Kamalimmat barbie nuket :)

Aloittaja pippa, helmikuu 11, 2014, 17:40:50

« edellinen - seuraava »

Milia C

Eikös tuo Winking Western Barbie ollut se "känni" Barbie...  :D Mietin ostavani sen ihan jo huumoriarvon takia..

Linkki kuvaan

Ja miten erilainen se onkaan mainoksessa
http://www.youtube.com/watch?v=W1eWqlYmZ2A

ja sitten oikeasti. Tietysti vuosi 1981... joten onhan tuosta aikaa...
http://www.youtube.com/watch?v=EN3G48I0_ow
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

pippa

Juu, ihan leikkimielellä tämän keskustelun aloitin, ei siis mitään vakavaa haukkumisketjua  :smiley: Mukava ollut lueskella mitkä nuket menneet Mattelilla vähän överiksi  :smiley:

whitney

Minusta kai tää keskustelu on käyty hyvässä hengessä. On ollut tilaa ja uskallusta olla eri mieltä ja myös "puolustaa" omaa mieltymystä. Ainakin itse päätin tehdä näin, siis puolustaa minun mielestä kaunista nukkea, sen sijaan että olisin vetänyt herneen nenään kritiikistä.

Mutta kyllä tässä keskustelussa kietämättä vaaran ainekset on olemassa. Olisi ikävää, jos vaikka Western Winking Barbie olisikin nyt jonkun lempinukke, ja me täällä joukolla hakumme sitä  :gonna-cry: en jaksa uskoa että näin olisi mutta.....

Jos keskustelu jatkuu, niin ehdotan sellaista sääntöä tähän keskusteluun, että jokaisen linkatun nuken kohdalla pitäisi sanoa siitä myös yksi hyvä puoli. Niinhän nytkin on tapahtunut melkein kaikissa viesteissä, on pehmennetty omaa sanomaa sillä toisella näkökulmalla.

Jote, positiivista Winking Barbiesta.... se on ainakin persoonallisen näköinen ja jää varmasti kaikille mieleen, ei siis mikään tusinatyttö  :smiley:



avotuli

Winkkaaja on niin erikoinen että olen sitä itsekin arvellut hankintalistalle, ihan siksi kun on vain tuo yksi tehty tuolla lailla.
Useimmat mekanismijutut ovat enempi-vähempi kummallisia.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milli

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - helmikuu 13, 2014, 14:13:57
Aiemmin oli nukkejen haukkuminen tällä foorumilla ankarasti kiellettyä. Kerran erehdyin olemaan eri mieltä muitten kanssa ja siitä sain haukkuja ja kiusaamista kauan. Nytkö nukkejen haukkuminen onkin sallittua?

Miekin mietin sitä sääntöä kun ketjun näin. :D
Olin aikoinaan nimittäin sitä mieltä, että mielipiteenvapaus kunniaan, mutta kannatusta ei oikein löytänyt.

Aikoinaan inhosin itse Cher-nuken kasvoja, mutta sitten näin sen upean romaninaisen kuvan, ja naama muuttui kertaheitolla upeaksi. Oliko se Jennijee jopa siun tekemäkin?

Oikeissa käsissä mikä tahansa nukke kyllä loistaa ja löytää paikkansa.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jennijee

Lainaus käyttäjältä: Milli - helmikuu 13, 2014, 18:34:55
Aikoinaan inhosin itse Cher-nuken kasvoja, mutta sitten näin sen upean romaninaisen kuvan, ja naama muuttui kertaheitolla upeaksi. Oliko se Jennijee jopa siun tekemäkin?

Kuva ja Cher on piinan ja mekko miun tekemä.

Milia C

 :D Toivottavasti siitä hiekkalaatikko iästä ollaan päästy jo ohi... Krittiikkiä pitäisi oppia jo kestämään, ei mitään hlökohtaista vaan kyse on nukesta, elottomasta sellaisesta. Rakkaitahan ne on mutta suuttuuko joku siitä että toinen tykkää vaikkapa kookosesta ja toinen inhoaa sitä, toinen tykkää ananaksesta ja toinen inhoaa sitä... entä sitten? Voi henkilökohtainen kyynel.

Onko sitten ripustautunut vähän liikaa harrastukseensa jos nuken arvostelusta joku pahoittaa mielensä?

Minusta on vaan kiva kuulla mistä joku tykkää ja ei tykkää... auttaisi mm. Joulunuken tekemisessä ettei ainakaan tee sitä jota toinen inhoaa. Mielipiteitä ja perusteluja.
Itse tykkäsin siitä ketjusta.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

Mielestäni tämän ketjun kommentit ovat pysyneet asiallisina ja hyvä niin. Tehdasvalmisteisista nukeista saa kertoa mielipiteensä, kunhan se ei ole liiallisella negatiivisuudella mässäilyä. Eli jokaisen täytyy ymmärtää se, että toisen inhokki voi olla toisen suosikki. Toisten foorumilaisten mielipiteiden tai kustomoidun nuken haukkuminen on hyvien tapojen vastaista ja kiellettyä tällä foorumilla. Tässä jotain esimerkkejä:

Semmoiset ilmaisut ovat kiellettyjä täällä, joissa sanotaan esimerkiksi, että kukaan järkevä ei voi olla eri mieltä, esimerkiksi tähän tyyliin: "Se nukke on ihan hirveä ja en ymmärrä miten kukaan voi nähdä siinä mitään kaunista".

Kiellettyä on myöskin toisen tekemän nuken haukkuminen, esim. "Sen silmät olivat kyllä aivan kamalan näköiset".

Ylläpitäjä eli minä puutun, jos täällä edellämainittuja rikkeitä ilmenee ja päätän myös, missä raja kulkee ja mikä on hyvän tavan mukaista kritiikkiä ja mielipidettä.

avotuli

Ja se BHS. Mää ahdistun. Ne on kauniita, kyllä, mutta ei vaan istu silmään. Harmi.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

HelloDolly

#24
Ihan mukava henkihän tässä ketjussa on ollut, etten ainakaan näe mitään syytä tätä lopettaakaan.

Mietin tuota kamala-sanaa, kun tätä ketjua aloin lukeman ja huomasin, etten ole tainnut kamalaan nukkeen vielä törmätäkään (paitsi kirppareilla joskus, kun vastaan tulee joku karun kohtalon kokenut parturoitu, purtu, räävitty nukkeparka)...on vain enemmän tai vähemmän oman maun mukaisia nukkeja. Kummasti vaan nurkkiin on hiipinyt monenlaisia nukkeja, osa ihan kuriositeettina, niinkuin näköjään muillakin. Tuo paljon puhuttu Winkkaajakin on mulla hankintalistalla, se on kaikessa räjähtäneisyydessään niin camp!  :D

Ja jos nyt joku sattuu inhoamaan/vihaamaan jotain nukkea, joka mullakin saattaa olla, niin koen sen niin, että "ongelma" on silloin inhoajalla, ei mulla. ;)

Toki kaikkien kannalta on mukavampaa, että jokainen ilmaisee mielipiteensä asiallisesti, niin kuin muutkin on tässä maininneet.  :cuteyes:

Makukin muuttuu vuosien varrella, menee kausittain tuokin, mikä milloinkin iskee, mikä ei. Ja niin kuin Milli mainitsi, toinen nukkeilija voi saada stailauksellaan tai hyvällä kuvalla näkemään jonkin nuken ihan eri silmin.

kuuma92

Minä  en pidä  isopäisistä Barbeista :cuteno: en vaan totu siihen päähän.Vaikka ovat kauniita kasvoiltaan. Kyllästyn niihin helposti tuon pään takia liian iso minun makuun .Hommaan  niitä pelkästään vaatteiden takia. Fashionistas Barbilla on tuo nivelletty kroppa  joka on hyvä asia. :peukku:
 

whitney

#26
HelloDolly tuo on kyllä niin totta että maku muuttuu monta kertaa matkan varrella  :cuteyes: Itse esimerkiksi inhosin aluksi nivellettyjä nukkeja koska nivelet olivat mielestäni rumat, kunnes silmä tottui niihin. Hankin kokeeksi niitä itsellekin pari ja huomasin että nukkeen saa ihan erilaista ilmeikkyyttä nivelletyn vartalon avulla.

sininen

My Scenen ilmettä vaihtava nukke on aika horror  :shock: Vaihtoiko se ilmettä jopa päätä puristamalla  :D Ohi Mattelin Hasbron Sindy jonka silmiä saa liikutella pään takaa vivusta on pelottava.

Jennijee

Kiitos, että vihdoinkin omien mielipiteidensä ilmaisu on sallittua!  :palvoo:

myrva