Menopelit

Aloittaja Adalmina, tammikuu 23, 2013, 12:33:31

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Tänne kuvia kaikenkarvaisista kulkuneuvoista  :back-in-saddle:

Aloitan vuosia sitten paikallisesta "sälä"kaupasta löytämälläni mopedilla.


Edelleen mulla on haaveena joskus saada nukeille suhteessa oikean kokoinen auto mutta ainoat mitkä oon nähnyt maksoi maltaita  :eieieiei:  joten ei löydy autoa täältä  :-\
Paitsi tietysti likan auto mitä muutaman kerran on tullut lainattua. Joskus poroksi ja joskus ladaksi  :D
Ja onhan mulla se jokivarsimiitin kirpparikierroksella löytynyt kauko-ohjattava puuhapete mönkijä mutta kukaan ei oo vieläkään porannut sinne jalan mentäviä reikiä  :rofl:  Kuvia ehkä ens kesänä  :photo:

avotuli

Lupaan ja vannon kaivavani Jaguarin, Ferrarien, Austinin, Hotrodin ja Chevyn kuvat. Löytyy myös hevoskärryä, matkailuautoa jne. Mulla on kauhee kulkupelihimo. Mopo puuttuu ja se rissaa. Hevoosiakin on laatikollinen (iso). Joskus tulee palautetta kun nuo on aika suuria kaikki...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

myrva


Tässä hieman mopedia... (paino sanalla HIEMAN)



Mun kulkuneuvot ovat myös jääneet pimentoon. Täytynee korjata tilanne jossain kohtaa.

Vivi

Mahtava kuva Myrva! Isoäidit näyttää tosi hyvältä surinasussuina!  :peukku:
If it makes you happy...

avotuli

Vanhoja kuvia arkistoista, ajokit ovat pakattuina mikä minnekin... heitin tuonne galleriaan muutakin.





kopioporsche



Joskus oli hyllyssäkin


Hevoskiesit


Tämä ei ole minun autoni, kuva on netistä, omastani puuttuu paljon osia...

Irwin HotRod 1964
Mä ja mun rähjäinen yksilöni

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Suippi

Austini ja rodi on upeita! Meillä kans toi pinkki porche, se ei ookaan Barbien vaan joku muu, mulla on siihen pakkaus jossain tallessa.

Tipitii

Hienoja menopelejä  :peukku:

Mikä auto on hyllykuvassa oikeanpuoleinen, samanvärinen kuin Austin Healey?

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Tipitii - huhtikuu 03, 2014, 20:17:16
Hienoja menopelejä  :peukku:

Mikä auto on hyllykuvassa oikeanpuoleinen, samanvärinen kuin Austin Healey?

Se on Chevy -57 kahreksankytluvulta. Projekti. Sitä on myös turkoosina. Tuo on ns. pinkki, ymmärtääkseni, en tiedä onko sit erikseen vielä oikeesti pinkki ja tää lohenpunainen on eri, on aika tasainen väri, mutta sisäpuolet on barbipinkit kyllä. Lokasuojien altakin, vaan niin on turkoosissakin...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Merineiti

Onkohan tämä jaettu jo täällä, listaa Barbien autoista...
http://barbielistholland.wordpress.com/2011/08/21/barbie-cars-1962-1976/

Meni varmaan tunti selatessa noita... Kaikkea ihanaa, ylimpään "pakko maada" kastiin pääsi metallinhohtoinen  Ultra Corvette vuodelta 85...

tosin tuo avotulen hot rod on myös ihana. Kohtahan nuo Helsinki Cruisingitkin taas alkaa, mitähän sanoisivat, jos parkkeeraisi sen tai Chebyn muiden jenkkiautojen sekaan :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

 :faint: voi hyvänen aika. tuota sivua en tarvinnut... aijaijaijaijai ja monta mitä pitää saada... enkä tiennyt että siitä saakelin Austinista on noin monta variaatiota, en ole nähnyt kuin oransseja...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

#10
Aviksella mahtava hoppakokoelma  :palvoo:
Mä olen kuolannut tuota hevosvankkuria jo vuosikaudet ja kuume kasvoi taas kun näin ne Paukun ihanat talvikuvat. Tässä jokin aika sitten oli ebayllä noi kiesit myynnissä, mutta oli aika kalliit jo lähtöjään ja postarit oli Globalin kautta mulle aivan liian korkeat. Tosin en usko että tuota settiä Suomen ulkopuolelta kovin edullisesti voi saadakaan: vie paljon tilaa ja painaakin jonkun verran. Mutta semi-aktiivisessa etsinnässä siis mulla ollut jo vuosia.

Mielenkiintoinen tuo autolinkki: ajattelin mennä aamukahvikupillisen ajaksi selaamaan mutta autoja oli niin paljon että piti lasettaa toinenkin kahvikupillinen  :kaffitanssi:
Omat suosikit on nuo Austinit, etenkin se vihreä beigeillä penkeillä  :cuteyes: Ja ne seisköötluvun hippibussit on hauskat: monta kertaa oon meinannut hankkiakin mutta jäänyt ostamatta kuitenkin ( tilanpuute). Tykkään noista HF Volvoista- varsinkin siitä tummemman sinisestä- mutta saisivat olla himpun isompia.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#11
Mulle kelpaisi tuo keltainen piiiitkä bussi! Se olisi loistava kiertuebussi Elliotille.  :D Mutta joo, eipähän ole tilaa edes pienelle autolle.  :naamakämmen: On mulla avoauto, pari retkiautoa ja isompi hevoskuljetusvaunu, mutta ne on säilössä toisella paikkakunnalla ja pinkkejä kaikki. Ehkä siitä toisesta retkiautosta saisi tuunaamalla vähän normaalimman näköisen, kun se on osittain valkoinen. Tahtoisin nimittäin sellaisen realistisen näköisen katollisen auton ulkoleikkeihin. Barbiella taitaa olla suurimmaksi osaksi avoautoja.

Tuolla onkin kuvat siitä hevoskuljetusvaunusta ja siitä paremmasta retkiautosta mitkä mullakin on: http://www.olx.fr/ensemble-barbies-iid-1398872

Ja muistin juuri, että mun retkiautosta oli yksi pyörä lähtenyt irti sekä ainakin yksi ovi. Ja niitä jo lapsena tuskastelin kun oli sellaiset mekanismit joita oli mahdoton korjata.  :eieieiei:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Yksi kosla jäi käteen tänään, vähän puuttteellinen Sindy popstars on tour 1996 camper. Iso oranssi matkailuauto. Vasen peili ja katto puuttuvat.

:lecture: ostan varaosiksi rikkonaisia autoja sitten jos tulee vastaan, ihan kaikkia Barbien ja Sindyn sekä Zuma ym. kopiokoslat Barbien kokoa järkihintaan. Aina voi risteyttää...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tipitii


Kyllä on vaarallinen tuo Merineidin laittama autolista  ::)
Ei ihan vielä rohjennut kokko listaa tutkia ....

Kaikenlaisia herkkuja siellä sen seittemää ja enemmänkin sorttia  - en ollut minäkään nähnyt ennen Austin Healya kuin perusoranssin värisenä.

Täti Monika

Avis, miten mulla on sitkeessä sellainen muistikuva että sulla on joskus ollut näiden kiesien edessä nelivaljakko??

Oliko siitä kuva vanhan fortsan galleriassa? Jos sulla on se kuva tallessa vielä, postaisitko. Ja muistatko miten kiinnitit tuplavaljakon?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"