- Nippon Misaki -

Aloittaja Siama, marraskuu 25, 2012, 22:24:38

« edellinen - seuraava »

Siama

Kiitti  :hug:  :Look_Up:


------------------------------------------------------------------------

Pohjatuuli puhalsi ja kylmensi suvipäivää

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

#121
- Kesämenninkäiset -





















Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

#122
- Koko Konkkaronkka -



:hbeat: :hbeat: :hbeat:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Kerrassaan ihana ryhmäkuva. Ihanan monta Nippon typyä  :faint:

Milia C

Siama sie osaat kyllä stailata nukkes upeasti! Hieno kuva taas...  :palvoo:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

rosalinda

Wow!! kuinka paljon Nipon Misakia! Ja kaikki niin nätit ja ihanat!!   Oikeasti sinä osaat laittaa kaunisti vaatteet nukeille!!! :smiley:
Itse tykkään kovasti  misakit ja toivoin joskus joku tulee minun kotiin!

Siama

Pikku pallerot kiittää teitä  :hug:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Voi sulla on Siama noin monta suloista Misakia ja Amelieta  :hbeat:  Tummahiuksiset kesämenninkäiset varsinkin ovat ekstrasöpöjä.

Siama

Kiitos  :smiley: Ne on aarteitani  :hbeat:

Ría on sateesta huolimatta helletuulella

------------------------------------------------------------------------

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

rosalinda

 Siama, sinulla aina niin kauniit ja trendikat Leidit!!
INippon misaki ovat niin suloisia ja ihania!!


Minun neiti Lea.
Kiitos  Siamalle hänestä.


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milo

#133
Onks tää  :Look_Up: hirvimetälle menossa?  :rofl:

Söpö mutta vaarallinen  :smiley:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

ShoeCat

#134
Tämä kuvaketju teki sitten vihdoin ja viimein tehtävänsä: minulle on tulossa Amelié Japanista!  :dance-to-the-groooowe: Party Queen Amelié