Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

1. Adventtisunnuntain kunniaksi tuli jouluiset tunnelmat ja tällainen kuva. En ensin meinannut kehdata laittaa, mutta kun Adalmiinalla on niin ihana tonttutyttö siellä, niin laitan minäkin tonttuilevan pariskuntani kehiin!


Adalmina

Lämpimän tunnelmallinen kuva Puppeteerin nukkepariskunnasta.

Mulla ei oo nyt tulossa mitään huippukuvia, vaan pikaisia otoksia puhelimella ja huonossa valossa.

"Jotain hukassa?"

".......vähä lainasin"

avotuli

 :rofl:  Syltti lainas lakkia! Ihanaa kun kuvaketjuissa on elämää!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Puppeteer

Kiitos Adalmiina! Kuvasi on tosi hauska, se pisti hymyilyttämään!  :cuteyes:

Adalmina

#214
HYVÄÄ JOULUA!  :joukkohali:

Kata


Aliina


Ja kaikille oikein paljon nukkeja joululahjaksi!!!  :D

Hunajasieni

#215
Ihania kuvia kaikilla!  :hbeat:




Hyvää Joulua myös täältä! (Kuvissa siis Pullip Suomi -foorumin matkanukke-projektin tyttö Yuri.)

Adalmina

Yuri on koristellut hienon kuusen! Söpö pikku pandakin hänellä  :D

Täälä on niin tuskaa kuvauksessa liian vähän valon kanssa  :-\  Eikä ikinä pääse edes päivällä kuvaamaan ....vaikkei silloinkaan liiemmälti valoa ole tarjolla  :eieieiei:
Sain kuitenkin askarreltua nukeille seinä/lattia lavasteen,
jossa likkakin kuvailee sitten omiaan  :smiley:

Jouluaattona Millalla ja Nannalla on jännittävää paketin aukaisua






Sitten vielä nappasin likan nukeista ja asetelmasta kuvan  :wink:
Amelie ja Alexa


Kamut: Milla ja Kata





(Sain likalta itse tehdyn hiirulaisen joululahjaksi ja se sopii hyvin pullipeille tyynyksi  :dance-to-the-groooowe:  .....ja seuraavassa kuvassa olevan vihkosen  :D )





Adalmina


Puppeteer

Ihania kuvia Adalmiina! Todella paljon upeita proppejakin joka kuvassa!


Täältä yksi pieni Byul.


Ja yhdensortin prinsessa Pullip!

Ivla

Todella kauniita ja tunnelmallisia joulukuvia, Adalmina! Ja kivoja kuvia Puppeteerillakin! Sinultakin löytyy tuo söpö Tiger Lily!

Tässä yksi talvinen kuva pimeältä päivältä:


Puppeteer

TigerLily on kyllä todella söpö Byul! Ja voi että, sinun kuvasi saa entisestään minua haluamaan tuon Dalin! En ole hirveästi nähnyt siitä kuvia, muuta kuin stockina, joten nyt olen entistä vakuuttuneempi siitä, että se olisi mahtava lisä nukkelaumaani. Ja juuri oikeanlainen yhdelle suunnittelemalleni hahmolle! Minulla on fiilis, että tänä vuonna Pullip-perheen nukkejen ostelu tulee repeämään käsistä..

Adalmina

#221
Kiitos  :blush:  Hienoja kuvia teilläkin Puppeteer ja Ivla!

Kata toivottelee kauniita unia!

....kun tuli tässä jokunen aika sitten Aviksenpajalta muutama uus peruukkikin  :dance-to-the-groooowe:

Vadelmapilvi

Jahas voisin tänne laittaa ison kasan ottamiani kuvia mun Pullipeista. Kivoja kuvia on täällä kaikilla  :peukku: Sori kun nää mun kuvat on ärsyttävästi eri kokoisia :D Ainakin itteeni perfektionistina häiritsee..

Tässä mun Pullip La robe vert clair :)


Myöhemmin halusin kustomoida sitä vähän, tuli otettua paljon kuvia:



Nyt tuntuu että tahtoisin laittaa oikeat vaatteet ja tukan takas, alkaa kyllästyttää noin pitkä peruukki... :)

Lisäksi yks kuva mun ensimmäisestä Pullipista, Snow Whitesta, josta en oo muuten ottanut oikeissa vaatteissaan yhtään kunnon kuvaa. :O Pitääkin jossain vaiheessa, sillä niissä mä sitä vitriinissä säilytän.



Jaaaa sitten vielä kuvat mun kahdesta Dalista, ensimmäinen on Dal Heiwa, toinen Dal Milch. :)




Puppeteer

Ihania nukkeja Vadelmapilvi! Pullip La robe vert clairista en varmaan ole aiemmin omistajakuvia nähnytkään, tosi söpö neitonen.

Alice

Tosi kauniit Pullipit sulla Vadelmapilvi ja hirveen suloisia kuvia!