Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Petra nuket

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 26, 2012, 03:03:04

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Avasin tänne taas Petra ketjun, koska itse pidän kovasti Petra nukeista  :D Mexico Fred ja Gaucho Petra viihtyvät mainiosti yhdessä  :hbeat:


Tanja83

=) Täälläkin tykätään Petra nukeista.  Harmi, etten osaa laittaa tänne kuvia omista nukeistani...

DarkJedi



Nukkelotissa tullut vanhempi Petra.

Jasmiina2


Ivla

Itsellä ei ole enää yhtään Petraa :( Lapsenakin vain muutama, jolla kaikilla vaaleanpunainen mekko ja vaaleat kiharat. Ihanan eksoottinen tuo Jasmiina2:sen Petra ja DarkJedillä kaunis leidi.

ShoeCat

Minulla oli lapsena joku jumppari Petra, kasvot olivat samanlaiset kuin DarkJedin Petralla. Hiukset tosin vaaleat, harmaan sävyiset. Muistaakseni vartalo oli kauttaaltaan kovaa muovia ja nivelletty, ellen nyt ihan väärin muista.  :smiley:

myrva

#6
Mulla oli kakruna yks Petra ja oli ensimmäinen muotinukkeni ikinä !



Ihanuus on ollut mulla 4-vanhasta asti...  :hbeat:

Alkuperäinen asu on tallessa, mutta hieman kursittu.

Jasmiina2

Söpö Petra sydänlaseineen  :hbeat: Tässä uusin Petramme Dream Petra, joka on ollut hankintalistalla lapsesta asti.


Tanja83

Tuo Dream Petra on kyllä niin ihana... Ja munkin hankinta listalla ollut jo kauan  :smiley:

Jasmiina2


Tanja83

Tutun näköistä porukkaa. Kuka on tuo alemman kuvan Prinsessa Petran ja Rio Petran välissä oleva Petra? En muista tuollaista koskaan nähneeni....

Jasmiina2

Se on Lovely Petra. Mulla oli se lapsena, mutta äiti taisi heittää sen jossain vaiheessa roskiin niin ostin uuden jonkin aikaa sitten  :smiley:

Tanja83

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - helmikuu 03, 2013, 00:02:35
Se on Lovely Petra. Mulla oli se lapsena, mutta äiti taisi heittää sen jossain vaiheessa roskiin niin ostin uuden jonkin aikaa sitten  :smiley:

Kiitos tiedosta. =) Ihan uusi tuttavuus mulle

Aliisa

Ihana Petra-rivistö. :cuteyes: Nuo tummaihoiset Petrat taitaa olla aika harvinaisia. Katsoin, kun Ebayssä nakun tumman Petran myyntihinta nousi aika korkealle, olisko ollut jotain 16-18 euroa + postimaksu.

Jasmiina2

Joo, ne on käsittääkseni suht harvinaisia. Taitaa olla vaan 2 erilaista tummaa Petraa, Mexico ja Gaucho.