Silkki-kokoelmanne

Aloittaja Adalia, joulukuu 07, 2012, 16:35:27

« edellinen - seuraava »

Silky

Lainaus käyttäjältä: avotuli - toukokuu 07, 2015, 21:54:53
Äitienpäiväpaketti tulee joskus, sain Silkstone Francien, Check Please  :cuteyes:

Kiitos villaamisesta, kyllä täytyy vielä pari Silkkiä hommata.

Oi, erinomainen paketti  :cuteyes:  Onnea siitä ja hyvää äitienpäivää! Paljon kuvia pliis! Niin ja kyllä, Francielle täytyy sitten hankkia muutama kaveri...  :D  :peukku:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

#91
Diiva divaanilla (divaani korurasia)

muoks Suite Retreat on hän.

Life in plastic
It's fantastic!

Silky

^Ihana  :hbeat: Tykkään tästä nukesta ja sen upeasta tukasta ihan kamalasti! Suite Retreat oli mun eka silkki  :blush:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

#94
Syksyhän se!
BFMC Ekaterina 2011 by Silky, on Flickr

Mustaa pitsiä...
BFMC Trace of Lace 2005 & Cocktail Dress 2013 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Nata

Viehättävä lingerietrio.  :hbeat:
Ja nuo Ekaterinan punaiset hiukset! Tämä venakko voisi muuttaa meillekin...!  :cuteyes:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Merineiti

Apua, yritän pysyä poissa näistä Silkstone ketjuista, kun villaavat niin kovin...

Upea punapää,  Silky!
(vieläpä kaima, kappas :D)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Silky

Kiitos  :blush:  Nuo punapäät on parhaita  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Bongausketjussa Hunajasieni kyseli 2012 silkeistä, joita oli You Tubessa. Lupaamiani livekuvia parista sarjan nukesta...  :cuteyes:

BFMC Evening Gown 2012 by Silky, on Flickr

BFMC Evening Gown 2012 by Silky, on Flickr


BFMC Walking Suit 2012 by Silky, on Flickr

BFMC Walking Suit 2012 by Silky, on Flickr

BFMC Walking Suit 2012 by Silky, on Flickr

BFMC Gala Gown 2012 by Silky, on Flickr

BFMC Gala Gown 2012 by Silky, on Flickr

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Uu lala! Aivan ihania!  :hbeat: Hyvä että enno ihan puusilimä, että olivat silkkejä kuitenni. :D Toi tummahipiäinen on niin kaunis, mun mielestä tannia tai tummaa ihonväriä korostaa valkeat tai luonnonvalkeat jne. vaatteet tosi paljon ja parhaalla mahdollisella tavalla! Upea kokonaisuus kertakaikkiaan! Ja tästä punapäästä mun ei varmaan tarvi edes aloittaa...  :faint:

Myös noi Ekaterina ja Darya (venäläiset) on ihania! Niitä muistan kytänneeni silloin kun ne julkaistiin ja tilausnappulan painaminen ei ollut kaukana. Vaikka punapään silkkisen ehkä kaikista eniten haluaisin, toi Darya meni kyllä edelle. Se vaan on niin upea pakkaus! Mun mielestä Darya tai tollainen biitsipimu oli ekat sellaiset jotka himotteli ostonappulan painamista. Kumpi lie sitten tulikaan ensin, vailiekö yhtäaikaa jopa... Ja en osaa oikeen selittää että miksi, mulla on aika tarkka silmä ollut näiden kanssa, että haluan sellaisen joka kolahtaa kunolla. Ettei mikä tahansa punapää kelpaa esim.  :D Vaikka upeita ne ovat kaikki tyynni. Sen "oman" nuken löytäminen on vaan vielä vähän hakusessa.

Oon kanssa jonkun vaalea/valkeatukkaiseen ihastunut, se oli semmoinen henkimäinen olento... En vaan muista yhtään mikä silkki se oli... Sitä en tiedä oliko sen vaatteet stock, mutta ne tietysti oli puoli ruokaa. Tuli tuosta Verushkasta mieleen...

Miten tuota, onko nää samankokoisia kuin perusbarbiet? Meneekö samat kuteet ja kengät? Mä elin pitkään sellaisessa harhaluulossa että olisivat lähemmäs 40cm pituisia kuin 30cm. Kyllä mulle ainakin isompikin silkki kelpaisi.  :D Tosin tilan kannalta pienempi lienee parempi, en seisota noin isoja nukkeja enää, ne istuu.

tokkopahka

Silkit on hieman pidempia kuin tavisbarbiet ja heidän jalkaterä on samanlainen kuin muusille jos se yhtään helpottaa hahmottamisessa
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

tokkopahka

Tässä on joitain kuvia minun silkeistä jotka on otettu näytelystä joka pidettiin Joensuussa. Melkein kaikki silkit on minun  :shuting-up:








Oikeasti niitä on enemmän  :blush:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Silky

^Oijoi!  :faint: Mitä tähän pitäisi sanoa?  :palvoo: Upeannäköisiä! Tosi mahtavia kun ovat kaikki rykelmänä  :hbeat: Punapää tuossa ekassa kuvassa... Nyt en ihan äkkiseltään tunnista... Day at the races? Haut monde? Loistaa tuossa keskellä  :D

Itse en edes yritä suurempia ryhmäkuvia kun pitäisi ottaa suoraa vitriinistä ja siellä on aina niin ahdasta :-\ Yksi vitriinikuva, tai edes vähän sinnepäin, löytyy. Otin sen joskus taustakuvaksi Flickriin:
Gala corner ;) by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..