- Tulabelle -

Aloittaja ShoeCat, tammikuu 28, 2013, 22:57:37

« edellinen - seuraava »

Alice


Alice

Jee, voitin ebaysta nuden Pomp&Circumstancen eikä maksanut kuin reilu kuusikymppiä  :dance-to-the-groooowe: En halunnut maksaa kokonaisesta mitä niistä pyydetään ebayssa ja nyt voin pitää yhden alkuperäisessä lookissa ja tältä toiselta avata kampauksen!

Ivla

Hienoa! Onneksi olkoon, Alice  :aplause: Minunkin tekisi mieli hankkia J'Adorelleni kaveri, mutta Ellowynet kiilaavat ohi ::) Vaikkakin Tulabellen kropat ovat ihanan hyvin nivellettyjä ja muutenkin valloittavia nukkeja ovat.

Puetin ja kuvailin taas ainokaistani.





Marianne

Onneksi olkoon Alice nudesta ja halvasta Tulabellestä!  :aplause:

Ja onpas teillä hienoja kenkiä nukeillenne... Mistä ne on peräisin? Minkä nuken alkujaan? Mäkin voisin vähän etsiskellä kenkiä eBayssä jos tietäisin minkä nuken kengät sopii näille. Kävin tänään hakemassa omat Pompin ja Violetin postista! Ne on ihania!  :hbeat: Mä aion tosin maalata molemmat.  :devil: Yllätyin, että niillä ei ole aitoustodistuksia mukana, vaikka diileriltä ostin. Tuliko teidän nukeille aitoustodistukset?

Yllätyin myös vahvasta tärpätin hajusta Violetin hiuksissa. Yääääh!  :faint: Pompin tukassakin tuntuu olevan samaa ainetta, mutta siinä on aika vieno haju Violettiin verrattuna, jonka tukan aion ehdottomasti pestä!  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Joo, näissä nukeissa on joku taika  :ohmy: Minunkin tekee mieli ostaa näitä  :chuckle: Onneksi nyt mikään ei kiinnosta niin paljon että viitsisin ostaa  ::)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Siama

Tulabelleissä on sitä jotakin!  :hbeat:

Ivlan ainokainen on niin pähee raidoissaan, että!!!


Hiksi ku olisi enemmän 16'' kutehia!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Aurora: Ivlan J'Adorella näyttäisi olevan Ellowynen kengät ja mä olen ostanut ebaystä Tonnerin Tylerille tarkoitettuja kenkiä. Kun laittaa hakuun shoes Tyler niin saa jo hyvän valikoiman   :smiley:

Ei ollut aitoustodistuksia munkaan nukeilla, muistan kun ihmettelin sitä (vaikka ne kyllä menevät mulla melkein aina roskiin samantien).

Marianne

Jep, näyttää siltä että niille ei laitettu aitoustodistuksia mukaan ensinkään. Aika kummallista, kun esittelytekstin mukaan sellainen piti olla mukana.

Mulle tuli siis Pomp ja Violet eilen, ja tein tänään niillä jo pienen kuvatarinankin...

http://www.ipernity.com/doc/moccasiinicreations/album/447427?with=23319745

Ja Violet sai jo uuden naaman.  :D





Tekisi mieli myydä tämä pois ja ostaa samanlainen maalattavaksi tilalle, kun haluaisin kokeilla vähän eri tyyliä, mutta tätä en halua enää muuttaa. Liimatut ripset puuttuu vielä, ja sitten se onkin jo lähes valmis.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Violetista tuli jopa entistä vielä paljon hurmaavampi  :hbeat: En voi käsittää, miten joku voi olla noin taitava  :cuteno:

Jasmiina2


Letizia

Tosi kaunis ja luonnollinen. Osaat Aurora kyllä taikoa monenlaisista nukeista niiiin elävän näköisiä. :)

Marianne

Kiitos! Oli eka kerta kun maalasin tämänkokoisen nuken. Oli vähän haasteellista maalata samalla minipensselillä mitä yleensä käytän. Seuraavan Tulabellen maalaukseen pitää ottaa suosiolla hiukan isompi pensseli.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Jep  :-\ Tulabelle on ihana nukke  :-\ Minä kyllä aion pysyä lujana  :lecture: Paitsi jos tule joku todella halpa yksilö  :D

Aurora, sinä kyllä osat tehdä tylsistäkin nukeista ihanuuksia ja tämäkin teos on ihana  :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Alice

Vautsi Aurora, tosi hienolta näyttää!

Ivla

Tulabellen kengistä vielä: en suosittele Ellowynen kenkiä, ovat suurin osa aivan liian isoja  :cuteno: Minulla vain ei ole juuri muita  ^^