Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Rana

Hyvin sopii tuo asu maisemaan. Varsinkin tuo okasantyngän kanssa seisoskelu kuva on upea.

Voi voi, en kai minä nyt joudu lisäämään Byuliakin hankinta listalleni. Maya oli niin söpö promokuvissakin kun katselin ~

Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ivla

Kiitos, Jasmiina2 ja Rana :hug: Ja kun tulette, Jasmiina2, käymään, niin näette :cuteyes:

Toinen Byulini alkuperäisasussa (miinus päähine ja essu):










Xelha

Tykkään tästä Ivlan Byulista  :cuteyes: Ensimmäistä Pullipiani odotellessa... Minulla oli ihan vähän aikaa yksi Taeyang, mutta möin sen pois... Tämän kuun lopussa pitää korjata tilanne, suunnittelen Mad Hatterin ostoa, jolle vaihtaisin vain toisen peruukin...  :D

Ivla

Kiitos, Xelha! Ihana kuulla, että joku muukin tykkää :cuteyes: Minulle on tulossa eka Pullip lähiaikoina (toivottavasti siis, jollei posti hukkaa) ja odotan innolla. Oletko ajatellut Romantic vai du Jardin Mad Hatter Taeyangia? Vai onko niitä vielä muitakin? :whaddado:

Xelha

Kyllä vain!  :D Äh, budjetti ei tykkää uusista nukkekiinnostuksista, mutta nämä ovatkin kivoja...  :D Oi! Millainen Pullip sinulle on tulossa? En tiedä omani nimeä ollenkaan, koska se on kustomoitu. Yritin äkkiä etsiä sitä julkaistuista Pullipeista, mutta en ainakaan heti löytänyt. Hmm, Mad Hattereita on kai ainakin nuo mitkä mainitsit, ehkä kolme kaiken kaikkiaan? IHan kuin niitä Romanticeja olisi kaksi erilaista. Minä mietin sitä, millä on se vaaleanturkoosi pitkä peruukki, sillä on niin kivat kasvot  :hbeat: Mutta se peruukin malli... Ajattelin hankkia sille sitten lyhythiuksisen peruukin, tai no, ensin pitää hankkia itse nukke...  :D Tulisipa kuun loppu jo...

Ivla

Niinpä.. On kyllä mahtavaa löytää uusia nukkekiinnostuksia, mutta sitten on aina se kääntöpuoli :D Yksi Mad Hatter ainakin on Isul (Classical Mad Hatter) ja se vaaleanturkoosihiuksinen taitaa olla du Jardin. Ja täysin mahdollista on, että muitakin on. Aliceja ainakin on tehty lukemattomia mutta onhan se mielenkiintoinen hahmokin :cuteyes: Sattumoisin minulle on tulossa Alice, nimittäin Romantic Alicen pinkki versio :hbeat: Hauskaa nähdä sitten, millainen Pullipisi on :aplause:

Merineiti

Hauskan näköinen nukke, ja hienoja kuvia!
Musta ainakin tuo näyttää vähän niin kuin Betty Boopin siveellisemmältä siskolta...

Ja noista kuvista kyllä inspiroituu, olis varmaan hyvä itsekin vaikka pistää joku nukke taskuun kun lähtee koiran kanssa metsään... voi löytyä huomattavasti parempia kuvauspaikkoja kuin se ainainen olkkarin seinä...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Ivla

Kiitos, Merineiti :cuteyes: Ja Romantic Aliceni saapui tänään :aplause: Oletko Xelha saaanut vielä omaasi?

Xelha

Moi!

Joo!  :dance-to-the-groooowe: Sain sen tänään.  :D Löysin tämän tunnisoppaasta sittenkin; kasvomeikin perusteella tämä oli ennen Snow White. Silmien chipsit ja peruukki on vaihdettu. Ja peruukkia leikelty... Mutta menköön  :D Tämä oli selvästi stailattu yhden animehahmon, Kobaton mukaan, tällä oli Azonen Kobaton asu päällä, mutta ehdin vaihtaa sen jo Mamachappilleni ja tälle Jennyn mekon. Ja nyt tahtoo lisää! Eih!  :D



Olit aivan oikeassa Ivla, se on se du Jardin hattumies jollaisen haluaisin  :hbeat: Taeyangista on se ja sitten Romantic Mad Hatter, jos se Isul lasketaan mukaan niin 3 eri versiota. On se Isulkin aikamoinen söpöinen  :cuteyes: Ostoslistalle... Ehditko ottaa Ivla kuvaa vielä uutukaisestasi?  :D

Milo

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Kaunis uusi Pullipisi ja ihanasti stailattu, Xelha! Olenkin katsonut Snow Whiten meikkejä ihastellen :hbeat: Otin nyt kysyttyäsi pari pikaista kuvaa Alicestani:





Voi, kun tämä tuntuu isolta noiden Byulien rinnalla ^^



Milo

Vitsi nää on söpöjä! Niinköhän joutuu tällasenkin hommaamaan  ;)
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Xelha

Voi kiitos!  :hug: Tuli heti sellainen tunne, että näitä haluaa lisää  :D Tämä oli second handia, tuli söpösti pienessä nallearasiassa  :hbeat: Silmämekanismissa on häikkää, mutta kaikki on hyvin kunhan ei sulje sen silmiä..

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Xelha - maaliskuu 18, 2014, 20:28:06
Tuli heti sellainen tunne, että näitä haluaa lisää  :D

Sama täällä :Look_Up: Aloin tässä jo pohtia, minkä hankkisin :D Minunkin omani tuli käytettynä mutta yllätykseksi omassa laatikossaan. Melkein toivoin, ettei olisi tullut, niin ei tarvitsisi arpoa pidänkö laatikon vai heitänkö pois ^^

Lainaus käyttäjältä: Milo - maaliskuu 18, 2014, 20:26:47
Vitsi nää on söpöjä! Niinköhän joutuu tällasenkin hommaamaan  ;)

Suosittelen, Milo  :cuteyes:

Xelha

Minäkin suosittelen Milo! :cuteyes:  :D Ivla kiitos! Wau, sinun Pullippisi on ihana! Ja niin kaunis koko miljöö ja kuva...  :palvoo: Siis jännä juttu, pari viikkoa sitten pitelin ekaa kertaa pullippia, kaverini Akemia ja se tuntui niin isolta ja nyt tämä oma joka oli kyyryssä pienessä lootassa tuntuukin melko pieneltä  :D Jos ehdit niin laita ihmeessä lisää kuvia, ei mitään paineita tietenkään  :blush: Haluaisin beary fairy sarjan nukkeja, Dal Dalcomin ja Pullip Kiyomin... Niillä on ihan ueber kawaii asut, paljon röyhelöitä ja pehmlista kangasta... Ja tänään näin tosi komeita Taeyangeja Flickrissä, näyttivät melkein kuin trendikkäiltä nuorukaisilta aasialasityylisin kampauksin, tahtoo ainakin pari...  :shock: Oletko Ivla harkinnut Pullip sarjan poikanuken hankkimista?  :smiley: