Kuvatarinoita tähtinä Integrityn nuket

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 06, 2013, 21:36:19

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tänne voi postittaa kuvatarinoita, joita tähdittävät Integrity Toysin nuket. Jos tuntuu siltä että ketju on parempi yhdistää Barbie kuvatarinoihin niin yhdistäkää ihmeessä  :peukku:
Tässä yksi tarina:

VAMPYYRI LUCIUS & LAULAVA LAYLA



Lucius, joka on vampyyri viettäisi päivät mieluiten sisällä piilossa auringon valolta.
Lucius: Ääh, mitähän kello on? Lupasin mennä tapaamaan Laylaa toimistoon kolmelta. Pakkoko sitä on mennä ulos päivällä?! En jaksa. On niin uuvuttavan valoisaa. Haluan kuunnella musaa ja soittaa kitaraa kotona.



Lucius: Itku! Puoli kolme. Pakko kai mennä.



Lucius ryntää toimistoon.
Layla: Lucius, opettele koputtamaan!
Lucius: Hitto, asiakkaita...
Asiakas: Eli siis aiomme laajentaa toimintaamme Osakasta Pekingiin...
Layla: Palataan asiaan myöhemmin. (Plääh, häipykää jo. Kengät kalvavat ja vihaan tätä tiukkaa jakkupukua. Mikseivät työnantajat voi hankkia kunnon tuoleja. Tästä on ergonomia kaukana.)



Lucius: Yo Layla, miksi minun piti raahautua tänne päivällä? Mikä nyt on niin tärkeää?
Layla: PASSI ESIIN LUCIUS!! Huomenna lähdetään Helsinkiin! (Miksi Lucius ei koskaan tahdo tehdä mitään päivällä?) HUOM: Layla ei tiedä että Lucius on vampyyri.
Lucius: Mihin helvettiin?
Layla: Helsinkiin tollo. Suomen pääkaupunkiin. Kuulin että siellä saattaa olla joku tapahtuma, jossa esiintyy itse kuuluisa Elliot. Ehkä meidänkin bändimme pääsisi esiintymään.
Lucius: Elliot? Just...joku pop idolisi vai?
Layla: Ihan sama Lucius. Et tiedä mitään. Mennään sinne ainakin luomaan suhteita muihin bändeihin vaikkemme itse pääsisikään esiintymään. Lähtö on huomenna...muistakin se...ja katso että passisi on voimassa...



Lucius: Juu siisti juttu. Perille meni. Ole jo hiljaa. Morjens, näkyillään.



Layla: Voi kyynel...miksi Lucius kohtelee minua aina kuin olisin yksi hänen mies puolisista kavereistaan. Hän on umpi tollo!!! Miten hän ei vieläkään huomaa että olen ihastunut häneen?



Seuraavana aamuna Osakan lentokentällä.
Lucius: Meillä on vain käsimatkatavarat Layla. Kaiken on mahduttava yhteen laukkuun tai pitää maksaa lisähintaa. Miksi sinulla muuten on toppatakki ja pipo? Luin että Suomessa on nyt kesä.
Kuulutus: Pyydämme kaikkia Helsingin lennolle aikovia siirtymään välittömästi portille F.
Lucius: Vauhtia niiden tavaroiden kanssa Layla! Kaikki yhteen laukkuun nyt. SUOMI TÄÄLTÄ TULLAAN!
Layla:  :mad: hiljaista raivoa ja paniikin omaista pakkaamista.



Koneessa.
Lucius: Tässä oppaassa sanotaan että Suomessa on kesällä yötön yö. Aurinko ei laske lainkaan. Tajuatko Layla? YÖTÖN YÖ! (Puuh, auringon valoa 24h/vuorokausi. Voi tuskan päivää)
Layla: Mutta sinullahan on Ranskan matkaopas.
Lucius: Ihan sama asia. Sitäpaitsi täällä on yksi nurkkaus joka kertoo Suomesta.
Lento jatkuu ja Laylan ajatukset ajautuvat siihen miten hän ja Lucius perustivat bändin.



Laylan ollessa yliopistossa hän oli hyvin sulkeutunut eikä hengaillut kenenkään kanssa. Kukaan ei loppujen lopuksi enää yrittänyt tutustua häneen, koska häntä ei näyttänyt kiinnostavan kenenkään seura. Ainoa opiskelija, joka ei luovuttanut Laylan suhteen oli amerikkalainen vaihto-oppilas Anthony. Hän yritti sitkeästi jutella Laylalle. Layla kuunteli aina musiikkia, joten eräänä päivänä  Anthony toi Laylalle lempi levyjään. Huomaa että Laylalla oli opiskeluaikoina mustat hiukset.
Anthony: Saat lempi levyni lainaan. OTA NE! Pidät varmasti jostakin.



Layla tosiaan piti levyistä ja eräänä päivänä Anthony kuuli Laylan laulavan välitunnilla.
Anthony: Wow, tyttöhän osaa laulaa. Pitää kertoa Luciukselle.



Iltapäivällä Anthony kertoo Luciukselle Laylasta ja tämän laulutaidosta. Pojat ovat hengailemassa Anthonyn luona kun Layla tulee sisään.
Layla: Tulin palauttamaan levyt. Kiitos lainasta. (Kukas tuo kalpea äijä on josta hohkaa pahaa karmaa? Onko hänellä sitäpaitsi silmätulehdus?) No pitääkin tästä saman tien mennä.



Lucius: Hmmm...kaunis ihmistyttö...tuoreen tuoksuista verta... :devil: ja hän osaa laulaa...



VIUUH...
Lucius: Layla! Tule laulamaan bändiini.
Layla: Ohoh, kenkä putosi...



Harjoituksissa.
Layla: Bändi? Sinä olit siis ainoa jäsen. Sitäpaitsi bändillä ei ole nimeä.
Lucius: Olen ajaton yhden miehen orkesteri, mutta kaksin aina kaunihimpi vai mitä? Kyllä minä voin nimen keksiä. Se on...TADAA...Lucius and the ones who were left behind.



Layla: ÄÄLIÖ! Pöllömpää nimeä et olisi voinut millään keksiä!



Lucius: Miten niin? Sehän on super cool. Homma selvä. Nimi on sovittu.
Layla:  :blush:
Takaisin nykyaikaan.



Lucius: Kiva hotelli  :hbeat:
Layla: Kuka tämän huoneen varasi? Täällä on vain yksi parisänky!!!
Lucius: Mutta se on pinkki  :hbeat: Ja tiedoksi että sinä teit varauksen.
Layla: Älä lisää sydänmerkkejä puheeseesi! Tämä ei ole mikään honeymoon.



Lucius: Ai ei vai? Sori, erehdyin. Tules tänne vaimoke.



Layla: KRÄÄH! ÄLÄ KOSKE PERVO! TAPAN SINUT!
Lucius: Hei au. Ruoka tulee ylös. Älä hakkaa.



Illalla.
Layla: Ei auta. Pakko täällä vaan on nukkua.
Lucius: Layla hei. Et viitsisi hengittää johonkin toiseen suuntaan? (Ruokahalu herää)
Layla: Ihan sama. Pistä tyyny väliin! (Äh, miksei Lucius voi nähdä minua mahdollisena tyttöystävänä.)
Lucius: (Piinaa....onko pakko nukkua samassa sängyssä. Kyllä minä tiedän että Layla pitää minusta, mutta en voi millään seurustella hänen kanssaan. Hänhän on ihminen...en halua ottaa riskiä, että puren häntä.)

Jatkoa seuraa. Ensi kerralla nähdään miten Helsingissä käy. Tapaavatko Layla ja Lucius Elliotin ja muita julkkiksia kuten Silky Streetin jäsenet ja pääseekö Lucius and the ones who were left behind esiintymään?

JATKUU ALEMPANA OSASSA 2

Marianne

Ihana tarina!  :peukku:

Ihan huippukuva tuo jossa Lucius juoksee salamannopeasti, ja sitten se kun ruoka tulee ylös... Buahhahaa!  :rofl: Eikä Layla huomannut verta? Ja mistä maasta Lucius ja Layla muuten tulivat?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Layla ja Lucius tulevat Japanista. layla ei huomannut verta kun oli sokeana raivosta :D

Marianne

#3
Ah, selvä! Unohdin että tuolla olikin Beking mainittu.  :smiley: Luciuksella ja Laylalla on kyllä mielenkiintoinen suhde, ja bändillä on hauska nimi! Odotan innolla että pääsen näkemään bändin livenä.  8) Tai siis, Luciushan on kuollut...  :rofl: Mutta ainakin puolet bändistä on elossa.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Juu saa nähdä vetävätkö keikan puoliteholla kun kerran bändi on puoliksi kuollut  :D

Marianne

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

#6
Luciuksen ja Leilan tarina jatkuu osassa 2

VAMPYYRI LUCIUS & LAULAVA LAYLA PART 2



Ennen kuin Lucius and the ones who were left behind suuntaa Xaran luo musiikkifestareille, he tapaavat Luciuksen entisen opiskelijakaverin Vanessa Michelssonin juna-asemalla.
Lucius: (Mistähän koulusta minä nyt Vanessan tunsinkaan...on tullut käytyä niin monta koulua sitten 1700-luvun.)
Vanessa: Moi, tänään on sunnuntai joten lempi kahvilani on kiinni, mutta etsitään joku muu kiva paikka.
Layla: (hiljaisella äänellä Luciukselle) Miksi hän on noin pieni? Hän näyttää olevan puolet lyhyempi kuin me.
Lucius: Hän on puoliksi filippiiniläinen.
Layla: Entä sitten tollo!? Olemme mekin täysverisiä japanilaisia.
Lucius: Hmmm...täysverisiä...kuulostaa hyvältä  :devil:



Vanessa antaa Laylalle ja Luciukselle pikakierroksen Helsingin keskustassa.
Vanessa: Tuo uusi puinen rakennus on jonkinlainen eri uskonnoille tarkoitettu rakennus.
Lucius: Kirkko? (Ei ainakaan mennä sisään. Vihaan kirkkoja. Itseasiassa en edes pääse niihin sisään.) Mennäänkö jo sinne kahvilaan?
Vanessa: Mennään vaan. Täällä keskustassa on aina kaikkia kivoja tapahtumia. Kerran täällä oli meneillään tyynysota. En kuitenkaan uskaltanut mennä mukaan.



Kurkistettuaan moneen kahvilaan, ystävykset päätyvät sinne mistä aloittivatkin.
Lucius: Haluan minttusuklaa kakkua!
Layla: Mitä nuo värilliset tökötit tuossa kassan vieressä ovat?
Lucius: Laittakaa koko lasku Laylan piikkiin.
Layla: MITÄH?! Sinähän se olit, joka ehdotti että mennään kahvilaan!



Vanessa: Olisipa sokeria. Tämä cappuccino maistuu ihan kahvilta.
Layla: Minun karamellikaakaoni on ällön makeaa.
Lucius: Ah, hasselpähkinäkaakao on täydellistä. Onkos sinulla Vanessa kauankin ollut tuo takki? En muista sellaista.
Vanessa: Onhan se ollut. En vain ole käyttänyt sitä kauheasti. Heh, Ajattelin että kun olen kotona Helsingissä kesän voisin nähdä kavereitani, mutta olen nähnyt heidät vain kerran. Jos en ole töissä niin olen netissä. Jos ette olisi pyytäneet minua kahville, olisin nytkin netissä hahaha  :nettikaffi: Olen kyllä sentään luvannut viedä pikkusiskoni Linnanmäelle. Siitä tulee varmaan hauskaa.



Tavattuaan Vanessan, kaksikko suuntaa Xaran luo. Layla saa tilaisuuden toimia Silky Streetistä tutun Glamour Bonsais bändin sekä bändittömän solistin Victorian pianistina.
Lucius: Hah, en tiennytkään että Layla osaa soittaa pianoa.



Lucius yrittää hommata itselleen ja Laylalle levytyssopimusta istumalla Elliot Cranen levy-yhtiön edustajan viereen, mutta kuinka käykään.
Lucius: Itku, miksi tuo ammattivalokuvaaja tunki tuohon väliin istumaan? Nyt en voi solmia kontakteja.  :mad:
LUKEKAA LISÄÄ KONSERTEISTA JA MIITIN TAPAHTUMISTA SILKY STREETISTÄ JA KÄSITTÄÄKSENI MYÖS AURORAN FLIKCR SIVULTA.  :dance-to-the-groooowe:



Illalla hotellissa.
Layla & Lucius: Puuh, olipa raskas päivä.
Layla: Niin paljon tekemistä.
Lucius: Liikaa auringon valoa.


Layla: Katso Lucius. Otin kuvia. Tässä Destiny's Childin Kelly ja Michelle.



Layla: Ja tässä Elliot Crane bändeineen. Itku vaan, että kun kehitin kuvani Polaroid muodossa, basisti rajautui melkein kokonaan pois kuvasta.
Lucius: Taisit vaan zoomata Elliotiin ja siksi basisti jäi kuvan ulkopuolelle.



Layla: Luule mitä luulet. Katso, ostin Xaralta tällaisen villatakin.
Lucius: Sehän näyttää siltä että se on purkautumassa.
Layla: Et tajua. Tämä on muistaakseni vanha takki vintage Petra mallistoa. Äidillä oli melkein samanlainen kun olin pieni.
Lucius: No just. Minä ostin paljon kenkiä.



Lucius: Mutta hei Layla. Ostin sinullekin jotain.
Layla: (Oi, Lucius osti jotain minulle. Ehkä hän sittenkin pitää minusta enemmänkin kuin vain kaverina.)



Layla: SEKSIKÄS PITSI YÖASU & RAIPPA! MITÄ OIKEIN YRITÄT PERVO!



Layla: Pikkuhousujen kuminauha on purkautunut ja näissä on punainen tahra. OSTITKO MINULLE KÄYTETTYJÄ ALUSVAATTEITA?
Lucius: Aitoa vintage tyyliä. Ei kuule halvalla lähtenyt. (punainen tahra...verta?)



Layla: NYT KYLLÄ KURISTAN SINUT.
Lucius: Raakalainen. Krääh, silmissä sumenee.



Lucius: Puh, ihan väri pakeni kasvoista. Lahjani taisi olla virhe. Hitto, erehdyin tarinasta. Muistin olevani tarinassa, jossa ovat kolme vampyyri tyttöystävääni ja ostin asun heitä ajatellen.
Lucius: Ihan sama. Hei Layla, lähdetään karaoke baariin.



Layla ja Lucius laulavat karaokea.



Lucius: Tuli ihan jano soittaessa. Minulla on omat juomat mukana. Ota huikka.



Layla: YÖK! Mitä tämä tahmea ällö juoma on?



Layla: PRYYTS! HYI, MAISTUU IHAN VERELTÄ!!
Lucius: Hei, älä sylje päin. (Hitsi mitä tuhlausta. Olisi nyt edes osunut suuhuni. Ei tätä nektaria ole niin helppo hankkia lisää. No, oma moka. Mitäs annoin Laylalle vahingossa väärän pullon.)



Layla: MITÄ MYRKKYÄ YRITÄT MINULLE JUOTTAA MOUKKA?
Lucius: Äh, se on uusi aromi. Tosi suosittu niissä piireissä, joissa liikun.



Hotellilla.
Layla: Lucius. Aika käydä yöpuulle... :singing:



Lucius: VASTAANOTTOVIRKAILIJA! HALUAMME ERILLISET HUONEET!

Tulossa vielä trilogian kolmas osa Paluu Japaniin.

Alice

 :rofl: Ei hitsi, hekottelin täällä koko ajan lukiessani tarinaa! Mahtavasti tehty  :D
Layla vaikuttaa aika väkivaltaiselta, pitäisiköhän sen mennä jonnekin vihanhallintakurssille  ;)

Jasmiina2

Heheh, kurssista voisi kyllä olla Laylalle apua. No onneksi Lucius ei loukkaa helposti vampyyri kun on.  :D

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Laylan ja Luciuksen tarina jatkuu osassa 3  :peukku:

VAMPYYRI LUCIUS & LAULAVA LAYLA OSA 3



Layla ja Lucius ovat palanneet suomen reissultaan takaisin Japaniin. Leila viettää rauhallista iltapäivää asunnossaan.



Layla: Pidän näiden suitsukkeiden tuoksusta. Onneksi Aurora opetti minulle Helsingissä, miten voin tehdä savua. En olekaan ennen polttanut savuavia suitsukkeita.



Layla: Ah, minunhan piti tänään järjestellä kimonot ja yukatat, mutta en taida nyt viitsiä. Soittaisinko vähän kitaraa, jonka Lucius unohti tänne. En ole muuten nähnyt Luciusta vähään aikaan. Mitähän sille friikille kuuluu...



Lucius: PÖÖ! LAYLAA!! Avaa ikkuna. Olin yläkerran Starbucksilla ja haluan puhua kanssasi bändistämme.
Layla: KÄÄK! Mikä tuota vaivaa? Miksi hän tulee pää edellä yläkerrasta. Minähän asun pilvenpiirtäjässä.



Lucius: KITARANI! Miten voit rakkaani? En enää ikinä laske sinua käsistäni. Onko Layla kiduttanut sinua olemattomilla soittotaidoillaan? Layla hei, toin sinulle tämän tyynyn, jonka otin Helsingin hotellista. Ajattelin että se sopisi asuntosi japanilaisteemaan. Mutta siis, vaihda vaatteet. Lähdemme tapaamaan levy-yhtiö Abnormal Recordsin edustajia. Lucius & the ones who were left behind voi saada levytyssopimuksen. Vaihda siis ne vaatteet. Minä käyn suihkussa, koska olin lenkillä ennen kuin poikkesin kahvilaan.



Lucius tulee suihkusta.
Lucius: Layla, oletko valmis?  :singing:



Layla: (Uuh, hän on melkein alasti.) Pysy kaukana Lucius. Älä kastele minua!



Layla: Pitääkin sammuttaa nämä suitsukkeet. (Pue nyt jo vähän äkkiä päällesi tollo.)



Lucius: Vauhtia Layla! Pakkoko sinun on asua näin ylhäällä? Aurinko paistaa suoraan sisään. KUOLEN KUUMUUTEEN! (tuskaista kieriskelyä).



KLONK!
Lucius: Ai hitto. Löin pääni kitaraan. Ei kai pitäisi kieriskellä holtittomasti ympäriinsä.



Lucius ja Layla suuntaavat kohti Abnormal Recordsin toimistoa.
Lucius: Miksi sinulla on noin paksu takki? Nyt on kesä.



Abnormal Recordsin omistajat, sisarukset Lucy, Cornelia & Mina, ottavat vieraat avosylin vastaan.



Layla: Miksi noilla siskoksilla on noin kummat asut? Millä vuosisadalla he elävät?
Laylasta tuntuu että joku tuijottaa häntä. Hän kurkistaa taakseen ja näkee varsin epäilyttävän oloisen mallinuken.
Layla: Täällä on jotenkin ahdistava tunnelma.



Yhtäkkiä kesken neuvottelujen.
Mina: Hups, käsi irtosi.
Cornelia: VERTA!



Mina: Rasittavaa tällainen. No onneksi käsi on helppo laittaa takaisin.  :devil:



Layla: IIIIK! TAHDON POIS! MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!!?
Lucius: Pää kiinni Layla. Älä kilju kuin syötävä. Tosi lapsellista käytöstä. Pitikin kertomani sinulle, että me olemme kaikki vampyyreja. Kun saamme levytyssopimuksen voimme esiintyä yleisölle, jollaista et ole koskaan voinut edes kuvitella. Sinun on kuitenkin liian vaarallista olla ihminen ja sinkku kummajaisten joukossa. Siksi sinun on valittava, joko rupeat vampyyriksi tai menet minun kanssani naimisiin. Tietenkin voit myös valita ettet halua levytyssopimusta. Minä suosittelen jompaa kumpaa ensimmäisistä vaihtoehdoista.



Layla: Olette kaikki hulluja! MONSTEREITA! (Minustako vampyyri...Miltä minä sitten näyttäisin...) EI, EN HALUA OLLA FRIIKKI.
Lucius: No mutta sitten, tuletko vaimokseni Layla?  >:D
Layla: EEEENNN!
Hetken tuumittuaan Layla kuitenkin suostuu Luciuksen vaimoksi. Onhan hän sentään ihastunut Luciukseen.



Laylan ja Luciuksen poistuessa toimistosta heidän ohitseen juoksee toimiston uusin artisti Majokko Lien, joka on kuun noita.
Layla: Pysy kauempana Lucius. Älä kävele ihan niskassa kiinni.



Seuraavana päivänä Layla ja Lucius lähtevät shoppailemaan hääpukuja.
Lucius: Ärrr...tämä sadetakki jäi pieneksi jo 1500 vuotta sitten.  :mad:
Layla: Oliko 500 luvulla muka sadetakkeja?
Lucius: Hups, sekosin laskuissa.



Mallinukkejen päällä on paljon erilaisia hääpukuja.



Lucius: Tuo asuhan näyttäisi tosi kauniilta ylläsi rakkaani  :hbeat:



Layla: ÄLÄ KOSKETTELE MINUA JULKISELLA PAIKALLA PERVO! KAIKKI KATSOVAT!
Lucius: Auts, tasapaino pettää.



Lucius: Voi suokaa anteeksi kaunis neiti.
Layla: (Hän puhuu mallinukelle. Kuolen häpeään.) Oletko sinä todella tuleva mieheni Lucius?

Jasmiina2

VAMPYYRI LUCIUS JA LAULAVA LAYLA OSA 3 JATKUU



Hääpäivänä.
Lucius: Layla, katso. Toin kimppuusi mustankin ruusun.
Layla: No onpas nyt kaunista. Mikä asuasi vaivaa narri?
Lucius: Se oli kovaa huutoa vuonna pipo.



Lucius: Jei, nyt olet vaimoni kunnes sinun kuolemasi meidät erottaa. Minähän olen jotakuinkin kuolematon. Tai siis oikeastaan olen jo kuollut.
Layla: Miksi häät ovat levy-yhtiön tiloissa?
Lucius: Muut vampyyrit ovat lähimpiä ystäviäni. Perheeni kuoli jo kauan sitten ja sinä olet tiemmä orpo joten et varmaan välitä.
Layla: ENPÄS OLE ORPO!!!!!
Cornelia: Nyyh, en voi uskoa että Lucius menee taas naimisiin.
Mina & Lucy:  :aplause:
Layla: TAAS?!



Virallinen hääkuva, joka lähetettiin kaikille kolmelle vieraalle.  :hbeat:



Vuoden päästä.
Lucius & the ones who were left behindin loppuunmyydyn kiertueen päätöskeikka Areena Friikki Sirkuksessa.
Fanit: IIIK Laylaa!!!



Layla: (laulaa)
no looking back
That one shot at freedom through the looking glass
Bow wow no more broken beast
Just rip off this collar with that broken leash



Lucius: Tsippadii tsippaduu (rämpyti rämpyti)



Lucius & Layla: Kiitos kaikille kun tulitte katsomaan!



Paljon myöhemmin.

Layla: Lucius, et viitsisi syöttää Anjua?
Lucius: Aijaa juu, kyllähän minä. Olen mallikelpoinen isä.
Anju: Anju katsoo koriin.



Lucius: Jos seuraava lapsemme on tyttö sen nimeksi tulee Reira.
Layla: Ja jos se on poika siitä tulee Yano.
Anju: Gulp gulp. NAAM!



LOPPU

Milia C

Aijajai! Ihan mahtava tarina! :D Ihana muksu  :devil:  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

Miniepisodi


Anna: Meen käymään kahvilassa aamiasta, tartteeko mitään?
Giselle: Ei kiitos... mutta et kai sinä kotivaatteissa lähde?
Anna: Mikä vika? Välttää...
Giselle: No näyttää vähän resuselta, etkä haluaisi lainata jotain sopivampaa?


Anna: Kuule, mulle ihan sama. En välitä vaikka kävisin pyjama päällä tai alasti.
Giselle: Niin mutta...
Anna: Vedä sisko rakas sinä ne sukkanauhat ja muut hörhellykset vaikka nenääsi. Mullon nälkä. Moro!


Giselle: Eääh, Laura! Täällä on taas näitä sinun kamoja ympäri kämppää, mieletön sotku.
Ei täällä voi kulkea ja mitä tuossa on?


Laura: mitä nyt vähän innostuin tilamaan lisää cosplay-peruukkeja...
Onko sulla letit vähän liian kireällä?
Giselle: Ai heti kun kämppä alkaa muistuttaa kaatopaikkaa


Giselle: ja minun nuket on tallottu tänne... Joskus te ollette... liikaa... mahdottomia... suku on pahin...


Laura: ja joskus se on ainoa mitä sinulla on ja nyt olet jumissa meidän kanssa. Veri on vettä sakempaa siskoseni. Osataan olla kivojakin ja tukeakin...
Giselle: se on totta... huoh, olet rakas
Laura: ... kuin myös mutta nyt meni jo imeläksi. Oisko sitä kahvia?
Giselle: Juu...
Laura: ja sitten pelataan vähän...
Giselle: Juu... mutta ensin siivotaan!
Laura: (jupinaa....)

THE END!
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-