Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Alice

Siitähän tuli nätti! Karolinin alkuperäinen stailaus oli vähän onneton, tai mun mielestä se päätämyöten menevä valkoinen tukka ja kova kasvomaali eivät olleet onnistuneita valintoja. Auroran valitsemalla värityksellä oleva Karolin olisi varmasti ollut paljon suositumpi!

Marianne

Kiitos! Kiva että tykkäät. Se liian taakse vedetty laatikonmallinen hiusraja ei ollenkaan sopinut Karolinille. Tekisi mieli ostaa näitä vielä kolmas muokattavaksi. Tämä ensimmäinen olisi ainakin menossa myyntiin joskus parin viikon päästä. Pitäisi laittaa myyntiin muitakin nukkeja samalla. Harkitsen Etsy-kaupan avaamista OOAK-nukkeja varten.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kuuma92

Hyvää  itsenäisyyspäivää!  ^^   




HelloDolly


HelloDolly


Puppeteer

Ou vau mitä nukkeja! Ja tuo HelloDollyn Lumikin takana olevan blondin kampaus! Pisti silmään vaikka piti Lumikkia katsoa tarkemmin. Onko se tehdaskampaus? Että onko se miten tönköksi tehty, että pysyy?

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Ihana Lumikki  :hbeat:  Mikä Lumikin asu sillä on? Itse katsellut jo kauan kans Lumikin asua  ja muidenkin Disneyn prinsessojen. Pitäis saada satuhylly  ;)

HelloDolly

#623
Puppeteer: Kiitos! Kyseessä on Fashion Royalty NuFantasy Malicious ja sillä on tehdastekoinen kampaus, joka on todella tönkkö, joten pysyy kyllä hyvin, nuken voisi laittaa siitä vaikka riippumaan.  :D

Milia C: Kiitti, Luchia on kans yksi mun suosikeista!  :cuteyes:

Adalmina: Kiitos! Valitettavasti en muista minkä Lumikin asu tuo on...en muista edes mistä oon sen hommannu... ::)
Lumikin asu on ollut Luchialla jo muutaman vuoden...tuli heti juurikin tuo asu mieleen, kun sain kyseisen Luchian.  :cuteyes:

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

HelloDolly


Puppeteer

HelloDolly, vai niin tönkkö se on! Kiva kampaus kyllä. Tykkään kyllä Lumikistakin, tosi ihanan näköinen ja sopii täysin kyllä vähän varttuneemmaksi Lumikiksi meikkeineen ja tukkineen.

Ivla

Kauniita kuvia ja nukkeja kaikilla. Erilaisten ryhmäkuvien suurena ystävänä pidän erityisesti kuvasta Drama Behind The Drama Agnes.

HelloDolly

Kiitos, Puppeteer ja Ivla!  :smiley:

rosalinda

Aurora,  Karolinasta tulee kaunis neiti!

kuuma92, ihana  Erin!Tykkään kovasti hänen silmät ja hiukset!!

HelloDolly, kauniit  nuket hyllylla! Kaikki ovat niin kauniit ja Elise kun kuningatar!
Lichia kun Lumikki todella nätti.

Minun uusi suosikki.
Fanny Face Lets kiss and Make Up.
Fashion Royalty Funny Face Let's Kiss and Make Up by Fanni Finn, on Flickr
Fashion Royalty Funny Face Let's Kiss and Make Up by Fanni Finn, on Flickr