Vihreä/hopeanvärinen Barbien astiasto - Special Collection Dining Out set

Aloittaja Letizia, elokuu 24, 2013, 16:59:43

« edellinen - seuraava »

Letizia

Olen ostanut nämä vuosia sitten huutonetistä. Häkellyttävän ei-pinkit. Tietääkö joku näille jonkin nimen/sarjan tms? Lautasissa on B-logo.




Letizia

Flickrissä tuttava sanoi, että hänellä lienee samanmoiset, mutta väriyhdistelmä kulta/läpinäkyvä. Kuulemma on mahdollisesti tullut jonkin pöytäsetin mukana.

Muuta tietoa tai arvausta en ole löytänyt. Ei vissiin muillakaan? :)

Vivi

#2
Miulla on kans noita osasia väriyhdistelmällä sininen-hopea. Oon muistaakseni jossain nähny kuvan, että näitä olis myyty setteinä samaan tapaan kun oli ne muut pinkkilaatikkoiset tarvikeboxit. Täytyypä kaivella kuvia...

Edit: Pretty Treasures -sarjaan vois kuulua, mutta en ainakaan vielä löytäny pakettikuvaa... 
If it makes you happy...

Letizia

Mitä ne ovat ne "muut pinkkilaatikkoiset tarvikeboxit"? :) Ei sano mulle mitään.

Törmäsin tuohon Pretty Treasures -sarjaan ja ajattelin kanssa, että siihen voisi kuulua, mutta minäkään en ole onnistunut löytämään kuvaa.

(Sininen-hopea kuulostaa muuten hienolta väriyhdistelmältä astioihin!)

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Letizia - syyskuu 22, 2013, 18:59:05
Mitä ne ovat ne "muut pinkkilaatikkoiset tarvikeboxit"? :) Ei sano mulle mitään.

Nekin on vissiin Pretty Treasures -sarjaa, kun tarkemmin tarkastelin. Mie ilmaisen itteäni huonosti, ilmeisesti tuossakin pohdin vähän itekseni.  :D
If it makes you happy...

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Vivi - syyskuu 22, 2013, 20:24:28
Lainaus käyttäjältä: Letizia - syyskuu 22, 2013, 18:59:05
Mitä ne ovat ne "muut pinkkilaatikkoiset tarvikeboxit"? :) Ei sano mulle mitään.



Heh, Vivi, mie ymmärsin ainaki heti mistä oli kyse  :peukku:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Haa, näyttää juurikin samalta. Sinisessä setissä on kukkamaljakko kun taas minulla kynttilä, mutta muuten osat ovat samat. Haarukoita, veitsiä ja lusikoita minulla ei ole.

Kiitos paljon, Satumaa!

Vivi

Miulla taitaa sitten olla tuo sininen setti tai ainakin suurin osa sen esineistä. Sain ne joskus irtona isomman lotin mukana enkä oo tullut selvittäneeksi mitä sarjaa ne ovat. Nytpä selvisi sekin!  :peukku:
If it makes you happy...