Nu.Face & Nu.Fantasy

Aloittaja myrva, tammikuu 10, 2013, 23:15:57

« edellinen - seuraava »

Ivla

Oi, huomasin vasta nyt Auroran taideteoksen - aivan uskomattoman upea  :hbeat:

Marianne

Kiitos, Ivla!  :smiley:


Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 26, 2015, 20:43:31
Eipä uskoisi blendiksi punaista tukkaa, ei! Wau.

:hbeat: Gretel on aivan ihana, tausta on hieno!

:D Siinä ei tosiaan enää näkynyt raitoja sitten kun sain hiukset kunnolla sekaisin. Ne sävyt oli niin lähellä toisiaan!  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

rosalinda

Ivla, Aurora,  avotuli, Milo,  Milia C, Kiitoksia paljon!! :smiley: :hbeat:
avotuli , kuvan taustalla ei ole kangasta. Kuva käsitelty Photoshopilla kahdesta kuvasta.





michelle

Niin.. Auroran käsissä syntyi aivan ihastuttava "Kumi"  - Ariel. :cuteyes:
Aurora toteutti mun pitkäaikaisen haaveen saada Wild Wolf.. ja tosiaan mie sitten tykästyin tollaiseen "pehmis" herkkis/haaveelliseen versioon Kumista projektin aikana kun näin ensimmäiset kuvat..
Täytyypä kuvailla joku päivä ja laittaa tänne kuvia.

Jasmiina2

Erin ja Imogen päättivät viettää tyttöjen illan vuokraleffoja katsellen. Nämä kaksi eivät mallin töistä huolimatta nälkiinnytä itseään.  :cuteno:


Alice

Lainaus käyttäjältä: rosalinda - tammikuu 26, 2015, 18:31:38

Milia C, Siama, myrva, Aurora
Teillä kaikilla kauniit ja uskomattomat Ladies!!

Gretel
Fashion Royalty NU Fantasy Gretel by fanni.finn, on Flickr

Tosi hieno kuva Rosalinda! Pitäisi joskus itsekin perehtyä photoshoppaukseen, mutta toistaiseksi menen ihan kontrastinsäätö-joku filtteri päälle -linjalla  :D

Jasmiinan tyttelit ovat tosi nättejä! Ei ainakaan nälkä pääse leffan aikana tulemaan tuolla tarjoilulla!

Adalmina

Vähän mä arvelin että wild at heart Lillillä ei oo oikeeta punaasta raitaa mutta enhän mä pysty millään nukella pitämään kampausta  :naamakämmen:
Täytyi sitten istutella itse ne punaiset karvat sille  :D

Punapää Lilli

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

Noir Chrome Erinille lisäsin pari raitaa punaista tuomaan vähän kontrastia.

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Hyvä lisäys! Erittäin sopiva, kumma kun ei tuon meikin kanssa ole tehtaalta lisätty!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

#58
Ekat siivet tuli askarreltua viimme viikonloppuna. Ja voin kertoa että olin kynsilakkapöllyissä sen jälkeen pari päivää!  :faint:

Tässä vielä huurteinen Keiju


Nyt jo kuitenkin kevätauringon lämmittämä Keiju

Adalmina

Keijuaihe jatkuu...
Metsäkeiju