Menopelit

Aloittaja Adalmina, tammikuu 23, 2013, 12:33:31

« edellinen - seuraava »

avotuli

En muista kyllä itse moiseen äityneeni, ei ole kuin kahden hevosvoiman valjaat eikä noita Dallas-konejakaan ole kuin 3 kpl talossa!
:o Tätikulta, olet nähnyt hevot kahtena!  :o

En muista oisko jossain ollut useempi? Noista varsinaisista valjaista ja aisoista tulee vain yhden tai kahden hevosvoiman vetoisuus. Ohjekirjan skannasin kai kans vanhaan galleriaan, sen voin etsiskellä...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

No johan on. Vissiin oon sitten kahtena nähnyt (  :gonna-cry: ) , olivat vielä noita palominoja väriltään kaikki. Siihen "nelivaljakkokuvaan" mä alunperin ihastuin ja villaannuin vuosia sitten. ( Isäntäkin sanoi muistavansa että yhdessä ollaan joskus sellaista kuvaa BDollista katsottu.) Ehkä tässä nyt sekä aika, ikä että muisti on tehneet mulle tepposet  ::)

Joo postaa vaan kokoamisohjeet jos sulla on. Mun kärryt on koottu osista ( kolme-neljä vuotta kerätty) ja jotain vissiin puuttuukin ja jotain on varmaan väärin koottu. Mulla ei näitä ollut lapsena ja hyvä niin sillä eivät olis ikimaailmassa kestäneet leikkejä: hirveä asentaminen noissa valjaissa ja ennenkuin saa hevot seisomaan säällisessä asennossa jne. Mutta settihän on aivan  :hbeat:  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

#17
Oisko ollut jollain muulla, joulukorttikisassa oli ainakin kiesit? Suippi, Paukku?

Tuohonhan voisi tehdä puusta vaikka aisat neljälle. Mukaillen kahdenvetoisesta jatkaisi neljäksi.

Löysinpä ohjeet koneeltani, lataan galleriaani! Hyvännäköisen kokonaisuuden olet saanut haalittua kyllä. Setti on ihana mutta siksipä mun konit istuu kun eivät ole oikein kestäviä... kärrykin on varsinainen hetale osineen. Mutta  :hbeat:

Muokkelis kuokkelis. Siellä ovat ohjeet aviksen ajoneuvot kansiossa


Tuohon keskiaisaan vaihtaisi oman teoksen tilalle...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

 :Look_Up: Thanks. Nyt pääsen katsomaan että mitä multa puuttuu ja mitä oon asentannu väärin  :D
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

Vihdoinkin tähän talouteen on eksynyt noin 1:6 kokoinen kaara   :aplause:
Pientä laittoa olis vailla tai muuten tyttöjen täytyy ruveta ajamaan kilpaa  :D

Aika vaikee sisällä kuvata kun pitäis olla niin isosti lavasteita.

Kun hain kapistusta postista niin ihan kauhistuin miten iso paketti sillä oli. Just ja just sopi takalootaan!  :naamakämmen:

avotuli

Ihana supermersu! Lisää kuvia :photo:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tipitii


Hieno Mersu  :palvoo: :palvoo: - lisää kuvia - sisältä myös   :peukku:
Onko tekstit tarroja tms - meinaatko maalata auton?

Adalmina

Kiitti  :smiley:
Sisäkuvia ei tuu, mikäänhän ei oo täydellistä joten sisälle ei pääse  :-\ Tää on joku kauko-ohjattava kapistus missä on kohtuu kokoonen akku.  Pitäis toimia mutta täälä sisätiloos ei viitti kokeella jos liikkuukin eri malliin ku pienet  kaverinsa  :D
Tarroja ovat tekstit ja eivät tietenkään lähde irti nätisti. Ukko kauppas kuumailmapuhallinta millä kuulemma tarrat otetaan yleensä irti. En sit tiiä uskallanko muavista yrittää niin.
Ja kyllä haaveilen maalauksesta ja tatska tarroista konepellille ja kylkiin. Tosin ukko yritti tyrmätä sen jo, olis sitte muka tavis auto  :blaah:
Väriä en oo vielä aatellu Mutta noi lasitki oli ihan mustat joten ei voi olla ainakaan musta yläosa.

Tää kaara oli ihan huutiksesta. Eepparis oli jokunen pienoismalli 1:6 mutta johan oli hinnoos   :shock:
Toisaalta en varmaan tienny kaikkia hakusanojakaan millä ettiä. Joten ehdotuksia otetaan vastaan  :cuteyes:

Marianne

#23
Toi näyttää upealta! Hyvän kokoinenkin. Harmi ettei nukkea saa sisälle.  ::)


Mulla on tällainen PT Cruiserin sporttiversio:




Tämä on myös radio-ohjattava auto. Etuovet, takaluukku ja konepelti avautuu ja sivupeilejä ja rattia saa käännettyä. Elliot ei mahdu sisälle istumaan pitkien jalkojensa takia. Pitäisi saada jotenkin leikattua muovia jalkatilasta, että mahtuisi. Poppy-kokoiset nuket mahtuu istumaan kunnolla sisälle. Turvavyöt tosin pitäisi uusia, koska ne on sen verran lyhyet ettei mitään nukkea saa niihin tungettua.

Mä löysin tämän eBaystä hakusanoilla "1/6 scale PT Cruiser". Joskus näitä tulee vastaan. Ei kannata luovuttaa! Myös Mini Cooperin tahtoisin. Ongelmana vaan on tilanpuute, kun tää on aika järeän kokoinen, jotain 60 senttiä pitkä ainakin. Mutta onpahan realistisen näköinen sentään. :D Auto itsessään oli halpa, kun maksoi käytettynä jotain 10 euron luokkaa. Korkeat postikulut ja tulliverot vaan teki siitä kymmenen kertaa kalliimman, niin että jos mä joskun myyn tämän, niin pitäisi saada kaupaksi 100 eurolla. Oon miettinyt että luopuisinko tästä sittenkin, koska en taidakaan tarvita tätä nukketarinaani kun kerran päähenkilöt ei mahdu kunnolla sisälle istumaan, eikä mulla oikein ole tälle säilytystilaa... Mutta ei taida maksaa vaivaa yrittää tätä kaupitella.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Mulla ois hinku tuhon PT'hin kyllä, rahaa ei ole tokikaan, ja arvatkaas vaan millainen säilytysdilemma yli 20 autoa on... pisimmät yli 70 cm pitkiä, hauraita pirulaisia... ja monta puuttuu vielä.  :devil:

Mersusta vois yrittää tarroja myös varovaisen lämmittämisen lisäksi muilla hintalapunirrotuskeinoilla, käsidesistä ruokaöljyyn ja tärpättiin... liimalähmät lähtee töpötellen maalarinteipillä.  :o Voi sitä vienomminkin korventaa kuin kuumapuhaltimella joka on aika raju, satoja asteita, esim lämpöpakkauksilla. tarra ei hirveetä hohkaa tartte kun jo antaa periksi.
Voisko purka heebelit sisältä? Tekisi vaikka kennolevystä penkit sit...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina

Juu lienee viisainta vähän kevyemmin keinoin noita tarroja irrotella ettei tarvi lopuksi sulanutta autoa raapia lattiasta  :naamakämmen:   Maalaus kyllä joutuu odottamaan kesää ja kärpäsiä, mutta ehkä väliaikaisesti vois vetää parit raidat konepelliltä taakse asti.

Aurora: voisin mäkin olla kiinnostunut cruiserista mikäli myyntiä ajattelet  ;)

Adalia

10 autoa tallissa :D

Cali Girlien maasturi:



Avoauto, jonka rekkari Barbie  :hbeat: Ken + Fashion Sports Car Blue Box (kenen?)


Avoauto (saa tunnistaa)


Ford Mustang Goodyear-renkain :D Kangaskatto nousee ylös ;)


VW Beetle, takakontti ja sivuovet aukeavat oikeasti :)


Pinkki maasturi; radio-ohjattava  :peukku:


Muotinuken lila perheauto, rekkari E.S 2000 + skootteri


Ja Ferrari, radio-ohjattava (huutonetistä!)  :hbeat: ynnä kirppislöytö (lastentarvikekirpulta) Star-vette/ Corvette (SuperStar Barbien)
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

Vautsi! Nyt tuli lapsuusmuistoja mieleen tuosta pinkistä avoautosta jossa lukee 'turbo'. Se on kauko-ohjattava auto, ja mä sain sellaisen joskus 80-luvun lopulla joululahjaksi. Isäni tykkäsi leikkiä sillä ennen kuin mä sain edes kokeilla!  :rofl: Ei se sitten kauan leikeissä kestänytkään, siis ajokuntoisena. Muutoin se on varmaan ehjä vieläkin.  Mun ihan ensimmäiset Barbiet ajeli sillä. :D :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Merineiti

aaa ihania!!!
Radio-ohjattava ferrari?! Voi että, toimiiko se yhä?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Merineiti - helmikuu 09, 2015, 16:23:37
aaa ihania!!!
Radio-ohjattava ferrari?! Voi että, toimiiko se yhä?

Kyllä toimii  :peukku: (Nukke kuvassa on tietty Ferrari Barbie  :wink: )

Auroralla ihania muistoja  ^^
Life in plastic
It's fantastic!