Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Upeita kuvia Vadelmapilvi!  :cuteyes:
Nuket on myös hienoja ja vaatteet söpöjä  :hbeat:

Likan nuken kuvausta  :tongue:

Jasmiina2

Upeita kuvia täällä ketjussa. Tuli pitkästä aikaa katseltua.  :cuteyes: ^^

Kissanpentuh

Tässäpä minun Pullip nukkeni! Hän on Pullip Style exclusive Amelia nimeltään Amelia. Nättejä kuvia kaikilla!  :smiley:


Adalmina

 :Look_Up: Ompas suloinen nukke korvineen  :hbeat:

Milla

Jasmiina2

Ihana riippumatto.  :hbeat:

ShoeCat

Todella "villaannuttava" ketju!  :cuteyes: Olen jo kauan taistellut näiden kanssa, että en varmasti hanki - mutta nyt on tulossa Angelic Pretty Prupate Pullip  :hbeat: Maltan tuskin odottaa  ^^ Näköjään sitä kaipaa jotain vaihtelua, että voi kokea taas kutkuttavan tunteen kun odottaa pakettia saapuvaksi  :D

tokkopahka

Joo, vaihtelu virkistä  :cuteyes: Mutta kukkaro harvemmin tykkää siitä  :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

ShoeCat

No se!  :naamakämmen: Jotain täytyy nyt myydä eteenpäin, että saa vähän "tasoitusta" tilanteeseen.

Puppeteer

Onnea tulevasta nukesta Shoecat!
Adalmiinan kuva on ihana, pitäisi itsekin kuvailla tuollaista riippumattoa nukkejen kanssa.


Taeyang Valko ja Pang-ju Cherry-pang


Ja nahh-atoni Rosita

Adalmina

Söpöt kaverukset Puppeteerin yläkuvassa  :smiley: ja  Rositalla raikkaan väriset hiukset  :cuteyes:

Meillä tapaa kukko munia aina pääsiäisen aikaan sunnuntaina. Tytär on vinkunut ykssarvispukua, joten aattelin testata sen vanhoista vaatteista moista. Joten tommosen haalarin se kukko sitten muni meillä sunnuntaiaamulla  :D

Elli ja yksisarviset


Elli aiheeseen sopivan tyynyn kanssa

kuuma92

Voi miten söpö  :hbeat:   upea haalari  :peukku:

Puppeteer

Kiitos Adalmiina! Ihanan asun se kukko sitten munikin! Tosi söpö yksisarvishaalari!  :cuteyes:

Rana

Todella söpö haalari  :cuteyes: Kyllä on ollut kukolla tyylisilmää.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

HelloDolly

Onpas ihku haalari, oli varmasti tytöllesi mieluinen ylläri!   :smiley: :peukku:

Puppeteer


Hunajasieni teki ihmeitä ja pelasti kaulastaan sulaneen Venukseni!  :aplause: Tyttöselle on siis vaihdettu Made to Move kroppa, joka vaikuttaa varsin kivalta Pullipillakin.