Mega Fun! Sindy (1997)

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 22, 2013, 00:04:15

« edellinen - seuraava »

karrieerik





Vaalea tukka, ehkä otsatukka? (tai sitten kuvassa olevat hiukset ovat leikattu/katkenneet). Violetit silmät ja silmämeikki, purppurat/liilat/tummanpinkit huulet. Korvissa ei reikiä. Päässä muovinen kukkahiuspanta, jaloissa vaaleanpunaiset luistimet. Ei leimoja.

Tällekin nukelle tarvitsisin nimen, vuosiluvun ja asun tiedot :D

Aliisa


karrieerik


Alitsa

Minä kysyisin, että mihin saakka Hasbro valmisti Sindyjä? Kun olen ollut siinä uskossa, että isoihin marketteihin myynti loppui vuonna 1996, mutta nukkeja toki myytiin niin pitkään kuin tavaraa riittää. Mutta että vuodelta 1997 on vielä uusi nukke?  :whaddado:
We Girls can do anything!

Satumaa

Näköjään tuo luistelija-Sindy on tuolla clubi-sivuilla luokiteltukin viimeiseen valmistusvuoteen, eli 1996. Olisko tässä sitten kysymyksessä se klassinen vuoden heitto kuin Barbieissakin joskus, eli johtuuko sit siitä että on tuotu esim eurooppaan vuotta myöhemmin tai jotain...  ::) Kun Barbieissakin on sitä että löytyy kaksi valmistusvuotta samalta nukelta. (Itse aina prefereeraan sitä vanhempaa.)
Tai ehkä siitä on oikeasti painoksia vuoden 97- puolelta, mutta aloitettu valmistamaan 96. Tiedä häntä nyt sit taas... :whaddado:
Mutta ilmeisesti aina kyseessä on virallisesti sen aiemman valmistusvuoden versio ja suunnitelma. Että sitten on mahdollisesti tehty osa eristä seuraavana vuonna, ja laitettu se vuosi pakettiin kun on valmistunut.
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Niin myöskin ihmetytti tuo että tuolla clubin sivuilla sen nimi on vaan "Sindy Skater", kun taas tuossa Aliisan linkin kuvassa Mega fun!. Olisko siis oikeesti kyse saman nuken uusintapainoksesta virallisen uusien mallien lopetusvuoden jälkeen jolloin nimikin on eri, tai sit siitä syystä miksi Barbieitakin on eri nimillä samaa nukkea? (Se taas ei oo mulle vielä valjennut... että onko aina kyse eurooppa- , aussi- tai aasiaversiosta vai onko vaan tehty niistäkin uusi painos ja nimi vaihdettu syystä tuntemattomasta...  ::)) Miksei ne vaan voi painaa uutta erää samalla nimellä...
sometimes being invisible has it's advantage

Illuusia

Nämä tuoreemmanpuoleiset Sindyt ovat mielenkiintoisia ja sekavia, sillä tuon Mega Funin ja Skaterin lisäksi myös Princess Mermaid Sindyllä on sama koristepanta/seppele tai mikäpä lie. Kätevää: samasta nukesta saa väännettyä eri asulla melkein mitä tahansa aktiivista :)