80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Adalia

Se on Magic Curls Barbie :) Käkkärätukka on aikamoinen tosiaan :D
Life in plastic
It's fantastic!

karrieerik

Lumiprinsessa odottelemassa tulevaa talvea :D




Milia C

Huiii, ei saa vielä talvi tulla kun ei ole syksykään vielä ohi....  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Kaunis lumiprinsessa, mutta eeeeeiiiiii vielä talvea  :neurotic:

Ivla

Kaunis kuva Lumiprinsessasta!  :cuteyes:

karrieerik

Kiitos :cuteyes: Ja onhan siihen talveen vielä pitkä aika, mutta Lumiprinsessa jaksaa odotella :chuckle:

whitney

Kaunis, harvinainen tummahiuksinen kasarineito  :cuteyes:

Bambi

#67
Aliisa, taidan tietää mistä munasta on kyse tuohon Garden Barbie lehteen liittyen  :D. Muistan itsekin tuon samaisen kiiltäväpintaiset sellofaani-tyyppisen munan! Ei ollutkaan mikään pienoinen Kinder muna vaan huomattavasti isompi ja siinä oli joku pieni ruusukin koristeena. Niitä oli ainakin R-kioskilla silloin. Multakin jäi se muna silloin saamatta  :gonna-cry:. Eräällä silloisella kaverilla oli se eikä pentele edes syönyt sitä vaan aina sitä esitteli ja olin vihreänä kateudesta.

Mutta siis 80-luvun Barbeihin, joista pidän erityisesti. Mulla on niistä vain muutama, eli My First Barbie balettimekkoineen vuodelta 1987 (tai ainakin tuon vuoden jouluna sen sain). Se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja rakastuin niiiiin niihin silmiin lilan luomivärin kera että tuo on edelleen kauneimpia Barbeja mitä tiedän  :hbeat:. Muistan sen hetken vieläkin vaikka olin ihan mini. Fashion Play Barbie vuodelta 1987 oli toinen nukkeni, mutta siltä raukalta on joku  :-\ syönyt jalat, repinyt pään yms yms. joten tämä neiti on uudelleenhankinta listalla sen nostalgisuuden vuoksi. Myös Flight Time Barbie ja Ken löytyvät, vaikka sainkin ne vasta vuonna 1990. Sitten olen aikuisiällä hankkinut Heart Family Disneyland perheen, josta haaveilin silloin lapsena. Niitä piti aina käydä ihastelemassa lelukaupan hyllyllä ja jonain päivänä niitä ei tietysti enää ollut. Siinäpä ne. Kuvaa laitan vielä joskus.

Hankintalistalla on Dream Glow Barbie ja Super Star Barbie, jotka olivat mulle silloin nappulana ne unelmanuket. Niitä en tietysti silloin koskaan saanut, mutta parilla vanhemmalla kaverilla oli ne. Muistan kun yhdellä meni jo vähän hermot kun aina halusin leikkiä niillä  :cuteyes:

Aliisa

:Look_Up: Bambi, Kiitokset tuosta muna-infosta. :D Siis todellakin, nimittäin nyt mulla alkaa muisti virkistymään, kun mainitsit tuosta ruususta. Mulla nimittäin on se ruusu. :shock: Ja siitä aloinkin miettimään, että taisi olla sisko, joka silloin aikoinaan sai sen sellofaaniruusumunan (heheh, mikä sana :D). Vai sainko mie sen kuitenkin itse. Nyt on kyllä päässyt unohtuman minulta kokonaan. Kysynkin siskolta miten se oli. :D

Bambi

Heh, toivotaan että muna-arvoitus ratkeaa  :cuteyes:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Letizia - heinäkuu 31, 2013, 00:14:02
Tropical Miko olisi kasareista toivelistalla... Mutta vuoden -88 DotW Korea on tulossa nakuna parin uudemman Kiran kanssa kunhan meren takaa ennättää.

:) Mä pidän näistä siskoista tosi paljon.





Jasmiina2

Oi, kuinka kauniit aasialaistytöt  :Look_Up: Tässä Loving You Barbie.


Satumaa

Persikkakermapuvussa ullakkohuoneessa:

sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Letizian oikeanpuoleisella nukella on IHANA mekko!

Mutta näissä kasarinukeissa ja -mekoissa vasta onkin taikaa. Minulle kotitui juuri tuo samainen Satumaan kuvassa oleva persikkamekko. Nää on niin ihania puhvihihoineen (katso nyt tuota Loving barbien mekkoakin) ja kimalluksineen! Ei vedä nykyisten muotityttöjen asut sitten millään vertoja näille, ei  :hbeat:

Bambi

Totta puhut Whitney. Kyllä näissä nukeissa ja niiden puvuissa on sitä jotain taikaa mitä näissä uusimmissa ei enää ole tai sitten se on vaan erilaista taikaa. Monesti mietin että jos pikku-tytön laittaisi valitsemaan tollaisen 80-luvun prinsessa Barbien ja tämän päivän modernin Barbien välillä että kumman ottaisi. Varmaan riippuu tapauksesta...