Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Freyr

Itsellä on vielä prosessi kesken yrittäessä kerätä kaikki MtM (ja muut kivasti nivelletyt nuket) kokoon että kuvailisi. 
Olisipa itsellä varaaa ostaa koko tuo BMR -linja.  Ainakin kaksi tulen hommaamaan  kuitenkin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliisa

Kiva stailaus Sunakon Anabellalla. :smiley: Kääk miten kiehtovia nuo BMR-nuket, kiitos kuvista. :peukku: Saa nähdä milloin sorrun tuohon rastahiuksiseen neitiin. Tykkään kauheesti tuosta sen tyylistäkin, tulee ihan ne kasarin sarjat mieleen, esim. Cool Times 1988, All Stars 1989, ym. :smiley: Ja sitten tuo keltahousuinen mies, oijoi. :blush: :hbeat:

Freyr

Jess...  likat saapui, vielä jossain kohti se yksi kundi tästä  BMR sarjasta.
Tässä tämmöinen pikasnap, jossa vähän kokovertailun makua.  Jossain kohti puen tytyt kyllä uusiksi.
Tuo petite-on kyllä suloisen pieni.
Girls in comparison by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Hyvä kokovertailukuva. Onko petitelle tavalliset vaatteet isoja vai ovatko ihan käyttökelpoisia? Entä sopiiko petiten vaatteet normi mtm:lle?
Tuo vihreä saappainen on kyllä kivasti vähän poikkeavan näköinen. Ei ihan perusbarbie  :D Tulee tästä kulmasta mieleen vähän Ninja Sarasalo ( muistinkohan nimen oikein) Ja nuo saappaat  :hbeat:

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - syyskuu 04, 2020, 11:10:44
Hyvä kokovertailukuva. Onko petitelle tavalliset vaatteet isoja vai ovatko ihan käyttökelpoisia? Entä sopiiko petiten vaatteet normi mtm:lle?
Tuo vihreä saappainen on kyllä kivasti vähän poikkeavan näköinen. Ei ihan perusbarbie  :D Tulee tästä kulmasta mieleen vähän Ninja Sarasalo ( muistinkohan nimen oikein) Ja nuo saappaat  :hbeat:
En ole vielä heille kerennyt etsimään vaatteita vertailuun, mutta ainakin ei-MtM petiteille menee iso osa perus Barbie vaatteita ilman sen kummempaa, jotkut tietyt saatta näyttää vähän isolta, kenkien kanssa enemmän ongelmia ollut petiteiden kanssa, niillä on sen verran sirommat jalat, että monet kengät tipahtaa helposti. 
Tuo pitkä bootsi-likka oli ihan pakko saada, juurikin, kun näyttää niin erilaiselle ja nuo bootsit.  Meinaan jossain kohti tehdä hieman saman tyylistä muotia hänelle, kunhan löydän PVC-materiaalini.  Petite on livenä paljon suloisempi vielä, kuin mitä kuvassa, Pitäisi saada aikaiseksi jossain kohti kaivella nukkeja esille että saisi "perhepotretteja"
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

Hommasin sitten sen toisenkin pojan.
Top of fashion by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Minä sain tänään ensimmäisen tilaamani BMR1959 nuken! En ole vähään aikaan käsitellyt made to move kroppaista ja avattuani ensin fashionistan, sitten hieman nivelletyn Susan B Anthonyn, tuntui tuo BMR1959 aivan ihmeelliseltä! Onneksi näitä on toinenkin jo tulossa!  :wink:

Ja suuri harmi sille, että englannista ei voi enää tilata ilman tulleja.. Saa nähdä kuinka kalliiksi osa nukeista tulee, jos en saa niitä tilattua eu:n sisäpuolelta. Mutta sen siitä saa, kun herää liian myöhään ja tällä tavoin möhlii tilaisuutensa...

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - tammikuu 07, 2021, 20:25:43
Minä sain tänään ensimmäisen tilaamani BMR1959 nuken! En ole vähään aikaan käsitellyt made to move kroppaista ja avattuani ensin fashionistan, sitten hieman nivelletyn Susan B Anthonyn, tuntui tuo BMR1959 aivan ihmeelliseltä! Onneksi näitä on toinenkin jo tulossa!  :wink:

Ja suuri harmi sille, että englannista ei voi enää tilata ilman tulleja.. Saa nähdä kuinka kalliiksi osa nukeista tulee, jos en saa niitä tilattua eu:n sisäpuolelta. Mutta sen siitä saa, kun herää liian myöhään ja tällä tavoin möhlii tilaisuutensa...
itse omat BMR:ni hommasin silloin UK-amazonista, vaihdoin nyt vuodenvaihteessa  Saksan amazonille (heillä on englanninkieliset sivut) ja sieltä saa onneksi kohtuu edullisesti tilattua.  Laitoin itselleni tulemaan sieltä Failfix- nuken ja varmaan myöhemmin tilaan myös  lisää Barbie Extra -sarjan nukkeja
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

#233
Englannista failfixit olisivat halvemmat. Ihan vähän vain harmittaa löytää amazon nyt kun englanti on tullimaa! Disneystore on saksassa huonompi, amazon on ihan hyvä, mutta englannissa on enemmän ja osa halvemmalla.. Saksan Amazoniin on kyllä jäätävä ostoslista, että sinäänsä, sieltäkin tosiaan löytyy! :D

Minulla on yksi Barbie Extra, se on ihana! Mutta eihän ne nivelet niin hyviä ole mitä noilla BMR:llä.

Mutta kuvia ostoksista kaikki!  :aplause:


Freyr

Itse kuvailen, kunhan saan tämän päättymättömän tarinan (siivous)  jamaan, että nukeilla on hyvä paikka ja voi kuvata, tällä htkellä suurin osa nukeista ja tarvikkeista laatikoissa ja kasseissa odottamassa kun asiat etsivät paikkaansa. Yritän kyllä kunhan failfix tulee, niin siitä sitten kuvata jo tuoreeltaan ja kun ameriikan paketti tulee, niin sitä myös.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Aliisa

Ihana kuva Puppeteerilla. Hienosti sopii tausta nuken vaatteiden sävyihin. Voisi olla vaikka onnittelukorttikuva. :hbeat:

Puppeteer

Kiitos Aliisa! Tykkään tuosta kuvasta itsekin todella paljon!


Onko muilla jo näitä uusimman aallon mtm nukkeja? (kuvassa vasemmanpuoleinen) Minä ostin ensimmäiseni Prismasta, kun yksinkertaisesti ihastuin tuohon curvyyn! Sillä on tosi nätti ilme. Arvoin kyllä parin muun välillä, joten eiköhän näitä tule osettua lisääkin!

Aliisa

Kävin kirpputorilla ekaa kertaa ikuisuuden jälkeen (koronatilanteen takia en ollut käynyt pitkään aikaan ja ollut ikävä tuota rakasta harrastusta) niin löysin sieltä Made-to-Moven alkuperäisessä asussaan ja ostin. :smiley: Olipa kiva huomata, että nämä ovat löytäneet jo tiensä kirppareille. :smiley: Mulla oli ennestään kyllä useampi MtM, mutta koska olen nukkelaaatikon avausrajoitteinen (:blush:), niin en ole avannut vielä yhtään MtM-pakkausta. Niin nyt pääsin ekan kerran livenä hypistelemään MtM-nukkea. :peukku: Aloinkin jo haaveilemaan irtokropasta, niin voisin suunnitella siitä oman MiniMe:n, joka minulta vielä puuttuu. Tuossa myös yksi rajoitteeni, kun en vaan pysty irrottamaan vaihtamaan päätä nukelta, joka on "mint and complete". Jonkun toisen pitää tehdä se. :D :chuckle:

Puppeteer

Kylläpä sinulla on käynyt tuuri! Minä en ole näitä vielä kirppareilla nähnyt, mutta toivon kyllä että näitä tulee vastaan, sillä ihan jo vaihtokropiksikin kelpaisivat!


Olen nyt kiinnostunut näistä päiden vaihdoista, kun yksinkertaisesti vain tykkään nivelistä. Siksi ostin toisen pyörätuoli Kenin ja annoin sille uuden pään. Saa nähdä kuinka monta pyörätuolia kertyy nurkkiin kun näitä päidenvaihtoja alan enemmälti harrastamaan!

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - syyskuu 04, 2021, 12:33:36
Kylläpä sinulla on käynyt tuuri! Minä en ole näitä vielä kirppareilla nähnyt, mutta toivon kyllä että näitä tulee vastaan, sillä ihan jo vaihtokropiksikin kelpaisivat!


Olen nyt kiinnostunut näistä päiden vaihdoista, kun yksinkertaisesti vain tykkään nivelistä. Siksi ostin toisen pyörätuoli Kenin ja annoin sille uuden pään. Saa nähdä kuinka monta pyörätuolia kertyy nurkkiin kun näitä päidenvaihtoja alan enemmälti harrastamaan!
Jos iho täsmää, niin kannattaa katsoa nuo BMR 1959 Kenit, ne on myös nivellettyjä, sekä nämä kaksi uutta jotka on Barbie Looks -sarjasta, tosin tää blondi niistä on hot joten hänestä tuli pyörätyuoli-Kenin poikakaveri.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.