90-luvun Barbiet

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 27, 2013, 04:07:06

« edellinen - seuraava »

Tutu

Mulle on onneksi osunut kaikki hyväkuntoiset laatikot paitsi sirkuhupaisa wet and wild joka myytiin mulle nrfb;nä eikä sitä todellakaan ollut ku nukke oli likanen ja puolet kamoista puuttui...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Tässä nyt kaverukset keskenään. Aloittelen vasta tätä kuvaamista niin ei ehkä kaikkein hienoimmat kuvat... Myöskin mun garden party on jotenkin tummahipiäinen ja ruskettunut?







How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Hitsit; noi kuuluis nyt molemmat tonne kasari alueeseen kun garden party on 1986 ja frills fantasy on vuoden 1988...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

^ Kuvat joita kaipasin!  :hbeat: Ovatpa ihanat yhdessä! Tuo mekko on mielestäni yksi kasariajan kauneimmista. Kiva nähdä kaunokaiset vierekkäin; samanlaiset ja silti erilaiset.

Mulla ainakin on jotkut kasarit ikään kuin tummuneet. Ehkä ne on olleetkin tummempia, mutta jotkut nuket näyttää tietyssä valossa erittäin ruskettuneilta.
Superstar 70-luvulta tuntuu punertuvan aika reippaasti ja vanha ponytail 3 vaalenee vaalenemistaan. Aika tekee tehtävänsä, muoviahan ne on  :whaddado:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Jasmiina2

Onpa kivan näköiset tuolla lailla vierekkäin. En ole itse asiassa ennen tajunnutkaan että noilla on samanlaiset mekot.  :D

whitney

 :Look_Up: ihana kuva!  Minulla on tämä sininen mekko, en tiennytkään että siihen kuuluu tuollainen röyhelökin. Oikein kauniit nuket molemmat ja mekot myös.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Hunajasieni

Ompas kivoja kuvia! Ysärit on niin värikkäitä vaatteissaan! :hbeat:

Ja selvisipä sekin että mulla on capri barbie! :aplause: Mikäli siis se on joku noista blondeista mitä sain takaisin, mekko on ainakin, mutta se on pienennetty eri nukelle. Pitäis varmaan metsästää uus kenkien kanssa. Toi on mun ehdottomia lemppariasuja, tykkäsin siitä aina tosi paljon. (Siksi se onkin pienennetty toisille nukeille, kun enhän minä ikinä barbeja... ::) )

Tutu: Ihana parivaljakko, tosi kivalta näyttävät yhdessä! ^^

Tutu

Kiitos HUNAJAISENI  :D Tuon capri-barbien tunnistaa helposti noista silmistä.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Hunajasieni

#84
Kiitos Tutuseni! :D
Voi harmi, ei se ainakaan tämä ollut. :< Mun mielestä tuolla pussissa oli vaan yksi nukke jolla oli oikeanlainen vartalo. (Enkä usko että me ollaan niitten päitä kamalasti vaihdeltu. En mä pentuna edes tiennyt että niitä voi vaihtaa! :D ) Pitäis saada mahdollisesti loputkin jos äidillä on, harmittaa kyllä, taas yksi nukke joka puuttuu. :gonna-cry:

Ja tuolla haaleasilmäisellä on koukkukädet. (Mä luulen että se oli se barbi jolla oli valkoinen ihana mekko ja samaan aikaan sille julkaistiin kenikin, jolla oli vaaleanpunainen puku. Mekossa oli kimaltava yläosa, rinnan päälle pieni kaistale vaaleanpunaista, ja muhkea hame ja 3 kerrosta yhteensä.) Noh ehkä mun ei oo pakko kaikkia nukkeja kerralla laittaa tuonne tunnistettavaksi, voisin vaikka kuvailla ensin nämä jota mulla jo on niin päästäis vähän eteenpäin. Näillä on kyllä kaikilla onneksi melko/tosi hyvin säilyneet meikit/naamat niin helpottanee hommaa. :) Toki sekin että on melkeen kaikki ysäriä auttaa kans.

Jos se meikki siis oli tämmöinen: ?
http://farm4.static.flickr.com/3894/14756846640_ed8e9937cc.jpg

Tutu

Laita kuvia tonne tunnistusketjuun niin selvitellään  :smiley: Capri barbie ja v.89 west fun Barbie tms. On hyvin samanlaiset.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

sininen

Hunajainen - kuulostaa ihan Dance Magic Barbielta. Kenin asu ei kyllä ollut vaaleanpunainen,  mutta sinne suuntaan taittuva.

Hunajasieni

Kiitos sininen ja Tutu! :hbeat:
Nonii, laitoin ne nyt tuonne tunnistusalueelle! ^^
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=3094.0

Halusin kanssa näyttää pari kuvaa tästä parhaiten hiuksistaan säilyneestä yksilöstä:






Tällä nukella oli parhaiten säilyneet hiukset, oli vielä silkkiset, ei harsuuntuneet, latvassa oli vähän jotain, mutta todella hyväkuntoiset. Sain mä kaikkien tukat onneksi kammattua että lähinnä harsuista. Paitsi Petran kiharaan en koskenut, en usko että sille voi juuri mitään tehdä.
Ja valehtelevako silmäni, vai onko tällä barbilla vähän rusketusta?

Harmi että sillä on melkeen mustat kulmakarvat, tummimmat kaikista. Tyypillistä tuuria, siihen en haluaisi koskea kun on niin hyvänä pysynyt. :cuteyes: Ei niitten tarvi mätsätä tai olla ihan tasan samanväriset, mutta hirveän tummat kulmakarvat blondilla aina vähän tökkää silmään.

whitney

#88
 :Look_Up:
Vahvat kulmathan ovat nyt pinnalla  :D kulmakarvojen annetaan kasvaa luonnollisina ja paksuina... hyvä esimerkki Miss Helsinki 2015.

Juuri katselin tuossa Made to move Teresa -nukkea ihmeissäni, en muista nähneeni barbiella niin paksuja kulmia. Kauniin ja luonnollisen näköinen kuitenkin. Nukke on tämän vuoden uutuus, tulee väistämättä mieleen, että siinä on haluttu mukailla nykyistä kulmakarvatrendiä. On hauska miten nuo aina kunkin ajan kauneusihanteet heijastuvat barbeihin:
http://papusilemele.com/en/wp-content/uploads/made-to-move-barbie-teresa-1024x1024.jpg

Hunajasieni

"Ei jumppatunnille tarvi nyppiä kulmakarvoja" tuli heti mieleen nyt kun asiasta mainitsit! XD

En miekää näitä minun puskia oo kauheasti nyppinyt, mutta aina jotenkin pistää silmään jos ei karvat mätsää ollenkaan. Monestihan vaaleatukkaisellakin voi olla tummemmat kulmakarvat entä hiukset (tai toisinpäin) että eihän ne usein sävy sävyyn mene. Mutta mulla vähän tökkii, varsinkin omissa nukeisssa, kun periaatteessa sen voi laittaa sopimaan niin. Ja tosiaan noi on vielä melkeen mustat ja platinablondi.  ::)