Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Kauniita kukkaistyttöjä tädillä ! Ja toi kukkaniitty tausta on ihana  :hbeat: Mistä ootkin löytänyt niin sopivan pienikukkaista kangasta vai onko se kangasta?  :D

Agnes vielä heinäkuun tunnelmissa.....

...edelleen näitä puhelinkuvia..... Jospa joku kerta sais tyhjättyä ihan kamerankin  :peukku:

Adalmina





Lähtipä "järvenhenki" tutustumaan vähän muuhunkin kuin pohjaeläjiin

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina


Milia C

Kiitos! :D

Valitettavasti nukke on rootattava uudestaan koska tuo mahonki ei ole (tumman)punertava kuten Saran vaan pähkinänruskea. Enää ei löydy edes viininpunaistakaan kaikki punaruskeat joita olen nyt tilannut menee liiaksi pelkkään (oranssin/lämpimään punaiseen tai ruskeaan.  :-\ Nylonia en suostu tilaamaan kun se on kamalaa siimaa...  :-\ Turhauttaa niin kovin etsiä sitä oikeaa kun kuvatkaan ei mätsää.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Oisko Dollyn saranissa? Teen tilauksen viikonloppuna.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Dolly Hairin Mahogany Brown on ruskea ilman viininpunaa. Jos etsit sellaista viininpunaruskeaa mitä on käytetty esim. Optic Verve Agnesilla ja Mais Oui Gisellellä, etkä halua/voi tilata Restoredollin Mahoganya, niin Dolly Hairin Rosewood Auburn näyttää siihen lähes identtiseltä.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

 :Look_Up: Ah, no sitäpä juuri. Kiitoksia, pistän tilaustoiveen.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Keijumaailmaa välillä....

Keiju ja hevonen


Täytyy kyllä todeta, että ompas vaikea asetella hevosta, kun ei oo oikeen ikinä ollut missään tekemisis niiden kanssa. Googlettaa yritin asentoja ja ja ja.... vaikeeta  :naamakämmen:

Siispä turvallinen nukkekuva päätteeksi  :D

kuuma92


Hilja

Adalminan kuvat ovat kuin satukirjasta, yhtä kiehtovia :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Marianne

#657
Ihania kuvia tässä ketjussa, ja kyllä tuolla Adalminan hevosella on mun mielestä ihan hyvä asento. Olis kiva nähdä lisääkin kuvia tuosta hepasta. Mäkin olen tuollaisesta haaveillut, mutta tuota ilmestyy niin harvoin myyntiin ja on todella kallis... Joten jää haaveiluksi. Onneksi olen saanut hankittua muutaman Asmus-hepan.  :cuteyes:

Mitäs mieltä olette uusista convention-nukeista huippumalliteemalla? Flickriin on aika moni postannut kuvia ja W Clubin jäsenet on saaneet promokuvia sähköpostilla.

Aika hieno kokoelma mun mielestä, mutta suurimmasta osasta mua kiinnostaa joko nukke tai asu vain, joten odottelen mitä sillisalaattia ilmestyy eBayhin... Tilasin kyllä ennakkoon yhdeltä osanottajalta ne Color Infusion -miesnuket vaatteineen, koska mä kerään nykyään lähinnä miesnukkeja. Ja ihan hyvä että tilasin, koska hinnat on nousseet siitä mitä mä niistä maksoin. Ja nyt conventionin aikaan ostin vielä parin naisnuken asut Color Infusion -kokoelmasta sekä kokonaisen Fashion Force Imogenin. Ne kengät, ah!  :hbeat: Siihen saa jäädä mun ostokset tällä kertaa.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Tavanomaisia keijukuvia, tosiaan  :aplause:

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Aurora - lokakuu 15, 2016, 09:13:28
Ihania kuvia tässä ketjussa, ja kyllä tuolla Adalminan hevosella on mun mielestä ihan hyvä asento. Olis kiva nähdä lisääkin kuvia tuosta hepasta. Mäkin olen tuollaisesta haaveillut, mutta tuota ilmestyy niin harvoin myyntiin ja on todella kallis... Joten jää haaveiluksi. Onneksi olen saanut hankittua muutaman Asmus-hepan.  :cuteyes:

Mitäs mieltä olette uusista convention-nukeista huippumalliteemalla? Flickriin on aika moni postannut kuvia ja W Clubin jäsenet on saaneet promokuvia sähköpostilla.

Aika hieno kokoelma mun mielestä, mutta suurimmasta osasta mua kiinnostaa joko nukke tai asu vain, joten odottelen mitä sillisalaattia ilmestyy eBayhin... Tilasin kyllä ennakkoon yhdeltä osanottajalta ne Color Infusion -miesnuket vaatteineen, koska mä kerään nykyään lähinnä miesnukkeja. Ja ihan hyvä että tilasin, koska hinnat on nousseet siitä mitä mä niistä maksoin. Ja nyt conventionin aikaan ostin vielä parin naisnuken asut Color Infusion -kokoelmasta sekä kokonaisen Fashion Force Imogenin. Ne kengät, ah!  :hbeat: Siihen saa jäädä mun ostokset tällä kertaa.  :chuckle:

On hienoja mutta eniten minuun iskee ne asut.  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-