Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Mainiosti onnistui meikin ja koko nuken uusiminen  :aplause:

Louhi

Minulla ei tullut otettua ennen ja jälkeen kuvia. Pohjana minulla oli alkuperäisessä lookissaan oleva Rock Stars Midge, jolle tein uuden kampauksen, maalasin kynnet ja huulet sekä tummensin iirikset ja kulmakarvat.

whitney

Minäkin kokeilen seuraavaksi ripsien laittamista. Voikohan niihin käyttää yhtä paksua neulaa kuin tukan istuttamiseen?

Adalmina

Ohuempi parempi. Vaikka reikä kuumalla vedellä meneekin pieneksi saattaa se yhdistyä pistovaiheessa helposti viereiseen reikään jos on liian iso neula.

whitney

Kiitos Adalmina! Täytyykin vaihtaa siten ihan tavalliseen neulaan. Ripsimateriaalina ajattelin käyttää toisen nuken hiusta. Katotaan miten mun käy!

avotuli

Mä istutan tökkäimellä, ja olen todennut tuon mistä Adalmina varoitti, herkästi repeää viereiseen reikän kun ripset ois hyvä saada tiuhaan.
Normaali nukenhius käy ripsiin yhtä lailla. Jos haluaa ohkaset ja kovin luonnolliset nyhtää omasta tai kaverin päästä ihmishiusta.  :tongue:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

minnastardust

Sain eilen Jennijeeltäkin joululahjan. Hopeahiuksisesta Fashonista Raquellesta muuttui aivan ihana fiftari-henkinen neito! :aplause:



Kiitos vielä kerran Jennijee! :hug:

whitney

Aivan upea!  :shock: Nyt aloin minäkin pitää tuosta Raquellesta. Onko hiuksillekin tehty jotain, hopeat osat nypitty pois?

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 30, 2013, 16:21:16
Aivan upea!  :shock: Nyt aloin minäkin pitää tuosta Raquellesta. Onko hiuksillekin tehty jotain, hopeat osat nypitty pois?

Juu, hopeat on nypitty pois :smiley:

jenniliini

Tuo mekko on aivan ihana  :hbeat:

Marianne

Oi miten ihana! Kauniit hiukset ja fiftarimekko pallokuoseineen varsinkin!  :hbeat: :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Jenni, ja fortsan muutkin nukketaiteilijat tekee aina ihmeitä noille nukeille. Sit kun sen ostaa itelleen, ni ei se oo ollenkaan niin glamoröösi kuin heidän kuvissaan!  ;) Mut joo, toi on kyllä melkoinen päivitys bling bling-beibestä tyylikkääksi fiftaritytöksi!  :palvoo:
If it makes you happy...

Jasmiina2

Perus Mary-Kate lapsi nukesta tuli vähän aikuisempi Mary-Kate. Ashley on vielä vähän kesken. Pitää ottaa sisaruskuvia kunhan molemmat on valmiina.  :photo:

Tässä malli Mary-Kate



Ja tässä nukke




Letizia

Hyvin toimii tuo pää myös aikuisemmalla hahmolla! On aivan esikuvansa näköinen.

whitney

Hienosti stailattu aikuinen Mary-Kate! Onnistunut stailaus, ihanasti oot noi hiukset laittanut :cuteyes: