Uusia Silkyjä

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 16:27:48

« edellinen - seuraava »

Silky

^ Kiitos ja hyvä kun sait ständit kasaan  :tongue: Nyt sitten odotetaan kuvia näistä kaunokaisista...  :cuteyes: 
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

#106
Mattel, ota oppia, lisää tällaista  :lecture:
Spa Getaway on siitä jännä setti että nukella on maalatut hiukset ja mukana tulee 2 peruukkia. Kaikenlaista ihanaa tykötarvetta taas paketissa, tuo ankka on ihan ykkönen  :blush:

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

BFMC Spa Getaway gift set 2004 by Silky, on Flickr

Nuo peruukkitelineet on kevyitä ja sisältä onttoja, ei mitään huippulaatua siis, mutta kaulaosiossa on irrallinen sisäosa joka tekee että ne pysyvät kuitenkin ihan hyvin pystyssä. Telineissä oli pohjassa pienet siivekkeet joista ne olivat kiinni pahvilootassa. Kun leikkasin ne pois ja laitoin teippipalan pohjaan, sain telineistä ihan toimivat  :peukku:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Alice

Hauska setti! Tuollaiset ovat juuri kivoja, missä tulee kaikenlaista pientä rekvisiittaa mukana.

Täti Monika

 :Look_Up: Ihana kokonaisuus  :hbeat: Samaa mieltä: Mattel, lisää tämmöistä!
Söpö toi itse nukke tuo pyyhe päässään.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Aivan mahtava setti ja yli-ihania oheistarvikkeita :hbeat:

Tipitii

Kaunis on Spa Getaway - ja melkein kaunein vaan tuo turbaani päässään - ilman noita peruukkeja  :hbeat: :hbeat:

Vaatteet ja tilpehöörit mukavan näköiset, erityisesti pikkuankka ja pyyhe kirjailuineen - piti oikein tavata tuota hinnastoa tarkemmin ja ihmetellä että perusjutussa on mud bath mutta ei näy olevan enää paremman luokan hoidoissa ollenkaan  :D  :D


Silky

Kiitos  :cuteyes: Tällaisia settejä kun tulisi lisää..! Näitä pikkujuttuja voi käyttää monessa ja onhan niitä kiva laittaa ihan vaan vitriiniin esille nukkejen kanssa.

Tipitii, mutakylpy on liian likaista paremman luokan hoidoksi?  :D  :rofl:

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni


Ei nämä kyllä uusia ole, mutta en nyt parempaakaan ketjua löytänyt. Aiemmin otetut kuvat edelleen jonotamassa... Mutta ompa nyt sitten kesähaasteen myötä yksi kuva näistäkin! :D

Silky

^ Ovatpa he kauniita  :hbeat:

Tällainen kotiutui ja sai heti nimen Michelle (kenenköhän innoittamana  :wink: )
BFMC Ball Gown 2013 by Silky, on Flickr

BFMC Ball Gown 2013 by Silky, on Flickr

BFMC Ball Gown 2013 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Täti Monika

Upea nukke  :shock: Että voi sopia tuo vaalean/ turkoosin sininen hälle. Onnittelut  :deal:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Silky

Kiitän  :hug: Tää nukke ilmestyi 2013 ja ei silloin päätynyt mun ostoslistalle. Mekko on upeanvärinen, mutta jotenkin pidin sitä silkille turhan räikeänä. Nyt täytyy sanoa että hyvä kun hankin jälkikäteen  :D Nukke on oikeasti tosi nätti, turkoosi sopii hienosti eikä ole yhtään liian räikeä. Muutenkin kiva kun on muutama silkki vähän värikkäämmissä vaatteissa, näillähän tuppaa usein olemaan aika hillittyä väriskaalaa. Ja kiva kun on AA, niitä saisikin tulla pari lisää.

En tykkää niistä uusista nivelletyistä (montakohan kertaa olen sen sanonut..?  :naamakämmen: ) joten keskityn niihin jotka on aikaisempina vuosina jääneet väliin ja joita olen alkanut kaipailla...

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Kuulin vähän huhuja että vanha kroppa saattaisi tehdä paluun, voisi tulla esim. uuden nivelletyn rinnalle...  :aplause: Olisipa totta!  :palvoo:

Kunhan eivät rupea tekemään niitä järjettömyyksiä kuten joidenkin MM:n kohdalla; että joko polvet tai käsivarret on nivelletty mutta ei molemmat  :naamakämmen:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Että minä inhoan tuota mekkoa  :grumble: Mutta pidän nukesta erittäin paljon  ^^ Joten minun oli ostettava se kokonaisuutena kun sain halvalla  ::)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Nata

Musta tuo Haut Monde on kyllä ihana.  :cuteyes: Tykkään myös mekosta. Livenä en tosin ole nähnyt, mutta uskoisin tykkääväni myös livenä.

Punapää-Silky puuttuis vielä kokoelmasta...  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley