Sininen ja punainen puutuoli

Aloittaja Letizia, lokakuu 18, 2015, 18:28:28

« edellinen - seuraava »

Letizia

Olen nähnyt samanlaisia tuoleja muillakin suomalaisilla harrastajilla, ja niistä on joskus ollut täällä foorumilla puhetta. Tietääkö joku, mistä ne oikeastaan ovat peräisin? Olen ostanut omani kirpputorilta pari vuotta sitten.




Xara

Minulla on tuollainen sininen, josta juuri tänään liimasin irronneen liimauksen paikalleen. Hauska nähdä samoja tuoleja muillakin! En kyllä osaa yhtään auttaa, omanikin on kirppikseltä. :chuckle:

kitecat

Mulla on tuollanen sininen tuoli. Ostin sen aikoinani oululaisesta sisustusliikkeestä. Harmikseni noita oli myynnissä silloin vain se 1 kipale.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Letizia

Lainaus käyttäjältä: kitecat - lokakuu 19, 2015, 12:33:39
Mulla on tuollanen sininen tuoli. Ostin sen aikoinani oululaisesta sisustusliikkeestä. Harmikseni noita oli myynnissä silloin vain se 1 kipale.

Kiitos tiedosta! Ehkä meidän muidenkin tuolit ovat alkuaan peräisin sieltä. Oliko muuten sama liike kuin se josta joskus kerroit ostaneesi myös nukkekokoisen uunin?

kitecat

En ny millään kuista mistä ostin sen uunin... Luullakseni noita tuoleja on varmasti ollu muissaki sisustusliikkeissä. Kai ne jotain koristeita on. Pah! Musta ainaki ne on täydellisiä muotinukkejen tuoleja  :D
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-