Yksi miekkonen, kolme naista

Aloittaja Puppeteer, helmikuu 23, 2016, 15:03:19

« edellinen - seuraava »

Puppeteer


Lapsuuden aarteille identiteettiä haetaan! :D

1. Hasbro -88. Ei mitään mielikuvaa vaatteista..
2. Tästäkään en mitään tunnisteita löytänyt. Vaatteet omat, todennäköisesti samaa sarjaa kuin viereinen prinsessa.
3. En löytänyt nopealla katselulla mitään tietoja. Jossain näin mekon, joka vaikuttaa samalta kuin tällä oli, mutta minun mekkoni helmassa on enemmän kuviota. Mekosta ei muuta olekkaan jäljellä, kuin helmat..
4. Niskassa lukee vain Tong. Tällä oli upea hääpuku, josta on helma jäljellä. Hiukset olivat pidemmät ja kiharat, sitten tuli sakset.. Ripset olivat 'oikeat' mutta ajan saatossa pudonneet pois. Sain tämän aika nuorena, ehkä vuonna -94.

Kivaa jos joku näistä jonkun edes tunnistaisi ^^

Tutu

Eka hasbron sindy, paul? Ja petra? Ja neljös klooni
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Jasmiina2

Neljäs nukke, jossa lukee tong on Betty Teen.

sininen

Kakkonen on prinssi Fred, Petran poikaystävä  (vaikka naama kävisi appiukostakin )

Tutu

Hauska toi Sinisen kommentti  :rofl: komppaan  :D
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Löyty toi Fred, valitettavasti en löydä haulla tuota petraa joka ilmeisesti koruista päätelen joku prinsessa:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/df/76/57/df76572fcd14f5f0c1ec893d3ae47a23.jpg
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Puppeteer

Kiitos tuhannesti kaikille!
Luulen itse, että tuo kolmas on samaa sarjaa kuin Prinssi Fred. Korut toki täsmäävät tuohon mitä linkkasit Tutu, mutta ei mekko, joka oli aivan erillainen mitä tuolla on ollut. En tosin löytänyt tuon Prinssin sarjaan kuuluvaa prinsessaa mistään, mutta löysin hevosta, vaunua ja valtaistuinta, joissa vilahti vähän samantyylisen näköinen prinsessa pikkukuvissa.

Tutu

Juu siis kolmas on petra vaikkakin linkittämässäni kuvassa virheellisesti lukee petra sindy. Ja petran poikaysyävä oli juurikin fred. Onko mahdollista ettet vain muista mekkoa? Meillä usein lapsena vaihdettiin pihassa kavereiden kaa vaatteita ja leluja ja siks jäi joskus käteen pelkkä huono muistikuva...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Puppeteer

Muistan ja mekosta on helmat jäljellä. :D Muistikuva on selkeä, koska tuolla oli hienoin mekko mitä olin koskaan nähnyt ja kieltämättä olen yhä sitä mieltä. Voisin toki ottaa niistä helmoista kuvankin. Yläosa on tosiaan aikaa sitten revennyt ja jossain leikki-iän vaiheessa, tuunausinnossani olen yläosan riekaleet irroittanut.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Puppeteer


Tässäpä kuva! Yläosassa oli samaa pitsiä muistaakseni hihoissa ja kaula-aukossa. Mekko oli niin upea, ei kai ole ihme, että leikin sen puhki. 

Tutu

Puppeteer; tuola "petra"-ketjussa on heti ekalla sivulla Jasmiina2:sen kokoelmasta kuva, jossa on kyseinen prinsessa petra omassa mekossaan eli koko kuva tästä upeasta mekosta.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Xara

Tässä vielä linkki kyseiseen viestiin, piti ihan itsekin mennä katsomaan!  :D Hienot nuo kuviot tuossa mekossa, aika uniikin näköiset.

Puppeteer

Oi kiitos kovasti teille!  :cuteno: Ihanaa nähdä vuosien jälkeen tuosta mekosta kuvia kokonaisena! Tuo mekko iski lapsena kovaa ja kyllä minä vieläkin myönnän, että se miellyttää silmää vieläkin. Sääli vain, että tuon hankkiminen voi olla työn ja tuskan takana..