(Lahden) Lidlissä Barbien huonekaluja

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2015, 21:42:51

« edellinen - seuraava »

Adalia

Tänään vähävaraisena näin Lahden Launeen Lidlissä uusimpia Barbien mööpeleitä hintaan 9,90€! Niitä moderneja Malibu-vai-mikä-se-uusin-on taloon. Jääkaappi, sänky, kylpyhuone, wc-istuin, ruokapöytä, pesukone/ kuivausrumpu.

Olisko muissa Lidleissä? En uusimmasta kuvastostakaan havainnut mööpeleitä, luulin löytyvän vain nukkeja...  :naamakämmen:

muoks. otsikkoa...
Life in plastic
It's fantastic!

hensku-96

Se on iha kaikissa Lidleissä. Ja oli kyllä lehessäkin :D

Adalia

#2
Lainaus käyttäjältä: hensku-96 - joulukuu 11, 2015, 21:51:49
Se on iha kaikissa Lidleissä. Ja oli kyllä lehessäkin :D
Huonosti olen lukenut lehen :D  :wink:

Hinta 9,99€

Muoks. otsikkoa  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

#3
Äireen kans just käytiin tänään Tampereella Lielahden Lidlissä, ja se bongas nää... ostin pesukonesetin ja vessasetin. Mutta en ollu kyllä tyytyväinen... koko vaan on mun silmääni se perusjuttu näissä Barbien nykykalusteissa - vähän mielestäni liian pieniä Barbien kokoon nähden.
Toisekseen, en kyllä oikein välitä noin pinkistäkään... ja autenttisempia muutenkin näin aikuiskeräilijälle saisi olla.

Olis ehkä pitäny miettiä tarkemmin, eikä suinpäin vaan ostaa... paketeista kun ei kaikkia nää läpi ja kun touhulla ostaa ei tuu silmäilleeksi kokoakaan kunnolla...

Lapsille varmaan ihan kivoja, eikä heitä ehkä pistä koko silmään, tai väri - mulla tuntui menevän vähän raha kuitenkin hukkaan.  :-\ Puolihintaisena olis ollu jo vähä eri juttu.  :D

Mutta onhan keräilijöilläkin monenlaisia mieltymyksiä - joku voi tykätä just Barbie-pinkistä, eikä oo kokokaan niin nuukaa.
Ei mullakaan pikkuesineissä niin oo, mutta huonekaluissa sen huomaa paremmin.



sometimes being invisible has it's advantage

Tutu

Satumaa; siskon avomiehen tyttö 5v saattaa kiinnostua myöhemmin joulun jälkeen näistä jos tulee mielihaluja myydä pois. Maksan saman hinnan ku mitä lidl myi. Mut asialla ei kiire ja ymmärrän; jos haluat kuiteski pitää  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Satumaa

Valitettavasti avasin ja revin jo paketit, kun koitin sommitella niitä hyllyyn, että sikäli ei olisi enää uuden väärttejä kun ei paketissaan.  :eieieiei: mutta saattaa olla että jossain vaiheessa käytettynä myyn jotain jos en niitä millää välitä kattella. :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Hunajasieni

Mäkin kävin näitä kattelemassa tuolla Oulussa Lidlissä, mutta olin kyllä pettynyt. :/ Kylmpyamme ja jotain pikkuromua ja 10e. Ei oikeen kyllä innostanu. Ehkä "paras" noista oli keittiön puolikas, siinä oli sentään kaksi tuolia ja pöytä. Mutta mulla on jo keittiönpöytäsetti (ja parempikin mielestäni)... Jos ois koko kylppärin saanut niin varmasti olisin ostanu, mutta 20e ni alko oleen vähän nihkeä, ainakin mulle. :D

Satumaa

Joo kyllä se vähän vähäiseksi se sisältö jäi kympillä.  :blaah: Paha hinta se ei ois ollutkaan just koko kylppäristä...  :D vaikka silti siinä olis pienikokoisuus haitannu... Tosin Barbieta pienempiä nukkeja keräileville olisi sopiva koko, esim Kurhn tms...
sometimes being invisible has it's advantage

hensku-96

Miettikääs, yksi tommonen paketti maksaa ainakin prismassa 17.95€...

Satumaa

No huh huh, meneeköhän Prismassa paljon kaupaksi?  ::)
Varsinkin jos porukka käy Lidlissäkin...

No kai sitä rikkaampiin perheisiin ainakin saa menemään nyt sesonkiaikaan leluja hinnalla millä hyvänsä...  :tongue:
sometimes being invisible has it's advantage

Layla

Jossain fb-ryhmässä joku noita mainosti jo paljon etukäteen ja tietysti innostuin minäkin Lidliin, vaikken juuri nyt mitään tarvitsekaan. Oikeastaan ihastuin alunperin vain siihen sohvasänkyyn ja siihen, että joku kertoi näiden maksavan paljon enemmän muualla. Siis jonkinlainen joukkohysteria tarttui ;) ja tulin ostaneeksi neljä pakettia. Kauppaan jäivät kylpyamme ja pesukone-kuivaaja-yhdistelmä, joka näytti mielestäni liian "lapselliselta". En ole vielä ehtinyt pakkauksia avaamaan... No, tulipahan ostettua :). Ehkä ne löytävät paikkansa, kun saan siivottua paikat.

Satumaa

Joo, nimenomaan se pesukonehässäkkä minkä sorruin ostaan, on aika lapsellisen näköinen.  :blush: Myös syvyys epärealistisen kapea. Pitänee katsoa mitä sille tekis.  ::)
sometimes being invisible has it's advantage

Tutu

Meiän prismassa ne oli  jotain 18€kappale.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Nanariaana

Mä ostin sen sohvasängyn ja vessasetin. Sitä ammetta jäin miettimään vielä, melkein teki mieli ostaa.... Mutta mä olen ihan tyytyväinen noihin. Sopii uuteen taloon kuin nenä naamaan :)

Puppeteer

Minäkin noita tänään hypistelin, mutta kyllä ne vain vielä saivat Lidliin jäädä. Toisaalta tekisi mieli odotella, jos vaikka menisivät alekoriin.. Barbieitakin Lidlissä katselin, mutta kyllä nekin sinne jäivät.