NRFB Barbiet

Aloittaja Aliisa, joulukuu 15, 2012, 22:44:26

« edellinen - seuraava »

Milia C

Lainaus käyttäjältä: kitecat - tammikuu 17, 2013, 08:42:07
Prinsessa ja herne ovat laatikoissaan.

Mulle tuli kauhia uteliaisuus: onko Prinsessalla herne mukana?  :tongue: (hernepaprikaporkkana-sekoitus mukana  :rofl: )
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

Minä toivon että en sortuisi avaamaan omia NRFB barbejani. Järkeni kysyy miksi maksoin kalliimman NRFB hinnan, jos kerran menin avaamaan paketin? Mielummin ostan keräilijältä hieman halvemman, valmiiksi avatun laatikon tai muuten vain hyväkuntoisen nuken.

Ehkä paketin avaamisessa on jotakin taikaa, mitä en ole vielä kokenut. Tulen tänne raportoimaan jos muutan mieleni  :cuteyes:

Satumaa

Mä yleensä revin kaikki heti auki!  :D Jotkut säilyy vähän aikaa lootassaan, parisen viikkoakin, mutta sitten viimeistään lähtee irti.
Nyt kun hiljattain ostin tuon Fashion Week Kaylan, ajattelin ristiriitaisin tuntein, avatako vai ei. Mutta en sit pystynyt pitämään laatikossaan, pitäähän sillä päästä leikkiin.  ^^
Yksi nukke on pysynyt vielä laatikossaan, tosin on ollut mulla vasta kuukauden verran. Eli tuo FF Styled by Me Barbie. Saapa nähdä koska irtoaa...

Vaatteet taas on ollut helpompi pitää lootissaan, ennen siis aina avasin nekin, mutta nyt tänä keväänä hankitut Fashion Avenuet, Fashion Feverit ja yhden -89 vuoden kasarisarjan vaatteet on pysyneet lootissaan. En oo tainnut yhtäkään niistä vielä avata. Fashion Avenueta aloin tarkoituksella keräämään, ja arvohan säilyy paremmin kun ei avaa, siksi ajattelin yrittää pitää ne kiinni, jos joskus laitankin eteenpäin. Toisaalta pitäis kuvata asuja tuonne Fashion Avenue Show-ketjuun, mutta kaipa sinne voi lootissaankin laittaa..  :D
Osan FA:sta ja suurimman osan FF:stä olen tietty hommannut käytettyinä/avattuina, eli sittempä ei tarvi tuskailla sen laatikkoon jättämisen kanssa.  :cuteno: FF:ää ei myöskään juuri löydy enää avaamattomana, toisin kuin edeltäjäänsä ainakin tuolta rapakon takaa.
sometimes being invisible has it's advantage