Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Tässä on läjä tarvikkeita ja tavaraa mitä kenties tulisi uuteen Ompelimoon. Kaksi isoa huonetta on tulossa joskus kunhan sille hommalle on aikaa... Hyllyjä ja pöytiä pitää rakentaa, niistä tulee luultavasti valkoisia, ruskeita tai jopa punaisia. :shock: Ja on tuollainen muovinen tuoli tulossa oranssinakin. Kamaa keräilen sitä mukaa kun tulee vastaan.  ^^



Leikattavaa peiliä pitää hankkia Biltemasta. Milli oli tehnyt vanhalle foorumille esittelyn siitä tuotteesta, mutta eipä sitä enää ole...

DarkJedi

Vanerinpaloja ja rimanpätkiä kannattaa kysellä mistä tahansa puutavaraliikkeestä joilla on sahauspalvelu. Ainakin itse olen saanut pieniä paloja ja pätkiä ihan ilmaiseksikin kun vaan on kysynyt.

Jennijee

Saako puuliikkeistä ihan sellaista jätskitikun vahvuista yms. muuta ohutta ja kapeeta?

Milia C

Meillä saa ihan askarteluliikkeestä rimoja sekä ihan jätskitikkujakin :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Tipitii

Jennijeen ompelukone on ihan samannäköinen kuin mitä on mulla tallessa äidin vanha poljettava Singer joka tekee vaan suoraa saumaa  :D
Hommasin kanssa äskettäin samanlaisen keltaisen muovituolin, korihuonekalujen tuolit on hurmaavat.

Ninni-Dollin takkahuone on hieno - yksityiskohtiin panostettu!

Ninni-doll

Tässä vähän vanhempi kuva nukkeperheen olkkarin uudesta kaapista



Kirjat omatekoisia


Tässä ihan eka kuva keittiöstä (on sinne aika lailla tavaraa sittemmin kerääntynyt...)


Jääkaapin päällä

Adalia

Satumaan tekemä  :palvoo: matto täydentää Villa Roosin sisustusta  :hbeat:

Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

No se pääsi hyvään paikkaan!  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa



Tässäpä nyt maalattuna (sain apua äitin mieheltä) tämä viinikaappi, Täti Monikalta ostettu.
On ruokailuhuoneen nurkassa täpötäynnä tavaraa.  :D

(Takassa muuten näkyy tuo antiikkikullanvärinen kello, joita löytyy tuolta toisesta ketjusta, "Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä")

Tässä vielä lähikuva viinikaapista:



sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

 :Look_Up: Satumaa: viinikaapista tuli upea  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Ihana tuo viinikaappi nyt!!!

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - maaliskuu 03, 2013, 14:05:23
Ihana tuo viinikaappi nyt!!!

On kyllä tyylikäs  :Look_Up: Ovatpa nuket muuten ihanan jouluisissa asuissa  :cuteyes:

Aliisa

Adalian sisustustyyli näyttää upealta, ihanan keväiset värit. :cuteyes:
Satumaan viinikaappi on tosi tyylikäs. Ja koko huone näyttää niin eläväiseltä, vois kuvitella olevan oikeiden ihmisten koti. :cuteyes:
Oon niin villaantunut näistä kaikista nukketalojen sisustusjutuista, että haluisin niin paljon itsekin suunnitella ja toteuttaa jotain. Mutta tilanpuute estää ja lisäksi luulen vähän, etten ole ehkä kovin luova ihminen siihen. Omankin olohuoneen sain sisustettua omaa silmää miellyttäväksi vasta kun olin jo viitisen vuotta täällä asunut. :D Noh, voinhan täällä foorumilla aina katsella muiden kädenjälkiä. Porukalla on niin paljon osaamista, etten voi muuta kuin vaan ihailla. :palvoo:

Marianne

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - helmikuu 13, 2013, 16:58:34
Leikattavaa peiliä pitää hankkia Biltemasta. Milli oli tehnyt vanhalle foorumille esittelyn siitä tuotteesta, mutta eipä sitä enää ole...


Sitä peilikalvoa on tosiaan Bilteman autotarvikeosastolla! Ostin samanlaista ja leikkasin pyöreäksi peiliksi tuunattuun kylppärin allaskaappiin.  :smiley: Tämä ei ole nukketalosta vaan dioraamasta, mutta laitan kuvan kuitenkin:





Ja vielä toinen kuva:




Se on ihan kuin oikea peili!
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

#59
Wau, tosi hieno peili ja allaskaappi. Ja Elliot sopii kuvaan hyvin. :smiley: Ihania pieniä yksityiskohtia, tosi aidonnäköisiä hammasharjoja ja muita pikkutavaroita.