Vanha kukkakimppu? (parempi kuva)

Aloittaja Xara, syyskuu 04, 2015, 20:30:16

« edellinen - seuraava »

Xara

Osaako joku sanoa, mikä tuo kukkakimppu on? Se on metallilankaa, niin mietin että ei kai se voi olla mitään vintagea? Paras varmistaa tällaiset asiat. ;)


Tunnistettava kimppu tässä kuvassa oikealla:



avotuli

Kyllä se voi ollakin, kattelin netistä haulla barbie vintage flower bouquet, kokeilepas, vois olla vaikka hääkimppuja... (helpompi etsiä itse, kun sulla on kukat kädessä, voi tiirailla tarkemmin!)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

piina

Hei vaan! Kyllä näyttää hääkimpun kukilta. Tarkista tosiaan itse http://www.sannasan.se/1963_Bride.html
Kaikki jää  aina viimetippaan ....

Xara

Tajusin vasta nyt, että tulipa otettua aivan surkea kuva! :chuckle: Otan jossain välissä paremman. Tuo kimppu on pelkkiä sellaisia paperista tehtyjä ruusuja... jospa fiksummasta kuvakulmasta ja paremmalla kameralla seuraava kuva. :faint:

piina

Ahaa siis paperisia ruusuja, katsele noita -68 -73 ajan hääpukuja ja niiden kimppuja.
Kaikki jää  aina viimetippaan ....

Xara

No nyt sain paremman kuvan. Löysin kätköistäni jonkun vintage-hääsetin aidon kimpunkin vertailuksi. Ehkä tuo uudempi hankinta ei siis ole Barbielle, se vaikuttaa tuon toisen rinnalla todella suurelta. No, aina ei voi voittaa! On se joka tapauksessa kaunis ruusuineen, vaikka ruusut ovatkin hieman kellastuneet niin että kimppu näyttää aidolta lakastuneelta. :rofl:

Tunnistettava kimppu tässä kuvassa oikealla:

piina

Kaikki jää  aina viimetippaan ....

Xara

^ Nuo on kyllä tosi samantyylisiä! En usko tämän olevan noita, sillä tuli kirppiskasassa muun krääsän kanssa, mm. juuri tuo vanha Daisyn puhelin. Uskon, että tämä kukkakimppukin voi olla joku vanha, mutta tuskin sen kummemman arvoinen kun ei ole Barbien. :smiley: Tässäkin on kyllä juuri yhdeksän ruusua. Mutta mielestäni muuten näyttää vähän erilaiselta kuin nuo tuolla linkissä.

Clairis

Mulla on jossakin lähes identtinen kimppu. Ruusut vaaleanpunaisia. En vaan löydä mistään. Se ei kylläkään ole mitään vintagea, ostettu edesmenneestä Tiimarista joitakin vuosia sitten. Toivottavasti sun kimppu on laadukkaampi! Vaikka onhan tää tiimarikamakin kohta jo " antiikkia"  :D

Xara

Voihan tämäkin olla Tiimari-antiikkia! :chuckle: No tulipa mysteeri ratkaistua, ei tarvitse kohdella tätä kimppua silkkihansikkain.