Mikä nukke/vaate/kauppaan jätetty löytö jäi harmittamaan?

Aloittaja Milli, tammikuu 15, 2014, 21:21:05

« edellinen - seuraava »

Milli

Purkautumis- ja vertaistukiketju.  :cuteyes:

Mikä löytö meni sivu suun, kun unohdit huutokaupan päättymisen, et ostanut vaikka halvalla sai, et tajunnut ostaa kun vielä sai halvalla, myit pois hetkellisessä mielenhäiriössä...

Mikä menetys jäi mieleen ja saitko jutun myöhemmin kalliimmalla/halvemmalla/vaikeimman kautta/helpommalla?

Tuli mieleen kun jätin tänään alennuksessa olevan barbivaatepaketin kauppaan. Tietysti vasta kotona tuli mieleen asulle nukke, stailausidea ja kuvaustilanne. Niitä jäi sinne yksi kappale ja huomenna en keskustaan noin vaan pääse ja jos pääsisikin, se ois tietty jo menny.

Kyseessä ei oo mikään harvinaisuus, saa sen muualtakin jos tarve tulee, mutta kun oli niin halpa ja kävin sitä kaksi kertaa katsomassakin. Miks just tänään piti olla pihillä tuulella?  :-\
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Aliisa

Ebayssä on monta kertaa mennyt ihanuuksia sivu suun ja se on harmittanut ihan hirveesti. Eniten harmittaa semmoiset, jos on ollut jotain todella kiinnostavaa ihan hurjan halvalla myynnissä. Ja sitten katsoo viimeisen huudon summaa, niin se on just joku euro tai pari. Heti tullut mieleen "jos vaan mitenkään voisi kääntää aikaa taaksepäin". :head-to-the-wall: Onneksi olen unohtanut melkein kaikki nuo. Mutta viimeisin jäi mieleen, kun Ebayssä olis ollut myynnissä Barbie Journal -lehtiä tosi paljon ja sitten en muistanut huutaa, niin ne myytiin ihan hurjan halvalla. :naamakämmen:

Ja sitten viime vuoden loppupuolella olin kiertelemässä kirppiksiä Roomassa siskon kanssa. Missään ei mitään nukkeihin liittyvää, vaan pelkkejä feikkejä. Kunnes sitten yhdessä pöydässä oli paketissaan oleva nukke, jossa oli hintalappu 8 €. Menin hieman lähemmäksi, vilkaisin nukkea ja totesin siskolle "taas näitä feikkejä" ja jatkoin matkaan. Mielessäni myöhemmin skannasin kuvaa näkemästäni nukesta ja etsin sitä sitten netistä... Totuus paljastui. Se oli United Colors Of Benetton Capri Barbie. :faint: Paketista puuttui vaan taustapahvi, joku oli hivuttanut sen sieltä isosta muovituubista pois. Sillä reissulla näin kirppiksillä niin paljon feikkejä, että olettamukseni oli, että feikki olisi ollut tämäkin. :eieieiei: En itseasiassa tiennyt tuollaista nukkea olevankaan Benetton -sarjassa, joten siksikään en tunnistanut nukkea.

Milia C

#2
On varmaan joku mutten muista ja pelaan varman päälle.
Toisaalta onhan näitä "vahinkoja" että idea syttyy ja tarttee sen, sen nuken mutta huomaakin että samantapainen esim. hahmo on jo kotona...  :tongue:

Ennen Joulua käytiin ostamassa lahjoja ja samallahan sitä tuli katseltua tuota Raquellea mutta skippasin... ja samaan aikaa mies rupeisi vitsailemaan että se on krapula Elli... no sehän rupesi sitten seikkailemaan miun mielessä ja seuraavan kerran kun käytiin Joensuussa niin pitihän se krapula Elli käydä hakemassa :chuckle: :D Onneksi oli siellä vielä piilossa.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Tästä on jo useampi vuosi mutta aina vaan harmittaa ja paljon. Tavattiin ukon kanssa käydä aina joskus töiden jälkeen matkan varrella kirppiksellä. Kerran sielä oli siten semmonen isoille tytöille sopiva joku rokokoo tyylinen sohva. Hintaa sillä oli aika paljon enkä malttanut ikinä ostaa vaikka se useamman kuukauden sielä kirppiksellä roikkuikin. Lopulta olin valmis sen ostamaan ja kappas eipä sitä enää sielä kirpparilla tietenkään ollutkaan. Ja vielä nykyisinkin sen hyllyn kohdassa yritän kattella oikein tarkasti mutta ei se vaan sielä oo  :-\

michelle

Tätä harmittelen edelleen, oli Ebayssa Poppy Summer Magic NRFB pakettina, vieläpä EU ja hintaa jotain päälle 100e VAIN!!!! En muistanut huutaa.. Meni siis ohi ja edullisesti.
ETsin edelleen Summeria , mutten vaan oikein mistään löydä. Kyllä harmittaa!

Myös jotkut tän palstan myynti-ilmoitukset joskus harmittaa kun en ole "ehtinyt" ja ois ollut joku ihana...:)
Esim. Siaman tarjoama Wild Wolf Kumi... VOi miksi jäin miettimään!!!!!!!!!!!! VOI MIKSI!!

Kaupan tarjoamia Barbeja en nykyisin käy katsomassa. Liian isot päät jne..JOtenkaan nämä uudet barbiet eivät vaan enää innosta. :eieieiei: JOs tulevaisuudessa olisikin jotain normaalia vaatetta ja kauniit sirot päät jne. Ja muuta kuin aina sitä pinkkiä!! Ja keräilybarbieita..
Elikkä kaupan hyllyt eivät nykyisin enää harmita.

Marianne

#5
Mulle ei ihme kyllä tule mieleen nyt YHTÄÄN MITÄÄN mikä olisi jäänyt harmittamaan missauksen takia. Onhan mulla varmaan joskus ollut mielessä, että olisinpa ostanut sen ja sen, mutta en kai niitä sitten ole loppujen lopuksi tarvinnutkaan. Viimeinen holy grail -nukke tuli hankittua viime vuonna, joten ei ole mitään pakkohankintoja enää ainakaan tähän mennessä ilmestyneissä nukeissa. Huonekaluja ja muitakin tarvikkeita on enemmän kuin tarpeeksi, ja niitä saa aina lisää korvaamaan sellaisia mitkä ehkä olisi ollut kiva hankkia. Yritän vaan nauttia siitä kaikesta mitä mulla jo on ja keskittyä dioraamoihin ja tarinankerrontaan. Uusia hahmoja en ainakaan tarvitse nyt. :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Mulla meni taas tällä viikolla ohi pari ihanaa Ebayn kohdetta. Kenin vaatesetit ja pari muuta Barbien vaatetta, jotka olisin ehdottomasti halunnut ostaa. Tulin kotiin vähän liian myöhään, myöhästyin ehkä 15 minuuttia. :-\ Ja sitten ne myytiin parilla eurolla kappale. En haluaisi huutaa Ebayn kohteita liian aikaisin, kun sitten on vaarana, että hinta nousee lopuksi tosi korkealle.

Ja sitten tuli mieleen vielä vanha juttu, kun missasin yhden OOAK-nuken, joka oli myynnissä täällä foorumilla. Voi miksi harkitsin liian pitkään. :head-to-the-wall: Mutta eihän sitä ikinä tiedä, vaikka vielä joskus se tulisi uudelleen myyntiin. Niin on käynytkin kaksi kertaa. :smiley:

Xelha

Minullakin käy näin vähän väliä, mutta yritän unohtaa ne heti, ettei jää vaivaamaan mieltä.  :D Tällä foorumilla ja Japanin huutokaupoista ja kaupoista jää koko ajan jotain sivu suun tai sitten joku vain ehti ennen minua tai huusi enemmän. Kauppaan tai oikeastaan kirpparille jätin kerran pakkauksessaan olevan Top Model Summerin, se olisi pitänyt noukkia matkaan, edes vaatteiden takia.  :naamakämmen: Toisaalta en haluaisi hamstrata tavaraa, vaan ostaa kirppariltakin vain ne mukaan mistä pidän todella paljon, se auttaa erityisesti näiden kohdalla jotka missasin.  :D Ainakin pari Azonen nukkea joita jäin harkitsemaan ja joku muu osti olen saanut ostettua myöhemmin, toinen näistä huomattavasti kalliimmalla tosin... Mutta Azoneja on vaikea saada tai ainakin kohtuuhintaan, joten olen vain iloinen, että sain ne lopulta (tai no toinen on vielä tulossa).  :D

Täti Monika

Ei kyllä muistu mieleen mitään männä vuosien varrelta, mikä olisi ehdottomasti pitänyt saada. Vuosikausia himoitsin Benetton Moscowta ja lopulta sen sain, kun Adalia mulle omansa ystävällisesti möi (  :hug: ). Sen jälkeen ei ole mitään must- juttuja, onneksi, ollut eikä toistaiseksi tullut.
Joskus on tietty eBayllä ollut kirjanmerkkinä jotain, mutta sitten mennyt ohi ja loppusumma on aina ollut huikeesti enemmän mitä itsellä ois ollut varaa/ halua maksella.
Toki aina silloin tällöin täällä kirpussa näkee jotain passelia, jonka joku on jo ehtinyt ostaa. Muttei sekään isommin harmita  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

harakka

Onhan noita hetken murheita ollut paljon, onneksi olen huonomuistinen niin eivät kauan harmita. Aika usein sitä unohtaa huutaa jotain ebayssä katselemaa juttua tai on duunissa eikä pääse mukaan lopputaistoon, mutta hyvin on nukkeja päässyt kertymään siitä huolimatta :tongue:

Milli

Lainaus käyttäjältä: harakka - tammikuu 18, 2014, 18:38:22
Onhan noita hetken murheita ollut paljon, onneksi olen huonomuistinen niin eivät kauan harmita. Aika usein sitä unohtaa huutaa jotain ebayssä katselemaa juttua tai on duunissa eikä pääse mukaan lopputaistoon, mutta hyvin on nukkeja päässyt kertymään siitä huolimatta :tongue:

Hyvin sanottu  :D
Ei oo miullakaan tuo nukketavaramäärä liian pieneksi jäänyt minkään missaamisen takia!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Bambi

#11
Ei ole nukke eikä hintakaan ollut houkutteleva mutta kerron kuitenkin. Kyllä se on ehdottomasti tämä Barbien hevonen ja vaunut-setti vuodelta 1994.

http://www.ebay.com/itm/Very-Rare-Barbie-Prancing-Horse-and-Carraige-1994-/350480828795?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item519a49097b

Harmittaa vieläkin niin vietävästi  :head-to-the-wall:. Muistan vieläkin että se maksoi uutena silloin aikoinaan 240 tai 260 mummonmarkkaa Cittarissa ja yritin kerätä viikkorahoja kasaan/ruinata vanhemmilta, mutta ei ollut mitään mahiksia silloin ja yks kaunis päivä toi oli sitten myyty. Mutta olihan toi markoissakin silloin sellanen hinta etten ois sitä varmaan ikinä kasaan saanut...

Ninni-doll

Eniten varmaan harmittaa reilu vuosi sitten vintagelotti ebayssa. Siinä oli muistaakseni 15 nukkea (kaikki upeassa kunnossa) kasoittain vaatteita ja asusteita ja niitä vanhoja metallisia telineitä ja vaikka mitä. Mun huuto oli voittava, se oli jotakin 350 ja aika loppui, eikä kukaan muu enää huutanut. Hyppelin ympäriinsä ja mietin mitä puen Ponytailille ja mitä kolmelle Bubblecutille ja mietin mistä ostan niille erilisen vitriinin ja sitten oli huudon viimeisen minuutin viimeiset 12 sekuntia, ja silloin hinta alkoi nousta ja se nousikin yli 800:n ja kuka lie nuket vei  :blaah: