tulliin. Sitä kaunotarta on odotettu! Tulin muutama tunti sitten TaruisenAaveen luota ja hän meni yhtä matkaa postiin kun lähdin, niin eikö mitä, siellä ne tummat kaunottaret jo olivatkin! Voitte arvata, miten kovasti haluaisin päästä saamaan oman nukkeni  :dance-to-the-groooowe:

Satumaa

Ääh, mäkin haluisin sen City Shopperin, AA:n juuri, miksei sen toisenkin...  :gonna-cry:

Mutta ei voi kaikkia saada ei... :eieieiei: Se vaatekaappikin oli aika söde. (Tossa juuri rakentelin hätäisen vaatetankolokeron yhteen nukkemakkariin ja samaan huoneeseen vielä teepussilaatikosta vaatekaapin. siinä on nyt sit oikeen ikkuna että näkee läpi mitä siellä on ja kuinka "siististi" laitettu ::) ) No joo, meni vähän OT:ksi...
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Ne tee-rasiat on käteviä! Mulla on kanssa pari niitä, tässä on toinen keittiön astiakaappina pitsireunoin:


Ja tässä olkkarin vitriininä (tee-sana lähti lasista asetonilla)

Milia C

No varsinaisesti ei mitään liian jännää ole tulossa...  :-\
Nuken I-phone ja I-Pad, vaatetorsoja (putiikkia varten), metallinsininen laukku ja vaihtokroppa. Lähinnä odotan synttärikuukautta, pääsee ostamaan sen tietyn:D

Ostoslistalla olisi sitten muutama juttu... kuten aina  :chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Satumaa

Mulla on "tee-kaappi" kans kylppärin kaappina.

Mut joo, monesta paikkaa on tulossa eri nukkejuttuja, mm. huutonetistä lankoja että saa tehdä lisää mattoja.  :D
sometimes being invisible has it's advantage

Xelha

Ihanat tee-kaapit! Tuo olkkarin vitriini on mahtava!

Minunkin piti hankkia City shopper AA, mutta nyt on tullut ostettua mahdottomasti Takaran Jenny ja Licca nukkeja... Odotan erityisen innolla Liccan ja Jennyn poikaystäviä, niitä on pitänyt etsiä melkein vainukoirien kanssa. :D Menin tilaamaan ekan kerran Yahoo Japan huutokaupasta ja toivon kaiken menevän hyvin.   ::)

Adalia

Hitto, Pantone Barbieta odotellaan vieläkin verkkokauppa.comin varastoon  :naamakämmen:  :whaddado:
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

OT:ta taas, mutta pakko sanoa että meillä on uskomattoman paljon samaa/ samantyylistä tavaraa meidän nukketaloissa, Ninni-doll!
Tosta ekasta kuvasta mullaki on tuo seinällä roikkuva puuastia, sekä tee-kaappi valkoisena,
ihan sama maljakko pöydällä ja prikulleen samat korit molemmat, noita samoja tuoleja mulla on montakin erivärisiksi maalattuna, ja munkin takkahuoneessa on toi kaappikello-ilmapuntari vähä eri mallisena!
Alakuvassa oleva tuoli mulla on samanvärisenä, rahinsa kanssa! Puhumattakaan mm. samoista keittiökalusteista (jotka kyl oon maalannu hopea-valkoisiksi)!  :shock: :D
sometimes being invisible has it's advantage

Vivi

Mikäs siellä verkkokaupassa nyt noin kauan kestää?  :shock: Mie oottelen sitä viime elokuussa tilattua Blonds Barbieta: se tuli ennakkomyyntiin elokuussa, julkaistiin joulukuussa ja miun kappale toimitettiin shipping buddylleni joulun jälkeen. Mie ootin sit samaan kyytiin vähän muuta ja ens viikolla koko konkkaronkka lähtee vihdoinkin tänne päin!  :aplause:
If it makes you happy...

Ninni-doll

Satumaa, ompas jännä juttu! Odottelen innolla sun nukketalon tupareita  ^^

Ninni-doll

Tässä odotettu City Shopper nyt on, kuvaan kunnolla ilman lootaa myöhemmin

kitecat

Odottelu on kyllä raastavaaaaaa! Itte oon odotellu omaa blondi City Shopperiani aivan älyttömän kauan. Oon sen tilannu BC.com:sta heti ku ne tuli sinne myyntiin. Miun shipping buddy vaan ei saanu millään aikaseksi lähetettää sitä aikanaan mulle ja edelleen kestää  :Swearing_by_Emotikonz: Mietinki etten taida tälle vuodelle edes liittyä koko Barbie clubiin kun en millään löydä kunnollista shippin buddya, joka postittais ne mun harvat nukkeni ajallaan  :-\
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xelha

Kurjaa on kun joutuu odottamaan kauan, toivottavasti nuket saapuisivat teille pian! Hieman ot, millaisia shipping buddyja teillä on?