Vanhaa tilpehööriä, Daisyn?

Aloittaja Dandelion, tammikuu 07, 2014, 22:39:37

« edellinen - seuraava »

Dandelion

Heipparallaa!

Kaivelin kirpparilöytöpussejani ja löysin erään vintage-setin mukana tulleita pikkutarvikkeita ja hellan. Osa on ehkä Daisyn?

Lähinnä minua kiinnostaisi, millaista hintaa voisi noista tarvikkeista pyytää? Entä hellasta? Hellan sisällä on musta "pelti".


sininen

Etualan siniharmaat (3 veistä ja haarukkaa, 4 ruokalusikkaa) ruokailuvälineet, takaosan servietit, soikea vati, kukkalautaset ja kaksi muuta valkoista lautasta ovat Daisyn "tulppaanipöydän" kattauksesta. Voin mennä metsään, mutta veikkaisin että keltaiset kattila ja pannut ovat Sylvanian perheen keittiöstä, meillä on tuollaiset kuparisena.

Tipitii

Vaaka lienee Vintage Barbie Slumber Party setistä
http://www.fashion-doll-guide.com/Vintage-Barbie-Slumber-Party.html
papiljotit joko samasta tai saattavat olla jostain toisesta setistä.

Alhaalla olevat harmaannäköiset veitsi, haarukka ja lusikka - jos ovat metallisia,
saattavat olla Vintage Barbie Country Sriper setistä.

http://www.dollreference.com/barbie_clothes1964.html

Dollreference kuvassa haarukan piikeistä on osa poikki.


Dandelion

Kiitos Sininen ja Tipitii.
Kaikki osat ovat muovisia. Kattilat eivät ole sylvanialaisten, niitä keränneenä tunnistaisin ne. Samoin aterimet ovat muovisia. Raudan väriset kuulunevat ehkä sitten keltaisten kanssa yhteen.

Osaako kukaan sanoa hinnasta mitään?

kettujasusi

Minulla on tuollaisia papiljotteja ja olen aina kuvitellut että ne kuuluvat peruukki daisylleni. Kännyllä en saanut googletettua faktaa, mutta kait samanlaisia on eri nukeilla. Muut tavarat eivät ole tuttuja.


sininen

Mutta entä edellinen Sylvanialaiserä silloin n. 1996-1999? Niiltä ajoilta meillä on muutama tismalleen samalla muotilla valettu kuparikattila ja pannu?

Dandelion

sininen, minulla on ne vanhat kuparipannut myös samoin muoviversiot niistä (ainakin ollut). Nämä on minusta erilaiset ja taitaa olla eri kokoisetkin. Lisäksi nämä ovat muovia.

Dandelion

Jalouse, löysin sen astiaston, mutta koska linkkisi ei oikein toiminut niin en löytänyt uunia.  :aplause:

Jalouse

No voi pöh. Se näköjään hyppää suoraan Daisypagen pääsivulle... Tolta sivulta Home-> more options-> giftshop fashions. Sieltä löytyy sivun lopusta.

kitecat

Keltaiset lasit, kirkkaat pikarit ja niiden alla oleva tarjotin ovat Daisyn. Myös tosiaan noi papiljotit kuuluvat Daisylle.

Mitä hintaan tulee, niin musta ainakin on tosi hankalaa sanoo, millasta hintaa noista maksettais. Mä laittaisin huuto.nettiin myyntiin, siellä niistä varmaan sais parhaan hinnan, varsinki just nousta Daisy-kamppeista.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Aliisa

Ihania tavaroita sulla, erityisesti tuo hella. :palvoo:

Aluksi kannattaa laittaa vaikka korkeampi hinta ja jos ei mene kaupaksi, niin pudottaa sitten tarvittaessa. :peukku:

Dandelion

Mahtaisikohan kukaan tietää noista kengistä mitään? Etenkin nuo punaiset, joissa on sukat kiinnostaa. Ovat ihan sellaista vauvahahmokokoa.

sininen

Torissa on myynnissä tuolainen hella ja tiskiallas samaa sarjaa. Sylvanian kupariastiat ovat minulla muovisia, sillä ajattelin noidenkin olevan samaa sarjaa.