Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratz

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2013, 18:29:06

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Ihanan monta Bratzia.  :cuteyes:

Aliisa

Kivannäköinen tyttöporukka Sunakolla. :blush:

avotuli

Oikein kiva Bratz ryhmä Sunakolla! Lisää kuvia vaan! Käykö näille enää vanhojen kengät lainkaan? (Muistanko väärin vai muuttuiko jokin oleellinen? Koko, kengän tappi, nuken pituus?)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Miiuli

Mun ihan eka Bratz, ennen en sietänyt näitä, mutta nyt olen oppinut tykkäämään näistäkin  :dance-to-the-groooowe:

Sunako

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 15, 2018, 21:35:27
Käykö näille enää vanhojen kengät lainkaan? (Muistanko väärin vai muuttuiko jokin oleellinen? Koko, kengän tappi, nuken pituus?)

Kengät sinänsä menevät tappiin, mutta eivät välttämättä näytä nätiltä koska näillä uusilla on huomattavasti ohuempi nilkka kuin vanhoilla.

Miiuli

Onko tietoa, mitkä bratzit ovat nivellettyjä?
Itse olen ostanut instapets sarjan nukkeja ja niillä on nivelet, mutten uskalla oikein ostaa muita kun ei viitsi alkaa repimään paketteja auki nähdäkseen onko niveleöityjä. :eieieiei:

Sunako

Niillä kaikilla taitaa olla nykyään polvinivelet mutta käsissä ei yleensä ole.

Täti Monika

#67
Onnittelut uusista Bratzeista Sunakolle ja Barbiedollille! Ihanan värikkäitä noi Sunakon tyttöjen vaatteet ja asusteet  :cuteyes:

Mustakin olisi mukava kun olisi noita edes polvista nivellettyjä, mutta itsellä vaan näitä vanhoja perus-tönkköjä  :gonna-cry: Söpöjä pissiksiähän nää kyllä on, nivelillä tai ilman  :hbeat:

Mun nukkekahvila Ullanpullassa on "Bratz hour" aina koulupäivien jälkeen. Bratsit valtaa kahvilan ja alkaa kunnon teinimeininki  :D



Kahvilassa onkin koko mun Bratz- lauma: 11 typykkää ja 2 kollia.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Sunako

Onpas siinä mukava Bratzien kokoontuminen! Minäkin jokunen päivä sitten otin kuvan parista Bratzistäni,  tytöt parhaimmissaan  ^^


efichu

#69
Ihanaa silmänruokaa nuo 2015-2016 Bratzit! Harmittaa, kun en itse innostunut noista vielä kun olivat kaupoissa. Kirpparilla näin Fierce Fitness Cloen miltei kaikkine kamppeineen nätissä kunnossa pari viikkoa sitten, mutta jonotettuani 20min ilman jonon liikkumista lainkaan, hermostuin ja jätin nuken jälkeen. :-\

Itselleni Bratzit ovat peräti lapsuudennukkeja, eikä niille siis ole tarvinnut "lämmetä" lainkaan. Minulla olikin pienenä oikeastaan enemmän Bratzeja kuin aitoja Barbieita - äidin suureksi kauhuksi. :D Siitä laumasta olen säilyttänyt vain kaksi ensimmäistäni; Play Sportz Tennis Fiannan & Sweet Dreamz Cloen:



Asuille varmaan kelpaisi pesu jos toinenkin, mutta laiskuus... Tytöt eivät ole kuitenkaan näytillä, vaan piilossa laatikossa joten eikai pieni kellerrys maailmaa kaada. ::)

Sunako

Ostin itselleni muutaman Bratzin joululahjaksi! Amazonista. Paketti tuli eilen, nyt pitää vaan sitten jaksaa olla repimättä auki sitä vielä! Maanantaina vasta.  :dance-to-the-groooowe:

Sunako

Tämmöisen tytön sain ensimmäiseksi. Avaan paketteja vähitellen.


Miiuli

Bratzit ovat kivoja, mutta ihmettelen onko vanhoilla ja uusilla jotain eroavaisuuksia. Kun mulla  on vaan 1 bratz ja vanhojen bratzien kengät eivät sovi sille ja kasvotkin ovat hieman erilaiset ja vartalo. Mulla siis sellainen instapets Sasha nukke. Kuva löytyy tuolta aiemmin.

Miiuli


Ostin tälläisen vanhemman Bratzin ja on mun mielestä paljon nätimpi kun nuo uudemmat.

Sunako

Sain vihdoinkin kaapin johon voin laittaa nukkejani esille ja Bratzit pääsivät siihen. Pitäisi vaan hankkia parempi kamera niin jossain välissä voisi ottaa näistä parempia kuvia. Tässä kuitenkin nyt vihdoinkin rivissä kaikki tyttöni: