Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Petra nuket

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 26, 2012, 03:03:04

« edellinen - seuraava »

severus69

Tässä ois Petra isä ja poika. isän alkuperäiset vaatteet ovat kylläkin kateissa:
Barbie and the Rockstars!

Suippi

Petra-iskä on muistaakseni Fred nimeltään.

Toi DarkJedin punatukkainen vanhempi Petra saattais olla jotain Comtessa-sarjan tyttöjä, ainakin sama kasvomuotti. Ton ikäisistä tuntuu olevan aika vähän tietoa netissä, niillä ei sit vissiin oo kauheeta kannattajakuntaa vielä. Mulla on ollut niitä kolme lapsena ja siksi hieman kiehtoo tuo ikäkausi ::)

DarkJedi

Olikin kivaa saada lisää tietoa tuosta Petrasta, on nimittäin aivan ihana. (Kuten käytännössä kaikki tuon aikakauden nuket  :D )

Jasmiina2

On tullut osteltua lapsuuden nukeista siistejä versioita lähiaikoina niin tuli sitten ostettua nämäkin pienokaiset, Drink 'n' Wet Babies.


Jasmiina2

Petra ja pikkusisko Peggy valmiina ulkoilemaan  :peukku:


Ivla


Kuutar

Olenko oikeassa, että tämäkin on Petra? Sillä nimellä mä tätä lapsuudessani ainakin kutsuin. Tämä taitaa olla järjestyksessään toinen muotinukkeni. Asu on alkuperäinen, tukalle on ehtinyt tapahtua yhtä ja toista matkan varrella.


Jasmiina2

Hmm, en osaa sanoa. Ehkä se on vintage Petra. Itse en tunne vanhempia Petroja kovin hyvin. Toivottavasti joku muu tietää paremmin.  :smiley:

Alitsa

Minua alkoi myös kiinnostamaan nämä Petrat, mutta netistä löytyy kovin vähän tietoa. Onko kenelläkään ehdotella hyviä sivuja?  :smiley:
We Girls can do anything!

Xara

Minäkään en osaa sanoa Kuuttaren Petrasta ikävä kyllä. Ei se tosin kauhean vanha voi olla, koska on aivan eri tyyliä kuin oma hieman "vintagempi" Petrani. Ottaisin omastani kuvan, mutta kun se kamera hajosi... :cry:

Jasmiina2

Tässä yksi sivu, jota olen välillä käyttänyt tunnistaessani Petroja. En tiedä millä kielellä sivu on, mutta siellä on listattu 3 sivua Petra nukkeja. Ykkössivu on vähän epämääräinen, mutta kakkossivulla on jo ihan hyvin kuvia. Sekä vanhempia että uudempia Petroja on listattu.  :peukku:

http://petraplasty.blox.pl/html/1310721,262146,169.html?1

Xara

Se muuten tuli mieleeni, että eikös Petroissa yleensä lue Petra? Joko päässä tai kropassa käsittääkseni pitäisi lukea. Että jos ei lue, niin nukke olisi sitten joku muu?

DarkJedi

Olisiko ollut vanhalla foorumilla linkki vai olenko muuten löytänyt sivun vanhoista muotinukeista jossa oli kattavasti myös Petroista (jota tietenkään en enää ole löytänyt uudelleen... :-\ ) jossa oli noista leimoista. Ilmeisesti vanhoissa Petroissa ei lue Petra vaan VonPlasty/ Plasty ja oliko että ensimmäisissä ei lukenut mitään  :whaddado: . Minulla on 80- luvun Petroja tuo edellä esitelty punapää ja blondi joissa lukee Petra selässä samalla tavalla kuin niissä uudemmissakin Petra.

Alitsa

Harmistus kun ei löydy kasari- ja ysäri-Petroista oikein mitään.  :whaddado: Pitääpä vähän yrittää verestää tuota saksankielen taitoa, jos löytyisi paremmin sillä kielellä.

We Girls can do anything!

Xara

Minulla on vanha Petra, jonka olen arvellut olevan 60- tai 70-luvulta koska siinä on vintage-Barbien tai feikkien näköä niin paljon. Niskassa lukee kaunolla Petra ja selässä ORIGINAL Petra (jälkimmäinen kaunolla).

Kyseessä siis tämä nukke:



Parempaa kuvaa en ikävä kyllä nyt pysty ottamaan, kun on se hajalla olevan kameran ongelma yhä ratkaisematta... :D Onneksi muistin sentään tämän kuvan olemassaolon!