Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Asu menee jotenkin tosi kivasti syksyisten lehtien väreihin.  :cuteyes:  :Look_Up:

Milo

Vaihteeksi Little Pullipeja! Kuroshitsuji eli Black Butler eli Piru Hovimestariksi mangaan perustuvat Sebastian (palvelija) ja Ciel (nuori perijä/kartanon herra). Pari otosta heistä ja Cielin teehetkestä. Löysin itseltäni tuplat molempia, joten pistän myyntiin avaamattomat versiot jossain vaiheessa. Jos kiinnostaa voi kysellä yksärillä.





Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Voi, miten tunnelmallisia synkkiä kuvia, Milo!

Ivla

Little Pullip -linjalla jatketaan, hybridini Alice-tunnelmissa :smiley:




Huom: popot by merineiti - kiitos!!!

avotuli

Ihana ihmemaan liisa!


Hei, miten hybridi? Kerro lisää Ivla! Little Pullip pää jossain kropassa?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Kiitti, avis! :hug: Juu, nukella on Little Pullip -pää 23 cm obitsu-kropassa.

Milo

Vautsi - tosi hyvin sopii yhteen! Hieno Alice Ivlalla  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Ivla - lokakuu 20, 2015, 19:39:50
Kiitti, avis! :hug: Juu, nukella on Little Pullip -pää 23 cm obitsu-kropassa.


Kiitos! Todella kiva hybridi! Pitä harkita tolle nuoremmalle tytölle... ja mulle.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Seija V

#173
Little kyllä paranee heti kun se saa alleen vähän vähemmän tylpän vartalon. Littlejen keholla kun ei juuri juhlita...
Ivlan neito on hurjan kaunis. Minulla on lojunut täällä jo iän kaiken Pullipille liian lyhyt obitsu ja olen tuuminut sen ottamista käyttöön juuri Littlen päätä käyttäen.

Editoidaas tähän yksi Hednarin kuva lisäksi. Kuva on otettu Jyväskyläläisen teehuoneen, Teeleidin parvekkeella.

Ivla


Puppeteer

Aivan ihania kuvia kaikilla! Mukavaa oli, että niin laajasti oli edustettuna Pullip-perheen nuket ja kiva oli varsinkin Yeolume nähdä, niistä näkee todella vähän kuvia! Minun piti toki itselle sellainen aikoinaan hankkia, mutta se jäi ja harmikseni niistä ei ole sitten enää julkaisuja tullut. Ebyastahan tuon varmaan voisi löytääkin..

Tässäpä loppuun vielä kuva kahdesta nukestani, jonka pari päivää sitten otin.

Hopoti hoi!

Ivla

Minulta on mennyt Puppeteerin uusin kuva ihan ohitse. Hieno steampunk-meininki siinä. Tässä yksi kuva joululta:


Jasmiina2

Ihana reki ja pastellin väriset hiukset kaikilla tytöillä ovat tosi söpöt.  :hbeat:

Ivla

Kiitos! Sain kuvan Byulin joululahjaksi :cuteyes:

Seija V

Pitkästä aikaa Pullipkuume heräilee. Parin kuivakan vuoden jälkeen Groove on julkaissut monta särmikkäämpää tai ainakin hiukan toisiaan muistuttavista bulkkijulkaisuista poikkeavaa nukkea. Periaatteessa ihan kivaa huomata innostuksen palanneen, mutta ihan suoraan sanottuna olisin minä näillä nykyisilläkin varmasti pärjännyt  :wink:
Yksi sesonkiräpsy esikoisestani Jupista.