Sekalaista pikkutavaraa

Aloittaja Satumaa, elokuu 14, 2013, 20:11:09

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Olisko tietoa näiden alkuperästä, onko esim. jotain kenkiä tms. liitettävissä noihin kymmeneen nukkeen jotka tulevat nyt samaan aikaan tuonne nukkepuolelle?

sometimes being invisible has it's advantage

Paukku

#1
punakärkiset kengät ja käsilaukku + olkahihna ehkä tuo poksi myös kuuluvat Day to Night Barbielle.
oranssit hiuskoristeet Peaches´n Cream Barbielle.
Jos tuo sininen on spiraali, niin se on rannekoru (oikeaan ranteeseen)  ;) Wet'n Wild Kiralle
Ikuinen pikku tyttö

Satumaa

Kiitos Paukku!  :cuteyes:

Nuo nuket, tai ainakin nuo vaatteet mielestäni tunnistin nukkejen joukosta toisessa ketjussa. Hyvä tietää että nämä kuuluvat niihin asuihin.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

kitecat

Nuo persikan väriset kengät kuuluu Peaches and cream Barbielle
Laskin kuuluu Day to Night Barbielle (boksi ei kuulu, toisin kun Paukku kertoi)
Nuo aika keskellä olevat kengät, kirkasta ja hopeisia hileitä, kuuluvat Chrystal Barbielle
Harmaa mikrofoni on Barbie Rock Star -nukeille, niille joilla se lantio liikkuu
Vaaleanpunainen hattu on kopionuken, samanlaisia myytiin joskus 80-luvulla sellasissa pusseissa, missä oli kaikenlaista muutakin sälää
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Nämä kaikki kuuluvat settiin (näkyvät kuvassakin)
VanityUnit & Night Table (1987):
http://www.mechos.net/auction/DSC02781.JPG
- Valkoinen rasia, jossa ovaali vaaleanpunainen tarra
- Valkoinen pyöreä rasia, jossa ruusutarra
- Valkoinen pullo, jossa tarra
- Hiustenkuivain
- Kenin kuva
Lapsuudesta tuttu. :blush:

Satumaa

Eli tuo harjakin kuulunee, kun siinä on ruusunkuva kohokuviona, on vaan tarra ilmeisesti irronnut...?  ::)  :Look_Up:

Kiitos Aliisa!  :peukku:

Kuuluuko joihinkin noiden Barbien asuihin, jotka on toisessa ketjussa, nuo perus vaaleanpunaiset korkkarit ja nuo toiset joissa on rusetin kuva? (tuolla takana varjoissa jotka näkyy huonosti)?

Käsipainot näyttäis olevan All Stars Barbien, tai ainakin samanlaiset.

Sitten puuttuukin enää kenen tuo tuoli on?

sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Juu, se valkoinen harja kuuluu kans tuohon VanityUnit -settiin, siinä ei itseasiassa tarraa olekaan tietääkseni. Tarrat tulivat muistaakseni irrallisella arkilla johon ne oli merkitty jotenkin, että mikä tarra kuuluu liimata mihinkin tavaraan.

Rusettikorkkarit kuuluu siihen Dinner Date Fashions -asuun. :smiley: Tuo on just se sarja mitä kerään ja tuo asu on mulla jo lapsuudesta asti. Harmi vaan, että hameosa katosi, mutta sisko ompeli mulle vastaavasta kankaasta uuden. :blush: Ja hanskoista lähti kimalteleva päälliskangas irti (tai sitten minä jostain syystä lapsena revin sen irti).

Satumaa

Ok, ai ne oli irtotarroina, joo kun tuossa kuvassa olivat liimattu...

Jos päätänkin myydä tuon Dinner Date- asun voin yrittää muistaa tarjota sinulle, jos haluat alkuperäisenä. Mutta vielä en tiedä mitä päätän. Toistaiseksi pidän, mutta aika näyttää, kun pitää taas luopua jostain.  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

Tutu

hmm, tuo vaaleanpunainen hattu kuuluu kyllä barbielle, mullakin onsamanlainen. ja veikkaisin magic style barbieta tai barbie and the rockstars?

Satumaa, löytyykö sinulta vielä tuota sinistä wet and wild barbien ranneketta+ olisitko haukas siitä luopumaan? Kuuluu lapsuuten barbielle, ja ostin ebaystä nrfb pakkauksen, joka ei sitä sitten ollutkään ja juuri tuo ja se oranssi ranneke puuttuivat  :naamakämmen:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Satumaa

Itse asiassa löysin sen kyllä, enkä tarvi itse. Jatketaan yksärillä Tutu?  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage