Barbie-huoneet

Aloittaja Adalia, joulukuu 14, 2013, 13:45:52

« edellinen - seuraava »

Adalia

Vai oliko näistä esim. nukkejen säilytys -ketjussa???

Löysin taannoin Barbie-huoneeseeni pöydän - kun tarttee askarrella tms. jotain. Ikean sohvapöytä oli meidän taloyhtiön jätekatoksessa varustettuna "Saa ottaa" -lapulla :D Otin  :peukku:

Taustalla Villa Roosa ja kirppisnurkkani... Klikkaa kuva suuremaksi...

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Oi kun olisi olemassa askartelupöytä! Tuo on Ada ihan huippu juttu, vallan näin sinut siinä pöydän edessä kontallasi jotain saksimassa  :D
Minäkin askartelen joka päivä (ihan tosissani voin sanoa askartelevani joka ikinen päivä!) ja yleensä se tapahtuu eteisen lattialla konttimalla  :blaah:

Satumaa

Voi, pöytä on hieno juttu olla! Mä jouduin siirtään omani muihin hommiin kun halusin kolmannen Barbietalon/diodraaman. No, on vielä vierassänky, jossa voi makoilla ja katsella nukkejaan. Siihen saan nyt diodraamoille pohjaksi siirrettävän levyn, (mikälie kaapinovi) jonka voi sit tarvittaessa nostaa pois vaikka oven taa tai sängyn ja seinän väliin.
sometimes being invisible has it's advantage

Adalmina

Pöytä on ihan kiva juttu. Mullakin on ja vielä kohtuu iso pirtin pöytä. MUTTA se ei paljon lämmitä, kun se pakkaa aina olla ku ammuttu täyteen nukkeroinaa. Joten siinä ei pysty harrastamaan yhtään  :shock:  Siispä harrastus tapahtuu yhtäkaikki edelleen oikealla ruokapöydällä  :naamakämmen:   ei kai tässä muuta voi kun  :rofl:

Aliisa

 :Look_Up: Sama juttu täälläkin. :naamakämmen: Ruokapöytä on aina täynnä nukketavaraa, kun se on ainut isompi pöytä täällä ja sitäpaitsi siellä on ihan hyvä valaistuskin. :D Siinä on hyvä nukkeilla (lähinnä laittaa kampauksia ja vaatestailauksia). Isäntä aina naureskelee, kun välillä siivoan sen ihan tyhjäksi ja ei siinä mene sit kun ehkä iltaan asti, kun siihen on taas uusi tavarakasa "ilmestynyt". :chuckle:

whitney

Minulla kertyy lattialle nukkehyllyn eteen "röykkiö". Se on meilläsellaista aulatilaa, jossa on hyvä lattialla askarrella. Lisäksi olen laittanut nukkehyllyn viereen ison nojatuolin, jossa stailaan, roottaan tai sitten vain istun ihastelemassa nukkeja.

DarkJedi

Tuonne toiseen yläkerran makkariin jonne olen jo pykännyt kolme vitriiniä Star Wars kokoelmalle pitäisi saada tilaa nukeillekin. On siellä jo neljä vuotta keskeneräisenä ollut Daisyn talo/ talli ja hylly josta tulee Barbien talo. Ja "muutama" laatikko nukkeja, vaatetta, huonekaluja....Joista ei löydä yhtään mitään jos jotain tiettyä yrität etsiä.

Adalia

Saiskos tähän ketjuun eloa?

Tässä Barbie-huoneeni täydelliseksi tehnyt, huutonetistä löytynyt  :barbie: -matto  :D



Huoneen katossa on kaksi  :barbie: -valaisinta: Rockstars & moderni Barbie -kuvituksin. Verhotkin on  :barbie: -teemaa,  :barbie: -logolla  ;)
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina

 :Look_Up:  Näyttää mukavalta.....ja niin siistiltä!!!!
Nätin maton oot löytänyt  :D

Nanariaana

Me etsitään isännän kanssa isompaa kotia, koska isäntä on sitä mieltä että mun pitää saada oma huone mun harrastukselle :D
Tällä hetkellä puoli olohuonetta on mun barbieharrastuksen kourissa. Ikävintä on se kun joudun keräämään joka nippelin ja nappelin pois parin viikon välein kun isännän pikkuset vierailee meillä. Pelkään aina että en huomaa jokaista pientä kenkää tms ja sitten vauveli tukehtuu niihin :(
Ottaisin kuvan mutta tässä on niin hirveä kaaos (lue:sotku) ettei kehtaa esitellä....

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney

Ää, oon niin kade tuosta matosta  :chuckle: täydellinen ysäribarbie kuviointi. Onnittelut löydöstä  :cuteyes: