Tv-sarjoihin ja elokuviin perustuvia Barbie-nukkeja

Aloittaja Tommi_Steamo01, helmikuu 04, 2014, 21:24:52

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Mulla on Munsterit ja ainakin Bewitched-sarjan samantha. TaruisellaAaveella on Addams Familyn pariskunta. En jaksa käydä kurkkaan vitriineistä, josko olisi jotain muitakin  :D

Xara

Aivan ihanat nuo Batman ja Catwoman! Ovatko ne siis uustuotantoa? Tykkään tosi paljon siitä, miten molemmat on toteutettu. :smiley: Etenkin tietysti Catwoman... purr. Mutta on tuo kalsari-Batmankin ihana.  :D Myös Star Trek -setistä tykkäsin, en tiennytkään että sellainenkin on tehty. Siinä nuo itse nuket ovat vähän geneerisemmän näköisiä, mutta ihan sopivia tuohon settiin mielestäni.

Tommi_Steamo01

Lainaus käyttäjältä: Xara - helmikuu 05, 2014, 10:34:25
Aivan ihanat nuo Batman ja Catwoman! Ovatko ne siis uustuotantoa? Tykkään tosi paljon siitä, miten molemmat on toteutettu. :smiley: Etenkin tietysti Catwoman... purr. Mutta on tuo kalsari-Batmankin ihana.  :D Myös Star Trek -setistä tykkäsin, en tiennytkään että sellainenkin on tehty. Siinä nuo itse nuket ovat vähän geneerisemmän näköisiä, mutta ihan sopivia tuohon settiin mielestäni.

No toi Batman ja Catwoman -uutinen oli vuodelta 2013, eli ne on siis aika uusia. Mä tykkäsin tosta Batmanista, tosin se oli ehkä vähän poikamainen :D

Muuten ihan kivoja. Itse kiinnostaisi Barbiet jotka on tehty sarjan Buffy, vampyyrintappaja mukaan. :cuteyes:

minnastardust

Mulla on uuteen Star Trek -leffaan perustuva Kirk. Uhura ja Spock on hankintalistalla. :D

Ivla

Hauska aihe  :smiley: Pitäisiköhän tämä muuten siirtää jollekin Barbie-alueelle?

HelloDolly

Mulle tuli mieleen Dynastia-sarjan Alexis- ja Krystle-barbiet.

http://www.barbiecollector.com/collection/dynasty-dolls


Ittellä ei oo kumpaakaan, mutta muistaakseni jollakulla foorumilaisella on Krystle...?

Xelha

Ihan kuin olisin nähnyt Ninni-dollin kuvassa tuon vaaleahiuksisen Dynasty-nuken  :D

Tommi_Steamo01

Lainaus käyttäjältä: Ivla - helmikuu 05, 2014, 16:40:11
Hauska aihe  :smiley: Pitäisiköhän tämä muuten siirtää jollekin Barbie-alueelle?

No joo, varmaan :P

Milo

Itse ostin pari viikkoa sitten Lontoosta tuon uuden Batmanin. Kissanainen olisi vielä hankintalistalla.
Mulla on myös ne kolme uutta Star Trek -leffan tyyppiä: Uhura, Kirk ja Spock.

itse mietin joskus että ihme ettei Täydellisistä naisista tehty nukkeja - olisivat olleet varmaan aikas suosittuja!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

TaruinenAave

Lainaus käyttäjältä: Xelha - helmikuu 05, 2014, 23:57:26
Ihan kuin olisin nähnyt Ninni-dollin kuvassa tuon vaaleahiuksisen Dynasty-nuken  :D

Niinpä muuten oletkin, Silky Streetin galleriajaksossa.  :D

Mulla on, kuten Ninni jo totesi, Morticia ja Gomez Addams ja sitten kanssa se Star Trek Uhura, mutta ei omissa vaatteissaan. Sitten mulla on se vanhempi kissanainen (2004), mutta se kyllä on taas sitten sarjakuvien kissanainen. Tuo tv-kissanainenkin on kyllä hankintalistalla sekin.  :cuteyes:

Xelha

 :Look_Up: Jee! Teillä on kyllä aina niin mielenkiintoisia nukkeja ja hahmoja Silky Streetillä.  :D

Jossain välissä mietin Munstersien hankkimista, muta ovat liian arvokkaita, snif... Mutta tuo 60-luvun Batman olisi aika mainio! Se eka elokuva taisi tulla telkusta jokunen aika sitten ja minä vain naureskelin koko ajan Batmanin kulmakarvoille, voi Batman raukka...  :rofl:

Nata

Lainaus käyttäjältä: Milo - helmikuu 06, 2014, 10:47:32
itse mietin joskus että ihme ettei Täydellisistä naisista tehty nukkeja - olisivat olleet varmaan aikas suosittuja!

Mun mielestä just muutama päivä sitten törmäsin jossain surffaillessani johonki semmosiin. Muistaisin, että siinä oli ainakin Susan, Lynette ja Edie, että kai niistä musitaki sitten on tehty. Ne ei tosin tainneet olla Barbieita vaan jotain muita...  :pohdiskelua:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Adalia

Mad Men -sarjastahan on 4 Silkstone-nukkea kanssa :)

Täykkärit-barbit ois  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Mulla on se Rosie O'donnell. Tällä hetkellä on tuolla meidän liikkeessä, niin en saa kuvia, enkä tainnut ottaa siitä kun tuli aikanaan...
Mutta linkki: http://celebritydollmuseum.com/189/rosie-odonnell/

Sit mulla taitaa olla Olsenin sisaruksista Ashley. Se jolla on vaaleanpunainen asu, pitkä hame.
Heistä linkki kuvahaulla, erilaisia löytyy: https://www.google.fi/search?q=mary-kate+and+ashley+olsen+dolls&client=firefox-a&hs=1m8&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Zu70UpiyMebGyQPVqYHwDg&ved=0CCwQsAQ&biw=1067&bih=543

Pitäiskö leffanukeille olla oma ketjunsa vai?  :blush: Mulla olis tuo HSM-nelikko: Troy, Garbriella, Chad ja Taylor. Evansin sisarukset puuttuu...
Näitä on monenlaisia painoksia myös, linkki hakuun: https://www.google.fi/search?q=HSM+DOlls&client=firefox-a&hs=P2n&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=He30UvvTG4bnygO_sYG4BQ&ved=0CCwQsAQ&biw=1067&bih=543#imgdii=_
sometimes being invisible has it's advantage