Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Ivla

Ymmärrän hyvin ristiriitaiset tunteesi, Seija V! Minulla kävi jokin aika sitten samalla tavalla :Look_Up: Tässä taas yksi Byul (suosikkihahmoni Pullip-perheestä :D)

Alice

Byul on kyllä niin söötti ja persoonallisen näköinen! Olen unohtanut aiemmin sanoa, että tuo edellisen sivun talvikuva nukeista pastellinvärisine kuvineen on aivan ihana  :hbeat: Minuakin houkuttelee eräs Pullip ainokaiseni seuraksi, saas nyt nähdä miten käy  :D

Puppeteer

Mikähän siinä on, että vaikka aina käy ihailemassa kuvia, kommentointi on heikompaa? No, tässä jälkikäteen ihailut kaikille kuvia laittaneille, tosi suloisia nukkeja kaikilla!


Täällä tuli söpöilyvaatteita hankittua useammallekin nukelle ja sillä vielä tännekin ketjuun kuva ^^

Alice

Ihanat hiukset Puppeteerin Pullipilla  :cuteyes:

Puppeteer

Kiitos Alice! Tykkään itsekin tuosta uudesta peruukista aivan mahdottomasti! CoolCatilta olen sen tilannut, jos joku samanlaisesta haaveilee. ^^

Hunajasieni

Ivla: Hybridisi on todella sievä, kaikki kuvat on kivoja. Itse tykkään katsella hybrideitä kyllä, mutta minun juttuni ne eivät ole. Mulla on kaikki minit pieniä edelleen, ja käyttävät suurinosa haalareita niin ne eivät isommalle mahtuisi. XD
Itsekin haluaisin Tiger Lilyn tai jonkun tanin Byulin... :hbeat:

Myös Milon pikkuiset ovat söpöjä ja rekvisiittakin sopivaa kokoa!

Seijalla on myös suloisia kuvia! Toi Street sienen suojissa on varmaan lempparini!  :D

Ja Puppeteerillä kans suloinen parivaljakko siellä! Kiva että sait vihdoin ekan "tuplaperuukillisen" nuken.  :aplause:

Mullakin alkaa olla Pullippeilun kuiva kausi takana, tullut nyt hankittua useampikin uusi pallura.  :cuteyes: (Alla onkin 4 tänä vuonna hankittua pallopäätä. XD )

---

Minun uusista 1-tyypin kehoisista nukeista kuvia. Street ja Bouquet on uusia, Withered on vanha. Mutta koska Bouquetista ja Witheredistä olen miettinyt kaksoset, niin tuli sekin mukaan. Missään vaiheessa ei olltu tarkoitus että Withered saisi kaksosen, mutta en halunnut pyyhkiä siltä stock-meikkiä, mutta haluaisin tehdä toiselle Witheredille samanlaisen meikin mikä ekallani lopulta oli. Sitten tuli vastaan Bouquet, ja mietin että se voisi sopia, siitä saisi vähän erilaisenkin. (Tukka on pidempi, väri hitusen vaaleampi ja jakaus eri puolella.) Sen lisäksi sillä ei ole meikkiä juurikaan, eli helppo uudelleen meikkailla!  :)
Kuvat on paikoitellen aika keltaisia, sisävalo... Mutta jospa näistä jotakin irti saisi!

Aloitetaan Streetillä!


















Ja sitten Withered (Mugen Suru) ja Bouquet (Sugen Muru :D )! <3
Mugenin hahmohan on jo vuosia (9?) vanha ja nimellä leikkiessäni päädyin sitten tuohon, ja pakkohan se oli nimeksi ottaa... XD
















Lisää kuvia tästä setistä löytyy blogistani: Paina tästä!


Vielä pari yksittäistä kuvaa:





Vika kuva on muokattu photoshopilla, kun noi skulptin omat suupielet oli niin voimakkaasti hymyilevät.

Puppeteer

Hienoja nukkeja Hunajasienellä! Ja kiitos, kiitos Hunajasieni kuvani kehumisesta. ^^


Tältä foorumilta, Milolta ostamani komistus! Tätä miestä kelpaa kuvailla!

Milo

Hyvältä näyttää puppeteer! Kiva että miekkonen on kotiutunut sinne ja päässyt laatikosta ulos!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Seija V

Kuinka komea herra!
Koskahan itse laitoin viimeksi kuvia?

Meiltä ainakin latvatukkansa kadottanut Froggy



Arashi sai vähän miehekkäämpää vaatetta ylleen.

Ivla

Hunajasienellä onkin monta ihanaa nukkea ja etenkin ryhmäkuvat ovat suloisia! Puppeteerille onnittelut tyylikkäästä uutuudesta ja Seija V:n punapää on valloittava :hbeat:

Tässä uusi kesäkuva Byuleistani:


Puppeteer

Kiitokset herran kehuista! Ihania kuvia sekä Seija V:llä, että Ivlalla. Ivlan byulit ovat niin suloisia, että saavat minut ihan haaveilemaan toisesta byulista! :D

Hunajasieni

Seija V: Ompa Froggy jotenkin tosi söppänä tollaisella lyhyellä polkkatukalla, tosi kivan näköinen minusta! Menikö stock-peruukista kiharat huonoksi vai oliko ne sitä jo alunperinkin? Stock-tukkia kun ei aina ole laadulla pilattu...  ::)

Ilvallakin ihanat söpöläiset siellä!  :hbeat:

Puppeteerillekin kotiutunut komea miekkonen!  :aplause:

Sitten pari kuvaa omastani, tämä on jo vanhempi nukke, mutta myöskin minun kustomoimani. Pitäis varmaan katsoa tarvisko meikki vähän parantelua...  ::) Alaripset oli kuvissa jotenkin rakeiset...
Neito tottelee nimeä Kiss tai Kira.  :smiley:





Itseasiassa tälle meikkailin kaksosen uudestaan, vaikka en olekaan ihan varma tuliko siitä nyt hahmoon sopiva, toisaalta en aiemmasta lookista nukella tykännyt niin myin sen pois. Pitää koittaa siitä laittaa kans kuvaa joku päivä, vaikka sillä onkin peruukki aika kaahea. Kynin sitä miljoona vuotta, mutta nyt jäi päälle liikaa lyhyitä sojottavia hiuksia. Peruukki on vanha itsetekemäni ja juuri ja juuri meni tälle päähän, se on pyörinyt laatikossa ja oli ihan hirveässä kunnossa tosiaan. Vois katsoa olisko tota kuitua lisää, tällä on sen verta isompi pää että peruukkipohja näkyy rumasti, tai tukka on asettunut laatikossa väärään asentoon. :/ No ainakin se on punainen, kihara ja otsatukaton, että välttää toistaiseksi ainakin.

Ivla


Ivla


Seija V

Hunis: Froggyn tukka oli niin raskas, ettei nukke voinut tehdä sen kanssa yhtään mitään. Laatu oli kyllä upeata. Mutta kiharoiden ylläpitäminen noin ylipäätään on hirveä savotta. Eteenkin kun kuvaa aina ulkosalla. Mutta tällä kertaa peruukki itse ei ollut syypää ja sydämeni vuosi verta sitä pätkiessäni.


Yksi Zora illanhämäristä.