Häpeily Barbien takia

Aloittaja Marianne, helmikuu 16, 2016, 11:19:50

« edellinen - seuraava »

Tutu

En kanssa ymmärtäny Silkyn kaverin kommenttia alkuunkaan.  Nauratti kyllä noi pakastemarjat  :rofl:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Illuusia

Hih, mä tunnistin itseni juuri tuoksi asian heti esille täräyttäjäksi :D Olin menossa poliitikkoystäväni avecina erääseen vaikuttajanaisten tilaisuuteen ja ystäväni manitsi minulle välittömälle ihmiselle ennen tilaisuutta, että sun ei ehkä sitten kannata oitis kertoa, että olet työtön :D Olisikohan pitänyt loukkaantua :) Minähän olen oikeasti täystyöllisetty erityislasten äiti ja teen hirmuisesti vapaaehtoistöitä, minkä ystäväni kyllä tietää, sillä teemme vapaaehtoistyötä myös yhdessä. Mitä hän ei pyytänyt oli, että älä sitten kerro keräileväsi nukkeja :D

Niinpä sitten juttelin tilaisuudessa mm. arkkitehtuurista, vanhojen talojen kunnostusmenetelmistä, pyöräilykulttuurista ja Barbeista ja paperinukeista :) Osaan kyllä sovitella sanani niin, että pakastemarjat, akvaarionhoito ja lankauutuudet sulautuvat sinne keskustelunaiheiden joukkoon ja en vaikuta toivottavasti kovin hassulta :D Kyllä nauratti, Silky :rofl: Ja keskustelukumppanini suhtautui keräilyaiheeseen niin hyvin, että äänestän häntä vaaleissa jatkossakin - pääasiassa tietysti aivan muista syistä :)

Miehet harrastamassa nukkekeräilyä eivät ole mikään kumma juttu - tunnen yhden jo jostain 90-luvulta ja onpa noita tullut vastaan jo vuosia. Ja kaupastahan saa kukin ostaa mitä tykkää ja venyä siellä niin pitkään kuin lystää. Mun veli löysi äsken mulle kirppikseltä yhden NRFB-Barbien ja käy aina katselemassa mun nukkeja suurella kunnioituksella tyyliin onpa hienoja... Se ois varmaan ihan seonnut niihin, jos sillä olis tytär :) Kaksi poikaa onkin. Pitääpä kysyä, onko se muistanut ostaa niille Barbeja! Emme anna toisillemme lahjoja nääs ja en käy juurikaan kylässä heillä, niin en tiedä :blush:

Illuusia

Muakin katsellaan helposti, mutta ei persoonallisen ulkonäön vuoksi, vaan siksi että meidän perhe aina kailottaa kovalla äänellä, koska asiaa ja koska elämä :D

Eilen mä vähän piilottelin mun nukkeja... Hmm, mieheni lapsuudenystävä tuli yllätyskylään ja minulla oli aika paljon myyntijuttuja levällään pöydillä. Laittelin sitten vähän kansia nukkejen päälle ja siirsin hiirulaiseni vieressä valtavana seisoneen Sindyn hevosen syrjemmälle :) Kahdessa paikassa esillä olleet nuket pysyivät tietenkin paikoillaan - nehän ovat nätisti telineissä, mutta raatoröykkiö vain piti piilottaa :D

Kaupassa pienimmäinen lapseni saattaa julistaa, että äiti, meinaatko sä taas ostaa nukkea itsellesi, mihin mä, että saatanpa ostaakin, ostetaanko sullekin :)

Aliyah82

Huomasin kyllä että häpeilyä on yhä. Miehen sukulainen kävi meillä kylässä ja makuuhuoneen ovi napsahti heti kiinni. Siellä on iso nukketalo ja nuo hahmot tuossa tietokoneen yläpuolella istumassa. En vaan tykkää selitellä miksi noita keräilen, enkä esitellä muualla kuin netissä. Toistaiseksi.

Tutu

Aliyah, mielestäni siitä että haluaa pitää omana tietonaan ei tarvitse ole häpeissään. jokainen keräilee niinkuin keräilee  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliyah82

Minä se veikkaan että minulla ja yhdellä palstalaisella miehellä on samat apajat samassa pikkukaupungissa ;) Tämä tuli mieleen kun kävin kirppareilla yhtenä päivänä katsomassa laatikollisen verran barbeja, ja seuraavana kaik oli mänt, kerralla ihan. Kävi mielessä että olisiko joku keräilijä ostanut vai ihan muuten vaan. ;)

Ja kaupoissa käyn jo ihan tottuneesti kuolailemassa barbihyllyt, miulla on muksut alibina jos joku kysyisi :D

Cindy

Hei!

Mua ei yleensä hävetä. Mua vaan käy sääliks niitä, jotka ei ymmärrä, että tää on mun harrastus, enkä ole mitenkään lapsellinen vaikka kerään Barbeja. Paitsi hyvällä tavalla.
~Barbie-Ra~

Miiuli

Keräily ei niinkään hävetä, mutta aikomus olisi mennä myös ulos kuvaamaan, saa nähdä uskallanko :dance-to-the-groooowe: