Kamalimmat barbie nuket :)

Aloittaja pippa, helmikuu 11, 2014, 17:40:50

« edellinen - seuraava »

pippa

Mitkä ovat mielestäsi kamalimpia barbie-nukkeja, mitä Mattel on valmistanut? Tiedän, että makuasioista ei voi kiistellä, mutta ois hauska nähdä mitkä nuket ei miellytä keräilijän silmää  :smiley:

Mun mielestä listan kärkipäässä ovat nämä Glitter Hair nuket 90-luvulta. Karmeet glitter hiukset ja tuo vaatetuskin aika mauton ysärityyli.. Hih, toivottavasti kukaan ei loukkaannu jos onkin lempinukke  :D
(Kuvan neitosista otin omasta Barbie Journal lehdestä)


avotuli

90 alun sönttötukkablondit. Ja tämä isopääsyndrooma ahdistaa mua syvästi... on mullakin isoo pää mutta ei se söpöytä mua nuita nukkeja enempää.
Jotkin Kenit ovat myös perin kauheita...

Kiitos ja anteeks.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Xara

Minusta nuo glitternuket ovat oikeastaan aika ihania, juurikin tuon aivan ylitsepursuavan ysäriytensä vuoksi. :D En tykkää lainkaan siitä pehmeävartaloisesta uni-Barbiesta 90-luvulta. Sen epämääräisen muotoinen, pehmeä kroppa oli jo lapsena mielestäni karsea.

whitney

#3
Aww, musta noi Glitter barbiet on taas aivan ihania  :D En kyllä omista ketään niistä, mutta kyllä kelpaisi. Minua viehättää nukeissa aina se, kuinka ne ilmentävät aikakauttaan, ja näissä glitterbarbeissa, kuten Xara sanoi, tulee esiin ihana överisti 90-luku.

Minusta kamalin barbie on Winking Western Barbie. En tiedä mikä älynväläys tämä "silmää nikkaava barbie" on ollut, nukkehan näyttää siltä kun olisi silmien maalajalla käsi päässyt vähän heilahtamaan  :tongue:
http://i.pinger.pl/pgr305/5210f53b0007f7d44debc4b2/P1070067.JPG

Henkilökohtainen kammotus minulla on Midge nukkeja kohtaan. Minun mielestäni se on nenäkkään näköinen, mutta ymmärrän kyllä että toisin silmin katsottuna se voi olla ihan söpö  :smiley: Nämä on näitä makuasioita.

Milo

Lainaus käyttäjältä: whitney - helmikuu 11, 2014, 21:18:41
Minusta kamalin barbie on Winking Western Barbie. En tiedä mikä älynväläys tämä "silmää nikkaava barbie" on ollut, nukkehan näyttää siltä kun olisi silmien maalajalla käsi päässyt vähän heilahtamaan  :tongue:
http://i.pinger.pl/pgr305/5210f53b0007f7d44debc4b2/P1070067.JPG

Toi Winking Western  :barbie: näyttää musta siltä kuin olis ottanut yhden (tai kaksi) liikaa  ^^
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Suippi

Winking Western on kyllä hirveä naamastaan. Mulla on se mutta silti en luopuis siitä koska se on niin koominen. Eihän se pysyis edes hevosen selässä kun on niin kännissä! No, sillähän on juhlakuteet päällä, tuskinpa rodeoissa ihan selvinpäin ollaan oltu...
http://www.thebdoll.com/kuvagalleria/albums/userpics/10342/normal_Barbie_wingking2C_music_lovin2C_dallas_003.jpg

Satumaa

Winking Westernissä on kyllä pahemman kerran mennyt tarkoitus pieleen, jos meinaa yrittää olla nimensä mukainen, paitsi jos on tarkoitus että iskee kännissä silmää...  :rofl:

Mäkään en myös oikein tykkää isopäisistä, kuten maiskarit, vaikka mulla niitä onkin koska jotkut on kasvomeikiltään kauniita. Mut eipä ne oikeen pääse mihinkään tarinoihin tai suosikkeihin, vaan pönöttävät vaatemalleina hyllyssä. Niistä vois periaatteessa luopuakin, mutta ajattelen niinkin että kiva olla senkin lajin edustajia monenkirjavassa kokoelmassa.
Suhteessa suurinpiirtein aidonnäköinen kroppakokonaisuus miellyttää silmää, eli kyllä TNT-vartaloinen kuitenkin kelpaa.

Ite en oo myöskään juurikaan perus-vintageiden/reprojen ystävä, vaikka juuri alkuperäinen tyyli onkin. En tykkää kasvomallista/-tyylistä. En lähde tarkemmin erittelemään etten aiheuta närää fanien keskuudessa.  :cuteno: Kauneus kun on nimenomaan katsojan silmissä, niin sekin on makuasia. On mulla yksi repro, ihan vain taas siksi että kun on sekalainen kokoelma niin senkin lajin edustaja sitten. Ja jotkut on ihan mukiinmeneviä, se vähän riippuu. Etten takaa sitäkään etteikö joskus tulisi lisää.  ;)
sometimes being invisible has it's advantage

Adalia

Tönkkösuolatut jäykkis-Kenit, joillakin silmätarratkin kierossa  :cuteno:
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Laulavat ja puhuvat nuket. Varsinkin siinä vaiheessa kun patterit alkaa loppua. (Anneliese on nyt jäähyllä odottamassa että otan patterit lopullisesti pois)

Adalia

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - helmikuu 12, 2014, 16:51:01
Laulavat ja puhuvat nuket. Varsinkin siinä vaiheessa kun patterit alkaa loppua. (Anneliese on nyt jäähyllä odottamassa että otan patterit lopullisesti pois)

Chat Divas Barbie pelästytti kissankin :D Mutta hauska olis laittaa se laulamaan jotain örinäheviä  :rofl:
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - helmikuu 12, 2014, 16:51:01
Laulavat ja puhuvat nuket. Varsinkin siinä vaiheessa kun patterit alkaa loppua. (Anneliese on nyt jäähyllä odottamassa että otan patterit lopullisesti pois)

Mun Shakiran kitara on aika viihdyttävä, kun siitä on patteri loppu. Vähän erilainen Whenever Whenever -sovitus... :rofl:

Jennijee

Aiemmin oli nukkejen haukkuminen tällä foorumilla ankarasti kiellettyä. Kerran erehdyin olemaan eri mieltä muitten kanssa ja siitä sain haukkuja ja kiusaamista kauan. Nytkö nukkejen haukkuminen onkin sallittua?

Adalia

 :Look_Up: Mitä sanoo Aliisa?

Chat Divasissa hyvää on sen söpöys  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Tää on toisaalta tapahtunut aika leppoisassa sävyssä - ja tää on ihan oma ketjunsa, joten jos joku kokee että voi loukkaantua, niin kannattaa jättää lukematta. Ja niinkuin tuolla mainittiinkin "kauneus on katsojan silmässä". Sellaista ei voi tietenkään ymmärtää että haukutaan jonkun toisen omistamaa nukkea josta kyseinen henkilö laittaa esim. kuvia foorumille tai muuten sitä hehkuttaa. Tässä ketjussa se tarkoitus nimenomaan on nostaa esiin niitä omaan silmään epäonnistuneita Mattelin tuotoksia, ei loukata ketään.
Näin minä ajattelisin...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Winking Western Barbie on kyllä huvittava tapaus. Myös American Idol nuket ovat vähän hassuja. Eivät kasvojen, mutta kummalliseen asentoon vääntyneen vartalon takia  :D En ole myöskään 70-luvun lopulla ilmestyneen Super Teen Skipperin kasvomuotin fani, mutta nämä ovat vain minun mielipiteitäni. Ehkä joku muu hyvinkin pitää juuri noista nukeista.  :cuteyes: