Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

Alice

Näistä voisi varmaan olla tällainen yhteisketju?  Laittakaa ihmeessä kuvia te keillä on näitä nukkeja, itse suunnittelen vakavasti Blythen ostoa...

Jasmiina2

Dal iloitsee lämpimistä kesäpäivistä..trallalei  :dance-to-the-groooowe:




Tinttufia



Pullip Zuora


Hestia-Ribbon  (hänkin on Jun Planning nuket, saako hän olla mukana?)

Letizia

Kivoja kuvia! Tykkään kuinka tuossa Zuoran asussa kenkien ja mekon värit menevät puolittain ristiin, ja kun sillä on vielä eriparisilmätkin. :)

Minullakin oli aikoinaan Zuora, mutta karsin sen sitten porukasta pois. Tykkään siitä kyllä tosi paljon, mutta päätin pitää vain yhden Pullipin enkä varsinaisesti kerätä niitä. Chill minulla siis on edelleen. Sallinette, että postaan pari ikivanhaa kuvaa... joku on voinut nämä joskus nähdä mutta ehkä unohtanut. x) Olen tässä kameraostoksia harkitsemassa, joten ehkä vielä tällä vuosikymmenellä niitä uusiakin.




Jasmiina2

Kivan näköinen tuo Hestia-Ribbon  :cuteyes: En ole ennen tuollaista nähnytkään. Letizian mustahiuksinen tyttö on jollain tapaa nätti  :hbeat:

Ivla


Alice

Mun on nyt pakko linkata tämä Flickrin photostream, siellä on aivan uskomattoman upeita kuvia pääasiassa Pullipeista, mutta myös BJD:stä!  Ihailen ihmisiä, joilla on visio ja jokin juju kuvissa, itse kun otan lähinnä sellaisia ''nyt tämä nukke tälleen tönöttää tässä''-kuvia  ::)

http://www.flickr.com/photos/busymum909/

Tinttufia


Letizia

Lainaus käyttäjältä: Alice - heinäkuu 07, 2013, 21:54:44
Mun on nyt pakko linkata tämä Flickrin photostream, siellä on aivan uskomattoman upeita kuvia pääasiassa Pullipeista, mutta myös BJD:stä!  Ihailen ihmisiä, joilla on visio ja jokin juju kuvissa, itse kun otan lähinnä sellaisia ''nyt tämä nukke tälleen tönöttää tässä''-kuvia  ::)

http://www.flickr.com/photos/busymum909/

Ooooooh mitä kuvia, noissa on kyllä kaikki itkettävän ihanaa! Valaistukset, lavastukset, kaikki, joka yksityiskohtaa myöten! Kiitos että linkkasit moiset ihanuudet.

Ivla

Alice, tuo linkki ei kyllä ollenkaan auta hiipivään Pullip-innostukseen  :cry: :rofl: Uskomattoman upeita kuvia  :peukku:

Aliisa

Todella hienoja kuvia. :palvoo: :palvoo: :palvoo: Kiitos Alicelle linkistä. :peukku: Ihan kuin jossain taikametsässä otettuja kuvia, valot kohdistuvat niin kauniisti ja nuket sopii hyvin tuollaiseen taustaan. Villaa kyllä aikamoisesti. :D En ole itseasiassa koskaan edes nähnyt yhtään tuollaista nukkea livenä. Pitääkin mun katsella eBaystä sillä silmällä.

Alice

Joo nuo Pullip-kuvat ovat taianomaisia. Mäkään en ole nähnyt Pullipeja livenä ja Blythenkin vain kerran. Mutta nyt olen hurahtanut Blytheihin kun olen nähnyt niistä niin ihania kuvia Flickrissa  :cuteyes: Aloin jo ommella Blythelle rusetteja ja virkata pipoa vaikka mulla  ei vielä ole  edes sitä :D Lajittelin myös mahdollisesti sopivia kenkiä ja muita juttuja erikseen jo valmiiksi... Mutta toivottavasti pian olen onnellinen Blythen omistaja!

Alice

Ja yhdeksän päivää myöhemmin... *rummun pärinää tähän*



Tässä on Mona  :hbeat:

Jotenkin kuvista ei ihan täysin hahmotu miten ISO pää näillä on  :D

Siama

Mutta toisaalta kun kattoo Clear-Laneja sen päällä ja muistelee samoja sitten Poppyjen yllä, niin kyllä se hahmottuu :D
Mä oon tutulla nähnyt tuommoisia nukkeja ja on ne ISOpäisiä, mutta kovin sulosia!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice

Muokkailin heti Monaa: hioin kasvot mataksi ja vaihdoin ripset ja tein sille ''sleepy eyet''. Pään aukaisemin oli kyllä hikistä hommaa, pelkäsin koko ajan, että nyt rikon muovin ja jonkun elintärkeän osan, mutta onneksi Mona säästyi vahingoilta!

Nyt tytsy pääsee ottamaan nokosiakin välillä  ;)