Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Letizia

#630
Kaunis nukke, rosalinda!

Talvella minun ei tule yleensä otettua kuvia, mutta jos sitä taas vähitellen yrittäisi...


Adalmina

Hieno kuva ja nuo unikot  :hbeat:

kuuma92

Erin nauttii kevätsäästä   ^^






Adalmina

 :Look_Up: Ihana Erin!

Dominique ja selfie  :chuckle:

Adalmina

Sitä ennen kun saan kameran ja asetelman tehtyä tälle tyypille ja tietty kuvattua ja siirrettyä kuvat vielä koneellekin jne... niin en malta olla pistämättä taas "leikki" kuvaa tästä.

Veronica Hagen maalaukset on jääny mulla mieleen keräilyn alkuajoilta, kun olin ihan myyty sen tekeleistä ja olinpahan vielä samaisen nuken kuvan joskus tulostanukkin maalausideakansiooni. En kuuna päivänä olis uskonut että sama tytykkä koristais joskus vielä omaa nukkehyllyä...  :faint:  :faint:  :faint:
.....joten kuvia on tulossa lisää  :photo:

Täti Monika

Onnittelut upeasta nukesta, Adalmiina  :palvoo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

#636
Rannalla täytyi käydä tarkistamassa joko pian tarkenis mennä uimaan....vaan tulihan taas kylmät ilmat :blaah:

Isabelle ja hattu



Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kuuma92

 :hbeat: Black-Tie Ball Vanessa :hbeat:




Merineiti

Tervetuloa, uusi mies!



And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

michelle

Ajattelin täällä kysellä ennen kuin alan w-clubin kautta etsiä..Ettei taas löydy sitten kotimaasta :D

Osallistuitteko W-clubin IFDC Arvontoihin? Kellään suosinut Dasha Anika luxotikassa? Minulla ei.
Haluaisin ostaa , mikäli jollain pian myynnissä.

Ja muutoin mitä mieltä olitte uusista? Kiva olisi myös tietää enemmän meidän Suomi porukan mietteitä uusista kokoelmista ja konvanukeista jne. Kun täällä on aina kyllä upeita kuvia, nukkeja ja stailaksia mutta juttua ei juurikaan..

Alice

Mä en innostunut niistä IFDC-nukeista, joten en osallistunut arvontoihin. Olen vähän pettynyt tämän vuoden tarjontaan ylipäänsä, yksikään Poppy ei edes ole ollut sellainen, että olisi tehnyt mieli ostaa. Säästyypähän rahaa, ei siinä.

Täti Monika

Mulla on vain nämä kolme FR- neitoa. Tänään laittelin kukkaistytöiksi  :blush:
Kaikki ovat pukeutuneet samaan mekkoon, Sindyn "Dinner Date" vuodelta-79, siitä on olemassa  (tietääkseni) nämä kolme värivariaatiota.







"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Nami noita värejä! Sindyn mekot ovat niin kauniita, ihanasti stailattu nauhoilla erilaisiksi! Lisää samaa! Tai uutta tai mitä vaan,  :D :D :D  mutta väri-iloittelu saa aina hyvälle mielelle!
Kauppiaasta keräilijäksi taas