Tulin vaan villaan.

Aloittaja Sebby, helmikuu 24, 2016, 11:42:03

« edellinen - seuraava »

Sebby

Tuli tällänen vastaan ihan muita etsiessä ja heti ajattelin että nyt tytöiltä luulot pois! Tällä on pakko tulla aivan mahtavia Barbie-kuvia  :photo:  :photo: :

http://www.aliexpress.com/item/YONGNUO-Smart-Adapter-EF-E-Mount-For-Canon-EF-EF-S-Lens-to-Sony-NEX-E/32241600616.html Tuotekuvaukseen tarkoitettu setti alta 60 USD

Joo hei, menen taas!


Sebby hit-and-run   :D
Sebby

Jennijee


avotuli

 :photo: :photo: :photo:   :peukku:


Mulla on ministudio muttei se oo noin kivan näköinen... kiva nähdä Sebbie!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

No tuommonenhan se vielä puuttuu!  :rofl:
If it makes you happy...

Aliisa

Mulla muuten on vähän tuon tapainen. :D Eli tuotteiden (siis nukkejen) kuvaustudio, jossa on pienet kuvausvalot, jalusta kameralle ja erivärisiä taustakankaita. Tarkoitus olisi ostaa jossain vaiheessa isompi ja myydä tuo nykyinen pois. Nykyiseen mahtuu Barbie seisomaan pystyyn, mut haluisin semmoisen johon mahtuisi vielä enemmän kaikkea.

P.S.: Kiva muuten, että tulit Sebbie käymään täällä. Tervetuloa useamminkin. :peukku:

kitecat

Haa! Mullonki semmonen mies ny, joka varmasti osais tehhä mulle tommosen, valokuvausharrastaja kun on  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Illuusia

Aikamoinen tuotekuvausteltta :) Mun mies alkoi varoittamatta yhtenä päivänä askarrella minulle kuvausvaloja cd-levyn kanteen =) Siinä on johtoja ja superkirkkaita ledejä ja systeemi pysyy pystyssä, kun kannen vain avaa ja laittaa seisomaan... Niitä tulee kuulemma useita. Tällä meidän vauhdilla aurinko saattaa vaan ehtiä ensin :D Pari päivää sitten olikin aivan runtinaallisesti luonnonkuvausvaloa ja ei tietoakaan mistään varjoista - kevät!