Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratz

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2013, 18:29:06

« edellinen - seuraava »

Xara

Tasmanian artist gives Bratz dolls 'make-unders' so they look like normal girls
Kuvia Tumblerissa



Melkoinen muodonmuutos Bratz-nukeille! Hämmästyin ihan, miten eri näköisiä niistä tuli kuin alkuperäiset. :smiley: Yllättävän paljon ihan tavallisen ihmisen/lapsen näköisiä.

Ivla

Oho! Enpä välttämättä olisi Bratzeiksi heti tunnistanut :chuckle: Hauska idea :Look_Up:

Merineiti

tuota harrastanut itekin, bratzin naama on sopivan iso maalata...


Rose, Martha on kesken, saa nähdä koska valmistuu...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Sunako

 :Look_Up: Oi kun kivasti maalattu!

Merineiti


Löysin nukkekasaa järjestäessä Bratzejä, joiden olemassaolon olin jo unohtanut... kaksi tismalleen samanlaista, niin maalasin tämän toisen  :devil:
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jasmiina2

Luen juuri yhtä dystopia teemaista kirjaa, jossa pääosa tyttö on puoliksi japanilainen. Tuli kyllä tästä kuvasta niin elävästi kirja mieleen kuin vain olla ja voi.  :D

hensku-96

Mitenhän saisi Bratzin pitkät hiukset kiharrettua? Harjasin hiukset ja kitaraa jäi tietysti vielä niin ajattelin sitten että kihartaisin uudelleen.

Löysin kyllä netistä yhden ohjeen mutta en saa sitä tähän nyt kännykällä linkattua. Mutta ohje oli enemmänkin lyhyempi hiuksiselle nukelle.
En siis haluaa mitään letti kiharruksia. :)

Vinkkejä?

Jasmiina2

Oletko kokeillut kuumavesipermistä? Siihen on ainakin 'kampaukset' ketjussa ollut joskus ohjeet jos oikein muistan.  :smiley:

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - syyskuu 23, 2015, 16:00:13
Oletko kokeillut kuumavesipermistä? Siihen on ainakin 'kampaukset' ketjussa ollut joskus ohjeet jos oikein muistan.  :smiley:

Enpä ole. Täytyy katsoa sieltä.
Kiitos :)

Clairis

Mä kiharsin kesällä yhden Barbien kuontalon rullaamalla mehupillin pätkien ympäri (halkaisin pilliä vähän toisesta päästä, jotta sain latvan sinne pysymään paikallaan ja tökkäsin nuppineulalla pillin kiinni päähän, olihan siellä valmiita reikiä  ^^) ja rullattu pää mukiin ja kiehuvaa vettä päälle. Näin ainakin onnistui se. Ja komppaan hensku-96:a ohjeiden löytymiseksi. Esittelethän sitten tuloksen?  :smiley:

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: Clairis - syyskuu 23, 2015, 19:58:45
Mä kiharsin kesällä yhden Barbien kuontalon rullaamalla mehupillin pätkien ympäri (halkaisin pilliä vähän toisesta päästä, jotta sain latvan sinne pysymään paikallaan ja tökkäsin nuppineulalla pillin kiinni päähän, olihan siellä valmiita reikiä  ^^) ja rullattu pää mukiin ja kiehuvaa vettä päälle. Näin ainakin onnistui se. Ja komppaan hensku-96:a ohjeiden löytymiseksi. Esittelethän sitten tuloksen?  :smiley:

Juu löysin tuollaisen ohjeen juuri. Ehkä nä kokeilen sitten tota :) ja voin yrittää laittaa kuvaa sitten kun jaksan puuhastella.

Jasmiina2

Kaksoset eli siis kaksi Birthday Sashaa.  :D




Rana

Taas miulta tätä samaa vampyyria ...



Tälle pojalle tuli sitten nimeksi Viktor Smith ja hän on elämäntapavampyyri. Tosin hän pyörtyy nähdessään verta  ::) Kuvaa klikkaamalla näkee loput kuvatukset.

Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Teignmouth

Ei ole mitään erityisiä suosikkeja nämä, mutta silti näitä löytyy kaksi.

Sunako

Tere pitkästä aikaa.

Nukkekokoelmani on kasvanut! Päätin jo kesällä että täksi jouluksi ostan itselleni lahjaksi Bratz-nukkeja. Ostelin niitä pari kappaletta kuussa ja löysin ne kaikki alennusmyynneistä, halvimmat maksoivat vain kympin. Löysin niille myös vaatteita ja kenkiä ihan parilla eurolla. Nyt olen eilisen päivän ja yön mielissäni avannut paketteja. Se nukkepakettien avaaminenhan on ihan itsessään semmoinen rituaali. Nyt sitten tyytyväisenä hykertelen katsella ja hypistellä niitä  :cuteyes:

Minulla ei ollut ennestään uudenmallisia Bratzejä ja nämä ovat vähän pettymys. Tuntuvat vähän huonolaatuisilta, useammalla polvinivelet eivät liiku kunnolla ja kengät on vaikea saada jalkaan. Pidin myös vanhojen Bratzien kasvoista enemmän. Mutta tulipahan nyt hankittua näitäkin  ^^