Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Sunako, ymmärrän täysin tuon, että enpä tarkistakkaan mitä tuli tilattua :D Se on kiva yllättyä kun tulevat!

Hyviä kokemuksia siis on Amazonista, pitääkin lisätä se omalle listalle! Yleensä tilailen Ebaysta tai sitten jos suomalaisista kaupoista löytyy mieluista. Eli joskus sitten kalliimmallakin, ihan vain jotta pääsee ns. helpommalla..

Niin ja laitelkaa ihmeessä kuvia kaikista made to move kroppaisista nukeistanne! Varsinkin nuo bmr nuket kiinnostavat, kun olen vähän kahden vaiheilla, että ostaako vaiko ei. :D

Sunako

Aikani kuluksi puin entisiä nukkeja...

Tämä on Annabella. Hän on romanttinen ja myös pukeutuu romanttisesti.



Tämä on Tanja. Hän on bisnesnainen ja pukeutuu suht asiallisesti.



Tämä on Erika. Hän on syöjätär joka jättää miehet puille paljaille. Hän pukeutuu turkiksiin, kultaan ja hopeaan.



Tämä on Melissa. Hän ei ole aivan penaalin terävin kynä.



Freyr

NÄtti joukkio Sunakolla. Itse yritän alkuviikosta jos saisin kaivettua MtM nuket esille ja kuvattua jotain vaihteeksi, saa nähdä vain mitenkä saan aikaiseksi, ollut hieman huono sillä saralla viimeaikoina.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Sunako

Minulle tuodaan tänään paketti! Mutta onkohan ne ne nuket vai tilaamiani kirjoja? Nyt toivotaan että ne on nuket!

efichu

Erikan asu on ihana! :hbeat:

Amazon-aiheeseen: jos ei tarvitse supernopeaa toimitusta niin Saksan Amazonistahan Suomeen saa Amazonin itsensä lähettämissä tuotteissa ilmaiset postit jos yhteissumma ylittää 39€. En ole tosin korona-aikaan sieltä tilannut mutta ennen sitä ovat paketit yleisesti saapuneet itselleni about viikossa ellei kyseessä ole ennakkotilaus. Voi tosin olla että brittiamazonista joitain nukkeja saa postienkin kera halvemmalla, hyvä siis tarkistaa kummatkin ennen tilaamista. :D

Puppeteer

Sunako, ihania stailauksia ja luonnekuvauksia! Odotan entistä innokkaampana tulevien nukkejesi kuvia!

Efichu hyvä tietää tuokin! Minä olen lähinnä katsonut erillaisia nukkeja Amaonista, mutta ostamaan en ole vielä sieltä ehtinyt. :D

Sunako

Nyt ne tulivat! Pitää tässä sitten vähitellen availla pakkauksia  :cuteyes:


Sunako

Tällaiset tytöt tulivat ensimmäisenä ulos.



Heitä piti tietty heti pukea.


Puppeteer

Onnea Sunako! Neitisi näyttävän niiiin paljon paremmilta uusissa vaatteissaan!  :smiley:

Freyr

tämä kulmakarvatyttö jolla ihanat läpikuultavat kengät on semmoinen mikä itseä himottaa, ehkä ensi kuussa saatan sortua jos saan hyvällä diilillä.  Sitten hieman himottaa tuo tumma turkoosi/violetti/mikälie värisillä hiuksilla (pieni värisokeus), koska se on ensimmäinen MtM  petite kropalla
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Freyr

#220
Barbie BMR1959 by Niko Hiekkanen, on Flickr
Sorruin.
Muokkaan tätä postausta huomenna kun pääsen tietokoneelle.
Jostain syystä ei halua antaa bbcode linkkiä puhelimella.
Edit: onnistuimpas!
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Louhi

Tosi hieno tuo kulmakarvatyttö  :hbeat:

Sunako

Minä päätin kerralla kasvattaa lisää nukkekokoelmaani joten tällaiset myös saapui postissa



Pari urheilijatyttöä:



Muut tytöt, myös edellisessä postisatsissa tulleet jotka avasin vasta nyt:



Muutama herra. En hirveästi pidä heidän kampauksistaan, mutta nivellettyjä herroja on sen verran harvoin saatavissa että pitää ostaa silloin kun löytyy. Sitäpaitsi, näillä on rintanivellyskin, jota en ole ennen miesnukeilla nähnyt. Keltapäisestä tyypistä pelkäsin että onko hänellä ihan muovipää, mutta ei, kyllä se on sellainen nukkapää.



Seuraavaksihan sitten alkaa pukeminen  :D

Sunako

Tältä nämä kaverit näyttävät ilman vaatteita. Se ei tässä valokuvassa niin selvästi erotu, mutta keskimmäinen on selvästi tummempi kuin oikeanpuoleinen.



Herrat saivat arkivaatteet.


Puppeteer

Vautsi vau, mikä lössi! Kiva Sunako, että olet jaksanut kuvailla näitä sun mtm nukkeja!  :aplause: