Bratz + Moxie

Aloittaja Hunajasieni, joulukuu 16, 2015, 19:57:15

« edellinen - seuraava »

Hunajasieni

Jos hahmon nimen ainakin saisi niin olisi kiva, jos ei koko nimeä/versiota ole. Eikö ainakin bratzeillä ole kaikilla sama muotti, ja sitten on niitä hahmoja ihonvärin tms. perusteella? Miten niin oon vähän pihalla. XDDD

Osalla on meikit vähän kuluneet ja/tai poistettu, niin niistä voi toki olla hankala sanoa mitä ovat ollenkaan, mutta niissä sama jos tukan ja ihonvärin perusteella on joku tietty hahmo niin sanokkee.

Uskoisin että kaikilla on alkuperäiset tukat ja meikit (tai ne mitä niistä on jäljellä), mutta varma en ole, etenkään noista huonokuntoisemmista kun ovat tulleet minulle käytettynä jossain lotissa tms. Myös kropat ovat varmaan alkuperäiset, mutta voi toki olla vaihdettukin.

Jos kans tiedätte jotain hyviä bratzin tunnistamissaitteja niin saa linkata. (Jos vaikka ei näitä löytyisikään.)


20. Joku merenneit/bratz-vauva, kukasta voi ampua vettä ja vissiin pyrstöä puristelemalla sitä imettiin.
-Bratz Babyz Bubble Butterfliez Yasmin


21. 22. 23.

21. Cloe ?
22. Yasmin
23. Cloe, ehkä forever diamonds



21. Tältä on ainakin tukkaa leikattu. Kengät ei välttämättä ole omat.


22.


23. Meikistä poistettu huulet ja mahdollisesti luomista glitteriä? Jos sitä on ollut. Kynitty alkuperäinen tukka.



24. 25. 26. 27.
Kengät voi olla vaihdettu keskenään, mutta voivat olla myös alkuperäiset. Ehkä noi saappaat onkin helpoin kiinnekohta asusteista. Enkä tiedä mitä sarjaa nämä kolme lapsen kokoista ovat.

24. Kasvot poistettu, en tiedä onko vaatteet alkuperäiset, mutta vaikkaan että ei ole.
25. Kynitty tod. näk. alkuperäinen tukka.
26. Kynitty tod. näk. alkuperäinen tukka.
27. Bratz Baby? voi olla alkuperäinen uikkari päällä.

24. Summer Vacation Jade 2007
25. Horseback Fun Dana 2007
26. Horseback Fun Yasmin 2007
27. Bratz Babyz Hair Flair Dana 2005



31. 30. 29. 28. (Huom! päinvastainen järjestys)

28. Heartbreakerz Jade 2012
29. Platinum Shimmerz Cloe 2011
30. Moxie Girlz, Magic Snow Kellan
31. Moxie Girlz Sophina


Oranssitukkaisen tytön vaatteet on todennäköisesti hänen tai tuon blondin bratzin vaatteita. Siihen taisi kuulua hattukin ja lisäksi on vielä vaaleansininen/turkoosi/vihreä nahkainen toppatakki jossa karvakaulus. Minusta molemmilla oli sini/talvi-teemaiset vaatteet.


28. Tämä on kokonaan stock-kuntoinen asua myöten, mutta en yhtään muista edes miltä vuodelta nukke on. Ehkä 2010-2014 välille putoaa. Oiskohan uudempia bratzejä, en yhtään muista missä kohti ne vaihtuivatkaan.


29. Pitäis olla ihan stock-meikki. Mekko ei varmaankaan ole oma.


30. Pitäis olla stock-meikki, en tosin ole varma onko pisamat alkupeäiset vai lisätyt. Tukkaa ihan varmasti leikattu ainakin jonkun verran.


31. Pitäis olla stock-meikki, korvikset mahdollisesti alkuperäiset. Mekko ei ole oma, mutta housut ja lenkkarit saattaa olla. Tytöllä lähtee keskijakauksesta kaksi sivulettiä, en tiedä ovatko alkuperäiset.

Kiitos tsekkaamisesta ja avusta jo etukäteen! ^^
En tiedä millainen kinnostus ja tietämys ihmisillä on näistä nukeista, mutta ainakin parempi kuin minulla! Olen näistä enemmän pihalla kuin barbeistani, ja se on jo aika "hyvin."  :chuckle:
Toivottavasti näillä vajailla tiedoilla jotain apua osaisitte antaa kuitenkin. :)
Tosiaan kuhan selviäis vaikka onko Megara, Yasmine vai mitä näitä nyt onkaan, niin sekin olis jo jotain.

hensku-96

tunnistamis sivua jotka löysin : http://bratzdolls.wikia.com/wiki/Bratz_Wiki 

20. Bratz Babyz Yasmin (Yasminin tunnistaa kasvoissa olevasta pilkusta)
21. Cloe (blondit hiukset ja siniset silmät)
22.yasmin
23.cloe
24. Jade http://bratzfan.wikia.com/wiki/Kidz?file=Bratz_Kidz_Jade_Doll.jpg voisko olla tuo?
25.-
26.yasmin
27.bratz babyz, olisko tämä Dana: http://bratzfan.wikia.com/wiki/File:Bratz_Babyz_Hair_Flair_Dana.jpg
28.Jade(?)
29.Cloe ilmeisesti http://rs208.pbsrc.com/albums/bb191/Mikiartz/BRATZ/BRATZ_Cloe2010Florida2.jpg~c200

toivottavasti oli edes pientä apua  :aplause:

Jasmiina2

#2
30 on Moxie Girlz Kellan ja 31 on Sophina. Kellan voisi olla Magic Snow jos hiuksia on leikattu.

Hunajasieni

No niin! Nyt kun oon päässy noitten barbitunnistusten kanssa jollekin selvitystolalle niin katotaampas näitä.

Näistä alkoin etsimään kyseistä nukkea, niin osa oli mitä oli sanottu ja osa tuli samalla vastaan tai löytyi kun sain nuken nimen. Eli kovasti kiitoksia, en olisi päässyt itsekseni varmasti näin hyvin perille näistä! Ja joissakin vielä asusteet tai kengät auttoi jäljille, kuten nuo saappaat.  :D

20. Bratz Babyz Bubble Butterfliez Yasmin
Näyttäisi olevan siis joku toukkahäntä, minä kun luulin sitä merenneidoksi! XD Noh, selvisipä sekin, googlaamalla tuli tämäkin vastaan.
En mistään löytänyt tämän valmistusvuotta. :<

21. ja 23. sanoit että on Cloe, eli onko niillä ihonväreissä eroja? (yhteiskuvassa näkyy väriero hyvin) Mä aina luulin että sama hahmo on tiettyä ihonväriä! XD Tai edes suunnilleen.

22. Yasmin

24. Summer Vacation Jade 2007
Oli Jade aivan, mutta vain eri versio.

25. Horseback Fun Dana 2007

26. Horseback Fun Yasmin 2007

27. Bratz Babyz Hair Flair Dana 2005
Ihan oikea oli tämä. :)

28. Heartbreakerz Jade 2012

29. Platinum Shimmerz Cloe 2011


30. Moxie Girlz, Magic Snow Kellan
Oli tämä joo. ^^ Ja tosiaan tukkaa oli leikattu, kun sain sen niin se oli huonosti leikattu niin tein sille paremman leikkauksen.

31. Moxie Girlz Sophina


Suuret kiitokset taas hensku-96 ja Jasmiina2! :cuteyes: