Disco girl

Aloittaja Iidula, kesäkuu 30, 2016, 19:02:25

« edellinen - seuraava »

Iidula

Taas kaipailisin tunnistusta tälle neitoselle. Suunnilleen Daisyn kokoinen ja selässä lukee © HASBRO U.S. PAT PEND? Karvaa myös ripsissä.
Edit. totesin tämän Disco Girl:iksi, mutta lisätiedot silti tervetulleita.



Iidula

Taisinkin itse löytää vastauksen toisen ketjun vihjeiden avulla. Kuva googlesta ja tuo paita+kengät löytyvät myös. Vuosiluku ois kyllä kiva saada, sitä en löytänyt vielä..  :smiley:

Illuusia

En minäkään tiedä DG-nukkejen ikiä, vaikka olen niitä aika paljon tutkinut ja keräillyt. Ainakin niitä on valmistettu 1972-1977... Ehkä ennemminkin ja myöhemminkin, en tiedä. Nyt vain Dee pesulle, niin josko nuo ylimääräiset kauneuspilkutkin lähtevät pois :cuteyes: Hiuksetkin saattavat hoitoaineella ja kammalla rapsuttelemalla kihartua tosi hienoon järjestykseen ihan pikkuvaivalla.

Iidula

Kiva saada ainakin vähän suuntaa iälle, kiitos!  :smiley: Saippua pesussa on käynyt, vielä en ole uskaltanut kokeilla vahvempia aineita tähän. Ihan tavallista hoitoainetta vai huuhteluainetta? Olen ihan alkutekijöissä näiden kanssa, enkä uskalla kokeilla ettei vaan menis pilalle.  :D

Illuusia

#4
Mä olen puhdistanut kaikenlaisia nukkeja isopropanolilla, Carlake, ja jotkut käyttävät MediSoft-käsidesiä. Mä käytän paljon nestesaippuaa ja rapsuttelen kynnellä tarkasti, jotkut toiset käyttävät sientä ja taikasientä. Hiuksia pestään shampoolla ja toiset käyttävät hoitoainetta, toiset huuhteluainetta. Mä en ole saanut jälkimmäisellä vielä mitään aikaan eli kampaan takut auki pikkuhiljaa hoitoaineen kanssa kammalla. Kärsivällisyyttä vaativaa hommaa. Täytyy varoa, ettei vedä hiussuortuvia irti nuken päästä - joskus joku suortuva lähteekin, mutta minusta on kuitenkin kivempi, kun hiukset selviävät kuin että päähän jäisi tolkuton takkukasa. Mun pahimpaan tapaukseen meni noin kaksi tuntia, huhhuh, mutta upeat kiharat tulivat takaisin 80-luvun Music Lovin' Barbielle sen jälkeen itsestään, kun oikeat suortuvat löysivät toisensa ja takut aukesivat. Jos kasvojen tahrat eivät lähde alkoholilla, voit laittaa niihin Basiron-aknevoidetta ja suoraan auringonpaisteeseen esim. viikoiksi. Välillä uudet aineet ja taas aurinkoon.

Mun Disco Girlit ja yksi ukkeli tervehtivät täältä :smiley: Dee on tuolla takana ja on juuri saamassa oman nimipaitansa ja saappaat tuon World of Love Flower -nuken mekon tilalle :)

Täti Monika

#5
 :Look_Up: Seisköötluvun diskotyttöjä   :cuteyes:  Tykkään, ja kovasti paljon  :hbeat:
Illuusialla hienokuntoisia nukkeja- ja Disco Bride- Brittkin  :palvoo:

Näille on tuolla "muut muotinuket"- osiossa oma ketju eli sinne kuvapommitusta mielellään  :cuteyes: :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"